quote:Op zondag 4 december 2011 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
feestelijke introductie post opent dit deel
Ik snap het!!quote:Op zondag 4 december 2011 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mocht vorige week geen fipo meer gebruiken van onze modjes
, er wordt een repressief beleid gevoerd tov van tvp en fipo. Zal er na vandaag ook maar weer mee ophouden
Ik zag 1 bedrag van 20 euro en bij de omschrijving stond niet of dat een standaard- of instapbonus was.quote:
je hoeft het hotel niet meer uitquote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Sint is vanmorgen ook bij mij zelf langs geweest en heeft me een overnachting in 'het' whiskyhotel in Schotland (Highlander Inn, Craigellacchie, www.whiskyinn.com) cadeau gedaan!
Hotel in je schoenquote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Sint is vanmorgen ook bij mij zelf langs geweest en heeft me een overnachting in 'het' whiskyhotel in Schotland (Highlander Inn, Craigellacchie, www.whiskyinn.com) cadeau gedaan!
Dank u, Sinterklaasje!!
Wat voor examen heb je?quote:En ergens vandaag moet ik me nog voorbereiden op mijn examen morgen, wordt krap qua tijd, vrees ik...
Dat is minder, sterkte!quote:Op zondag 4 december 2011 12:35 schreef MaJo het volgende:
Met mij zwaar beroerdWas al erg duizelig de laatste dagen (zo erg dat ik niet meer kon staan
) en daar is vannacht flinke oorpijn bijgekomen. Dus zo op naar de huisartsenpost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Binnenoorontsteking?quote:Op zondag 4 december 2011 12:35 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het hier?
Met mij zwaar beroerdWas al erg duizelig de laatste dagen (zo erg dat ik niet meer kon staan
) en daar is vannacht flinke oorpijn bijgekomen. Dus zo op naar de huisartsenpost
Het kan gekker:quote:
ITIL Service Level Management Practitioner V3quote:Wat voor examen heb je?
Dat zou sowieso vrij dom zijn van zequote:Op zondag 4 december 2011 15:02 schreef knappekloon het volgende:
veel plezier aan de mensen die sinterklaas gaan vieren vandaag!!
ik verveel me op het werk, dus ik zat op www.goeievraag.nl wat mensen antwoorden aan het geven enzo, en nu is mijn account gewoon geblokkeerd, omdat ik volgens de "bazen" aan het copy / pasten was via wikipedia. grrrr was helemaal niet zo
En dat mag je nu weer gaan doen, want je bestelling is ontvangen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
Haha, ik (her) ken het... ben de laatste tijd ook losgeslagen met geld uitgeven.
quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat mag je nu weer gaan doen, want je bestelling is ontvangen.
Stuur je wel een mail hierover...
oh leuk, kwist niet dat dat bestondquote:Op zondag 4 december 2011 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Knappekloon, foto volgt later. Maar het zijn gewoon van die vlaggetjes met Sinterklaasafbeelding erop.
Ze hebben heel veel. Welkomslingers, bordjes, bekers, ballonnen..quote:Op zondag 4 december 2011 15:31 schreef knappekloon het volgende:
[..]
oh leuk, kwist niet dat dat bestond
Watskeburt?quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Onlangs bijna cupcakevormpjes gekocht.
Ik had het topic niet goed doorgelezenquote:
Ik wel. Als ik even goed wil lachen. Wat een droeftoeters hangen daar soms rond zeg.quote:
Ik vind het in dit geval gewoon zielig voor TS.quote:Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik even goed wil lachen. Wat een droeftoeters hangen daar soms rond zeg.
Ja, zoals ik nuquote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat ik me dan alleen maar zit te ergeren.
Ook meezingbaarquote:Op zondag 4 december 2011 18:00 schreef wyccie het volgende:
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:00 schreef wyccie het volgende:
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
Als het geen troll/kloon is dan wel.quote:Op zondag 4 december 2011 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval gewoon zielig voor TS.
Frietquote:
Mwa, dan liever zelf "torentjes" maken van aardappelpuree maken en die bakken in de oven.quote:
Vis een optie?quote:
Eens (aardappelkroketjes gaan ook in de oven overigens, als ik gefrituurde aardappel wil eten we wel friet), maar ik was om vier uur thuis vannacht en ik ben brak en we hebben al twee dagen op rij junkfood op. Nu dus semi/ nep-gezond.quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, dan liever zelf "torentjes" maken van aardappelpuree maken en die bakken in de oven.
Beter een balletje dan een bolus of wat pies.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef MaJo het volgende:
Ik had vanochtend een balletje in mijn schoenDie had Noa erin gedaan
Ze pakt ballen op als een hond en apporteert ze waarna wij de bal weer weggooien en zij hem weer pakt
Ik denk dat ze door Vito en Willow denkt dat ze zelf ook een hond is
Maar nog geen sinterklaas voor mij, dat vieren we morgen
Net nog de stad in geweest voor de laatste cadeaus en nu lig ik uitgeteld en duizelig op de bank
Ja dat zekerquote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter een balletje dan een bolus of wat pies.
Daar heb je dan mazzel mee.quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zekerDat heeft ze (gelukkig) nog nooit naast de bak gedaan en dat wil ik graag zo houden
Ze heeft ook nog niks gesloopt (1x haar eigen zak met voer, ze is nogal hongerigquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Hier staat "Het beste idee van Nederland" op de achtergrond aan. Staan er een paar ventjes met een aanstekers/kaarsendover. Die had ik eerder gezien.
Zegt Beau: "Ja, en jullie gaan wat met de opbrengst doen he?
Ventje 1: "Ja, daar hebben we een paar mooie doelen voor"
Ventje 2: "Inderdaad...een paar jaar geleden is mijn basleraar overleden aan kanker"
Dan denk je nog: "Mooi, geld naar het kankerfonds"
Maar nee: "Dus nu wil ik er een basgitaar mee overkopen"
Lijkt me eerder dat ze het niet lust maar af en toe een hapje neemt omdat ze honger heeft. Alle katten die ik ken vreten al wat ze lekker vinden meteen op.quote:Op zondag 4 december 2011 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog niks gesloopt (1x haar eigen zak met voer, ze is nogal hongerig) en nog maar 1x gekotst. Modelpoes
Vanavond krijgt ze witvis, dat doen we op zondagavond en dat vindt ze echt geweldig. Ze doet er een paar uur over om het op te eten, ze geniet er echt van
![]()
Daar dacht ik dus ook aan.quote:Op zondag 4 december 2011 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat ze het niet lust maar af en toe een hapje neemt omdat ze honger heeft. Alle katten die ik ken vreten al wat ze lekker vinden meteen op.
Gatver, dat is echt alles tegelijk dan.quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
Eh...volgens mij hoor ik Piet Paulusma net roepen dat er morgen: "regen, hagel, sneeuw en wind" is
quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
Eh...volgens mij hoor ik Piet Paulusma net roepen dat er morgen: "regen, hagel, sneeuw en wind" is
Het is Piet, dus dan klopt het vast nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
Weet ik, behalve hoe ze smaken, toch ook nog iets over hun gedrag.quote:Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan.
Hier worden ze helemaal gek als je ze zoiets wil geven, maar als het dan eenmaal op het bordje ligt zijn ze na een paar hapjes ook al klaar om later nog eens terug te komen. Viel het volgens mij toch een beetje tegen.Als ze iets echt lekker vinden schrokken ze het direct op.
Volgens mij wordt er heel normaal en rustig met die kinderen omgegaanquote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Soempie het volgende:
Kennen jullie die foto's van Anne Geddes? Baby's op de foto als bloemetje, bijtje, konijn, etc?
Zeg me dat mensen die gewoon nuchter zijn (geen rammelende eierstokken hebben) dit 'zielig' vinden.
[ afbeelding ]
Nouja, misschien heeft MaJo er een die heel goed is in uitstellen van eh prettige ervaringen ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet ik behalve hoe ze smaken toch ook nog iets over hun gedrag.
Dat bedoel ik ook niet. Ik vind het gewoon heel sneu dat mensen dat met hun baby's doen. Vind het een beetje creepy ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er heel normaal en rustig met die kinderen omgegaan
Ik vind het wel schattig
We hebben het over Noa. Niet over G. Dat heb je toch wel door?quote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, misschien heeft MaJo er een die heel goed is in uitstellen van eh prettige ervaringen ofzo.
Ik vind het "zieliger" als het om hondjes gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Soempie het volgende:
Kennen jullie die foto's van Anne Geddes? Baby's op de foto als bloemetje, bijtje, konijn, etc?
Zeg me dat mensen die gewoon nuchter zijn (geen rammelende eierstokken hebben) dit 'zielig' vinden.
[ afbeelding ]
Dat sowieso.quote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het "zieliger" als het om hondjes gaat.
Maar ik vind wel dat ze beter een andere hobby kan gaan zoeken.
Zij of de ouders van die babies?quote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het "zieliger" als het om hondjes gaat.
Maar ik vind wel dat ze beter een andere hobby kan gaan zoeken.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat ze het niet lust maar af en toe een hapje neemt omdat ze honger heeft. Alle katten die ik ken vreten al wat ze lekker vinden meteen op.
Ja ze is wel wat gegroeid maar ze blijft nog best klein vind ik. En mijn moeder vindt haar chubbyquote:Op zondag 4 december 2011 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Is ze eigenlijk al een stuk meer gegroeid?
Eens ik vind dat ook zielig! En eng ookquote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Je moeder is Kitty gewend en Kitty is gewoon erg magerquote:Op zondag 4 december 2011 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat zou best kunnen, normaal vreet ze haar brokjes wel snel op
Maar ze werd er wel echt enthousiast van. Misschien is het ook nog wat veel voor haar, ze is nog een kitten he?
[..]
Ja ze is wel wat gegroeid maar ze blijft nog best klein vind ik. En mijn moeder vindt haar chubby![]()
Ik vind haar mooi
Was toch een beetje beledigd toen mijn moeder dat zei, alsof ik haar niet goed opvoed ofzo
![]()
Ja, een klein stukje witvis zal ze lekkerder vinden dan een groot stuk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat zou best kunnen, normaal vreet ze haar brokjes wel snel op
Maar ze werd er wel echt enthousiast van. Misschien is het ook nog wat veel voor haar, ze is nog een kitten he?
Toch geen zelf reflectie?quote:Ja ze is wel wat gegroeid maar ze blijft nog best klein vind ik. En mijn moeder vindt haar chubby![]()
Ik vind haar mooi
Was toch een beetje beledigd toen mijn moeder dat zei, alsof ik haar niet goed opvoed ofzo
![]()
Dat zei ik ook al ja, Kitty is gewoon erg dunquote:Op zondag 4 december 2011 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moeder is Kitty gewend en Kitty is gewoon erg mager
De eerste helft had ze wel binnen een paar minuten op, over de rest deed ze een paar uurquote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, een klein stukje witvis zal ze lekkerder vinden dan een groot stuk.
Zeg je dat ik dik benquote:Toch geen zelf reflectie?;)
Ja de ribbetjes kan je gewoon voelenquote:Op zondag 4 december 2011 19:46 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij moet je de ribbetjes kunnen voelen als je een beetje stevig aait, maar ze mogen absoluut niet te zien zijn. Dan is het wel goed.En ze groeit toch ook nog?
Heb je mij dat ooit horen zeggen? En buiten dat, ik heb je al tijden niet gezien!quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef MaJo het volgende:
Zeg je dat ik dik ben![]()
Overigens ben ik een kilo of 5 afgevallen in 2 weken
Da's veelquote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef MaJo het volgende:
Zeg je dat ik dik ben![]()
Overigens ben ik een kilo of 5 afgevallen in 2 weken
Ik post in hetzelfde topic als LB maar ik vind het verschikkelijkquote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak maar een grapjequote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je mij dat ooit horen zeggen? En buiten dat, ik heb je al tijden niet gezien!
Langs de weg: ik heb nog een doos met Beatles singles voor je.
Combinatie van een nieuwe AD waardoor je nauwelijks meer kan eten en al een paar weken diarree doet wonderenquote:
Wel leuk dat je hier bent blijven hangenquote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik post in hetzelfde topic als LB maar ik vind het verschikkelijk![]()
Helpt dat?
Toch maar eens ergens afspreken dan? Ruil ik ze tegen mijn boeken.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapjeOeh ja, ik zat er laatst aan te denken
Hebben hebben
![]()
Ja, medestanders.quote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik post in hetzelfde topic als LB maar ik vind het verschikkelijk![]()
Helpt dat?
Haha ook daar zat ik aan te denken, die heb ik al aan jaar of 3 ofzo?quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch maar eens ergens afspreken dan? Ruil ik ze tegen mijn boeken.
Ik had ook gereageerd hequote:
En had je dat ook verteld bij de huisartsenpost?quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef MaJo het volgende:
Combinatie van een nieuwe AD waardoor je nauwelijks meer kan eten en al een paar weken diarree doet wonderen![]()
Vraag maar raak hoor, het meeste is toch wel terug te vindenquote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel leuk dat je hier bent blijven hangenPost je ook om dezelfde reden als LB in het topic? Ik weet nog niks over je en ben nogal nieuwsgierig
Ja, ben blij dat er toch ook vrouwen zijn die het niks vinden.quote:
En extreme vermoeidheid. Al zal B12 hier ook wel een rol spelen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En had je dat ook verteld bij de huisartsenpost?
Want te snel afvallen kan ook duizelingen e.d. veroorzaken
Hier is de hel net losgebarsten.quote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is Piet, dus dan klopt het vast niet
Uiteraardquote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En had je dat ook verteld bij de huisartsenpost?
Want te snel afvallen kan ook duizelingen e.d. veroorzaken
Oh dat is wel lang ja. Is IUI hetzelfde als IVF? Ik ben niet zo thuis in dat jargonquote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vraag maar raak hoor, het meeste is toch wel terug te vinden![]()
Vriend en ik zijn bezig met IUI na bijna 4 jaar zonder resultaat.
Huh, dat pis je toch gewoon uit?quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overdosis B-vitaminen is ook leuk, heb ik eens gepresteerd. Levert hele interessante trillende handen op
Sinds de meet in Daarbaand volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ook daar zat ik aan te denken, die heb ik al aan jaar of 3 ofzo?
Dat kan vrijwel niet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overdosis B-vitaminen is ook leuk, heb ik eens gepresteerd. Levert hele interessante trillende handen op
Het zal niet meehelpen neequote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En extreme vermoeidheid. Al zal B12 hier ook wel een rol spelen.
Ik heb een ernstig tekort dus ik weet niet hoe dat voeltquote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als dat de meet in Amsterdam was dan wel jaquote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds de meet in Daarbaand volgens mij.
Yepquote:
Eensch!quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepIk ben trouwens wel voor om weer eens te meeten met z'n allen
We hebben ook weer wat nieuwe aanwas en Etcie durft nu waarschijnlijk ook wel
Anijsmelk!!!quote:Op zondag 4 december 2011 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
Warme chocomel of anijsmelk? Keuzes..keuzes...
Maar je lust nu vast wel haring met slagroom?quote:
Nee, is gelukkig anders, ik hoop dat IVF niet nodig gaat zijn. IUI wil zeggen dat "opgewerkt zaad" op het juiste moment wordt ingespoten. Ik krijg daar extra hormonen bij om één of twee extra eicellen te laten rijpen. Mijn geboortejaar staat in mijn profielquote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang ja. Is IUI hetzelfde als IVF? Ik ben niet zo thuis in dat jargonEn hou oud ben je?
QFT!quote:
Zo, 1 van de 2 usual suspects heeft gereageerd zie ikquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, 1 van de 2 usual suspects heeft gereageerd zie ik
Ah ok, zo leer je nog eens watquote:Op zondag 4 december 2011 20:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, is gelukkig anders, ik hoop dat IVF niet nodig gaat zijn. IUI wil zeggen dat "opgewerkt zaad" op het juiste moment wordt ingespoten. Ik krijg daar extra hormonen bij om één of twee extra eicellen te laten rijpen. Mijn geboortejaar staat in mijn profiel
Haring.quote:Op zondag 4 december 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je lust nu vast wel haring met slagroom?
Nem zelf volgens mijquote:
Ja ja. Vertel nu maar eens wat de plannen van G. en jou zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, zo leer je nog eens watIk hoop dat dit gaat lukken
quote:
Over een jaartje of 3 willen we het ook wel eens gaan proberenquote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ja. Vertel nu maar eens wat de plannen van G. en jou zijn.
Ik ookquote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, zo leer je nog eens watIk hoop dat dit gaat lukken
Het zou vreemd zijn als dat niet zo wasquote:
2,5 jaar al!?quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over een jaartje of 3 willen we het ook wel eens gaan proberenMaar eerder dan dat krijg ik er bij hem niet doorheen ben ik bang
We hebben altijd afgesproken dat we kinderen willen als we 5 jaar bij elkaar zijn, en we zijn nu 2,5 jaar samen.
quote:
Oh wacht. Ik trek mijn uitspraak over de termijn terug.quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zou vreemd zijn als dat niet zo was
Ik vind het zelf wel spannend om op den duur zwanger te worden, in de familie zit namelijk (tijdelijke) onvruchtbaarheid. Mijn oma kreeg haar eerste pas op haar 36steEn mijn moeder heeft ook jaren geprobeerd. Lijkt me wel rot hoor dat het steeds niet lukt
Ja gaat hard hequote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2,5 jaar al!?
Ok, dus over 3 jaar ga je mama worden?
Kijk, daar is nummer 2quote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nem zelf volgens mijIk hou trouwens ook niet van anijs
En dat is pas sinds je zwangerschap?quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Maar je mag me wel 's nachts wakker maken voor zuurkool met ananas.
Hehe maakt niet uit hoor, het is sowieso figuurlijk gesproken want je weet nooit of ik uberhaupt wel zwanger kan worden en hoe lang het duurt als dat wel het geval isquote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik trek mijn uitspraak over de termijn terug.
Dat is toch een vrij veel voorkomende combinatie?quote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat is pas sinds je zwangerschap?
He? Sta ik zo bekend om dat ik anijs niet lust? Dat wist ik nietquote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, daar is nummer 2
Dat uitgerekend jij moet zeggen dat ik het niet lust
Usual anti-ananassuspect meldt zich.quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Maar je mag me wel 's nachts wakker maken voor zuurkool met ananas.
Echt wel. Kan me goed herinneren dat je hier erg stiekem over hem sprak.quote:
Ik ookquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Kan me goed herinneren dat je hier erg stiekem over hem sprak.
Nou, bij mij wel dusquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
He? Sta ik zo bekend om dat ik anijs niet lust? Dat wist ik niet
Ik vind het juist heel lekkerquote:En jij lust het wel dus? Ik heb denk ik even iets gemist
Ik lust ananas en zuurkool maar de combo hoeft voor mij niet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef MaJo het volgende:
Zuurkool met appel lust ik welMaar ananas is sowieso goor
En daar sta ik wel bekend om dat ik dat niet lust
Lijkt mij ook. Zuurkool en ananas dan. Niet zwangerschap en de keuze voor dit gerecht.quote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is toch een vrij veel voorkomende combinatie?
Ja, sinds een paar weken.quote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat is pas sinds je zwangerschap?
quote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
melk(laat staan warme) is sowieso niet aan je besteed.
Hoi Nem!quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef MaJo het volgende:
Zuurkool met appel lust ik welMaar ananas is sowieso goor
En daar sta ik wel bekend om dat ik dat niet lust
Dat wel, maar ik zou het het liefst elke dag eten en dat is dan weer niet helemaal normaal.quote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is toch een vrij veel voorkomende combinatie?
Ah er gaat weer een lampje brandenquote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, bij mij wel dus
Je vertelde dat je het vroeger kreeg en het eigenlijk al heel lang niet meer op hebt maar melk(laat staan warme) is sowieso niet aan je besteed.
En dat nadat ik ooit suggereerde anijsmelk te drinken
[..]
Ik vind het juist heel lekker
Ik wist het.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Usual anti-ananassuspect meldt zich.
Ja ik heb zo'n hekel aan warm fruit. En dan ananas in het bijzonder.quote:
quote:
En wie antianus leest..die moet gewoon beter lezen.quote:
En daar scheiden onze wegenquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n hekel aan warm fruit. En dan ananas in het bijzonder.
Ananas moet goed koud zijn. Heerlijk.
Mwa, vrouwen die samen in een huis wonen schijnen hun ongesteldheid ook op elkaar af te stemmen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]Zou je ook hebben dat beste vrienden op den duur op elkaar gaan lijken net als honden en hun baasjes?
Voordien alleen zuurkool met spek?quote:
Als het zo werkt, dan zou ik ook gaan bloeden na een tijdjequote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, vrouwen die samen in een huis wonen schijnen hun ongesteldheid ook op elkaar af te stemmen.
Zou dus ook wel kunnen met vrienden mbt smaak.
Nou, 2/3 hetzelfdequote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
En daar scheiden onze wegenWarm fruit =
Ananas =
Warme ananas =
![]()
![]()
![]()
Nee, altijd wel deze combinatie.quote:
neuhquote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik lust ook geen melk, was niet de handigste quote
Wie weet?quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het zo werkt, dan zou ik ook gaan bloeden na een tijdje
Dankie!!quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef Soempie het volgende:
Succes alvast morgen, MM. Komt vast goed.Klinkt alsof je flink geblokt hebt dit weekend.
Hoezo heb je dan boeman gespeeld?quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis na een middagje boeman spelen en wat examenstof doornemen.
Zo nog wat proefexamens maken en dan moet het morgen goed komen...
Whut!?quote:Op zondag 4 december 2011 20:55 schreef MaJo het volgende:
Damn ik ben niet de grootste eter maar na amper een kwart pizza zit ik al stampvolVind je het gek dat de kilo's eraf vliegen
Wat ik overigens weer niet zo erg vind
Herinnner je bepaalde foto's nog die in jouw fobo stonden?quote:
Een stuk meer dan de laatste keer dat je me zagquote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whut!?
Euhm, na de (bijna) rel rond mijn opmerking over de 140lbs van PS, durf ik het haadt niet te vragen. Maar wat weeg jij nu?
Ah ik snap hemquote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herinnner je bepaalde foto's nog die in jouw fobo stonden?
Zoiets, maar dan bij de buren en bij een collega thuis...
Ik ben zwaarder dan ik eruit ziequote:
Jij tevreden? Niks mee te maken. Stuur maar wat pics. Dan hoor je mijn oordeel wel.quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een stuk meer dan de laatste keer dat je me zagToen woog ik rond de 65 kilo, laatste tijd rond de 85 kilo en nu zit ik net onder de 80
Nog 10 eraf en ik ben tevreden
Dacht je dat ik 40 weeg ofzo?quote:
Volgens mij ben je ook een stuk langer.quote:
Ik ben 1.83quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook een stuk langer.
Nee.quote:
Ja maar jij hebt een baby in jequote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben 105 kg op het moment.Maar had even geen rekening gehouden met je lengte.
Nou, daar mag nog 3,5 vanaf hequote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben 105 kg op het moment.Maar had even geen rekening gehouden met je lengte.
Heb nog geen foto's van vanmiddag...quote:
ITIL Service Level Management Practitioner V3quote:En succes morgenWat voor examen is het precies?
En het vruchtwater, de placenta, het extra bloed, de drie extra cupmaten..quote:
Nog wel meer dan datquote:
Mij zie je ook niet in een tutu hoorquote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef Soempie het volgende:
In elk geval zal ik nooit een tutu aantrekken. Beloofd, jojo.
En ik ben 1.70 m.
Wat een verrassing!quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag ook nog een trip naar Schotland volgend jaar mei laten regelen door vrienden, twijfelde of ik mee wilde.
Toch maar weer 'ja' gezegd...
Ah dat zegt me echt niksquote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog geen foto's van vanmiddag...
[..]
ITIL Service Level Management Practitioner V3
Dat laatste hoeft er toch niet vanafquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
En het vruchtwater, de placenta, het extra bloed, de drie extra cupmaten..
Toch wel, had eerst gezegd dat ik niet mee zou gaan.quote:
Dus als Mario en Eelke op korte termijn een Whisky reis organiseren gaan jullie niet mee?quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel, had eerst gezegd dat ik niet mee zou gaan.
Ga over 3 weken ook al die kant op en ik wil nog wat anders dan Schotland ook zien...
Begin dit jaar was ik een examen helemaal vergeten, had niks geleerd en toen redde ik het ook nog relatief simpel met slechts een uurtje lezen voorafgaande aan het examen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Soempie het volgende:
MM, proefexamens gaan bij mij eigenlijk altijd rot en dan valt achteraf het examen toch wel mee...
Die kans is nu wel heel erg klein geworden, ja.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als Mario en Eelke op korte termijn een Whisky reis organiseren gaan jullie niet mee?
Wel, ik begon al met G ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft er toch niet vanaf.
Een whisky reis was zelfs hun eerste plan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kans is nu wel heel erg klein geworden, ja.
Maar ik wist van een mogelijke zeereis, niet van een whiskyreis door hun...
Oh...quote:
Jij ook al?quote:
Dat is wel een hele rare combiquote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zuurkool met grotchampignons en blauwe kaas
Ik moest ook 2x lezenquote:
Ben benieuwd waar naar toe dan precies...quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een whisky reis was zelfs hun eerste plan.
Vrouwen en mannen. Stoppen met douchen, badderen en wassen. Er is een liefhebster.quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zuurkool met grotchampignons en blauwe kaas
Dat monster loopt pas na een jaartje, tot die tijd kan je het kruipend af...quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Soempie het volgende:
Ach, straks is er een klein monster om achteraan te rennen, dan komt het ook allemaal wel weer goed.
Prima toch? Topsport moet je langzaam opbouwen he, niemand loopt op de eerste dag een marathonquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat monster loopt pas na een jaartje, tot die tijd kan je het kruipend af...
quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen. Stoppen met douchen, badderen en wassen. Er is een liefhebster.
Ik ook. Maffen.quote:
Precies.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima toch? Topsport moet je langzaam opbouwen he, niemand loopt op de eerste dag een marathon.
En ik dacht weer ik heb helemaal geen cup Gquote:
Ja, misschien bedoel ik dat ook wel gewoon. Zoetsappig gedoe, zoiets.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
Soempie, ik vind die Geddes-foto's niet per se zielig of vervreemdend. Wel gewoon![]()
Heel nuchter hier.
dat ja, niet zielig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, misschien bedoel ik dat ook wel gewoon. Zoetsappig gedoe, zoiets.
Gevaarlijke uitspraakquote:Op zondag 4 december 2011 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die kinderen krijgen er niets van mee
Nogmaals, dat bedoelde ze niet. Ze bedoelt dat het zielig gedrag van de ouders is. Niet dat het zielig is voor de kinderen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die kinderen krijgen er niets van mee
Dit dus.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals, dat bedoelde ze niet. Ze bedoelt dat het zielig gedrag van de ouders is. Niet dat het zielig is voor de kinderen.
Je kent die uitdrukking toch wel?
En wat MaJo zegt.
Beter! Erg mooi daar.quote:Op maandag 5 december 2011 07:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed. Ben nu in de Grand Canyon in een motelwat gemist hier?
quote:Op maandag 5 december 2011 07:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kan het nog niet zienpikkedonker. maar ben er al es geweest
Ik heb geen haast, kan toch niet eerder dan volgend jaar eventueel herexamen doen...quote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef Soempie het volgende:
Hoop dat ze dan nog voor de feestdagen de uitslag voor je hebben.
Ja, je maakt aardig wat meters nu in je nieuwe huisje...quote:Op maandag 5 december 2011 13:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, kind in bed, nu de was opvouwen en op zolder wat opruimen
Relax jij ook wel eens?? Ik heb het geovel dat je altijd iets moet doen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, kind in bed, nu de was opvouwen en op zolder wat opruimen
Relaxen is als ik 'savonds om me heen kijk en het gevoel heb dat ik iets heb bereikt die dag. Bijvoorbeeld alle huishoudelijke klusjes en een huis-klus.quote:Op maandag 5 december 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Relax jij ook wel eens?? Ik heb het geovel dat je altijd iets moet doen.![]()
Ik ga even nog doorwerken... als ik af heb wat ik af moet hebben, mag ik om 15:00 uur met Sinterklaasverlof!
Inderdaad, elke keer trap op trap afquote:Op maandag 5 december 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
Ja, je maakt aardig wat meters nu in je nieuwe huisje...
Mijn schoen is en blijft leegquote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef MaJo het volgende:
GoedemorgenHier was het vannacht echt rotweer, ik werd er steeds wakker van en ook Noa was superdruk.
Gaan hier nog mensen Sinterklaas vieren vandaag? Wij vanavond, zin in
Oei, heb ik de webcam van de overburen open laten staan?quote:Op maandag 5 december 2011 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan heb je niet hard genoeg gezongen. En als extra excuus, je hebt geen vlag buiten opgehangen dus kan je het dit jaar sowieso wel vergeten.
Geen flauw idee. Loop ik nu in een grapval?quote:Op maandag 5 december 2011 14:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je weet neem ik aan wel waarom je een vlag op moet hangen?
Damnquote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, hoor. Ik hoorde vandaag van een collega dat ze bij het sinterklaasjournaal de kinderen wijs hebben gemaakt dat die knol van de Sint weg/ kwijt/ onvindbaar/ met pensioen/ in een kroket verdwenen is en dat er nu een vlag buiten moet hangen omdat ze anders niet meer weten waar de cadeautjes heen moeten.
maar misschien zijn er hier mensen die er meer verstand van hebben
Neuh, dan zou de asielpiet wel verdwenen zijn en niet dat witte paard.quote:Op maandag 5 december 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn
Van alle Sinterklaasonzin is dat wel de grootste
Ik zeg: Wilders zit erachter!
Nee, het witte paard is gejat door de asielpiet. Wilders heeft een schandpaal nodig. En natuurlijk een nationaal symbool. Zoals een mooie vlagquote:Op maandag 5 december 2011 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, dan zou de asielpiet wel verdwenen zijn en niet dat witte paard.
Ik vind Sinterklaas ook helemaal niet erg. Ik vind het zelf leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ach, sinterklaas is zo erg nog niet, na morgen beginnen de kerstliedjes en andere zooi daaromheen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |