niet lykke!quote:
Oudejaarsconference? Ik ga naar die van Youpquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef borisz het volgende:
Vrijdag naar Maarten van Rossem in De La Mar.
Maarten >>>> Youpquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Oudejaarsconference? Ik ga naar die van Youp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:13 schreef dockx het volgende:
Ik zoek me een ongeluk en doe zo mijn best,
Is er nog geen topic over Serious Request?Dit is het SR topic gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:13 schreef dockx het volgende:
Ik zoek me een ongeluk en doe zo mijn best,
Is er nog geen topic over Serious Request?Dit topic wordt op de begindag hernoemd naar [SR11 #31xx], mét een SR-OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve schat vertel dat nou nietquote:
dat is toch geen gezicht?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
Bier bier bier bier
Bier bier bier bier!
Beste gedicht van dit thread
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Oudejaarsconference? Ik ga naar die van Youp
Van Muiswinkelquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft de Vara van Muiswinkel weer gevraagd. Die was totaal niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |