Tijdens een ontspanningsoefening steeg ik boven mezelf uit. Dat was heel mooi overigens.quote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Plugin het volgende:
''Na een uittreding''', kan je meer vertellen daarover?
Enige wat ik zou kunnen zeggen, geloof niet dat je bezeten bent, maak jezelf sterk, geef het geen plaats. Los de problemen op in je leven, dan kom je ''terug''. Want anders ga je juist meer zweven, wees sterk in je geest.
''Wat niet van mij is, stuur ik nu terug naar de bron.'' Die zin spreek ik al een hele tijd uit, tevergeefs. Gelukkig is nu wel het optillen, in mijn bed drukken, het verstikken en belaagd worden in mijn slaap gestopt. Zwarte schimmen zie ik ook niet meer.quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Just my 2 cents: voel je sterk, voel je krachtig. Focus je op de positieve dingen in het leven. Dingen die je de moeite waard vindt. Denk niet aan negatieve gedachten. Zodra je door hebt dat je negatieve gedachten denkt, laat je ze meteen los. Denk dan aan iets positiefs. Het is even wennen, maar deze geesteshouding zal je zeker goed doen.
Over bezetenheid kan ik niets zeggen. Maar als het aanhoudt na bovenstaande tip moeten we even verder kijken, dan zijn er nog zat andere trajecten die je kunt volgen.
Ik heb een goede psych ingeschakeld, ook verteld over mijn uittreding etc. Daar komt niks uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Michielos het volgende:
Ik raad een goede psych aan. Serieus, kan echt geen kwaad. Al is het maar om enkel praatuurtje erover te houden.
Het RIAGG een optie ofzo?
De 2 die ik nu heb gehad waren zuiver en krachtig, maar het was telkens maar voor 1 dag dat ik mezelf was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef lezzer het volgende:
Ik zou in ieder geval naar een andere healer gaan.
Dat gevoel van bezeten zijn, is dat alleen thuis of ook ergens anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij kan dan wel tam zijn...maar hij moet eerst zien binnen te dringen...het kan zijn dat hij nu de persoon opzicht (daar waar het lichaam dus van is ) aan het verdrijven isquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef Questioning het volgende:
Als je bezeten bent, dan is het wel een tamme hoor. En je hebt wel degelijk wat te verliezen bij healers; geld. Sta sterk en wees kritisch tegen jezelf (een self-fulfilling prophecy heb je al snel in zo een situatie).
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef lezzer het volgende:
Zeg eens dat hij oprot dan
Die gast die bij je hangt bedoel ik dan.
Meer zweverige optie:Qua zweverigheid ga ik ook met jou mee, maar vind die van VD en zijn "positieve benadering" ook erg gepast. Maak je lichaam een vervelend huis om in te vertoeven voor die entiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens probeer misschien begeleidt uittreden bij een goed medium, samen er uit proberen te komen.
Heftig.The truth was in here.
Eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Qua zweverigheid ga ik ook met jou mee, maar vind die van VD en zijn "positieve benadering" ook erg gepast. Maak je lichaam een vervelend huis om in te vertoeven voor die entiteit.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Loppe het volgende:
Heb je momenten dat je dingen doet waar je geen controle over hebt? Want dat is pas bezetenheid.
Jij zit gewoon maw niet lekker in je vel. (woordgrapje dat ik moest maken)
Ik ken veel drugs die in de medische wereld gebruikt worden waardoor je jezelf juist "vanaf een afstand" , "buiten je lichaam" , "ontaard voelt".quote:Op woensdag 28 september 2011 09:45 schreef garriej het volgende:
Je weet zeker dat je niet aan de drugs zit?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef lezzer het volgende:
Zeg eens dat hij oprot dan
Die gast die bij je hangt bedoel ik dan.
Meer zweverige optie:Ik vraag elke dag aan aartsengel Michael om kracht en bescherming. Ook aan mijn engelen en gidsen. Ik visualiseer een koker van wit licht om me heen voor ik ga slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, daarom slaap ik het grootste gedeelte van de dag. Ik word bang van mezelf. Als ik slaap kan er niks erg gebeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Loppe het volgende:
Heb je momenten dat je dingen doet waar je geen controle over hebt? Want dat is pas bezetenheid.
Jij zit gewoon maw niet lekker in je vel. (woordgrapje dat ik moest maken)Het enige wat vastgesteld kon worden was overbelasting.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:40 schreef Spiky-Hair het volgende:
Zoek op een winderige dag een bos of strand op, gooi je schoenen uit en loop of ren al stampend met je blote voeten over de grond. Plof dan lekker neer en eet een hele zak mars leeg.
(dit is serieus bedoeld!)
Als dat niet helpt zou ik toch terug gaan naar een dokter en aangeven dat of ze nu iets gevonden hebben of niet jij je niet lekker voelt en dat je hulp wilt.
Geen diagnose kunnen stellen staat niet gelijk aan " alles is ok" , want dat is het duidelijk niet.
Dan is er toch een verklaring voor hoe jij je voelt? Of denk jij dat je niet overbelast bent?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:53 schreef Limesnire het volgende:
[..]
Ik vraag elke dag aan aartsengel Michael om kracht en bescherming. Ook aan mijn engelen en gidsen. Ik visualiseer een koker van wit licht om me heen voor ik ga slapen.
[..]
Ja, daarom slaap ik het grootste gedeelte van de dag. Ik word bang van mezelf. Als ik slaap kan er niks erg gebeuren.
[..]
Het enige wat vastgesteld kon worden was overbelasting.
Dat kan natuurlijk overbelast zijn, alleen heb je dan nog wel de controle over je eigen lichaam en geest.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef Spiky-Hair het volgende:
En dat jouw paranormale vriendje jou dan zo ziet is dan ook helemaal niet raar.
Dussss.... maak je nergens zorgen over... ga die strandwandeling maken, check je agenda op overbodige zaken. (vooral die dingen waarvan je denkt dat je ze MOET maar eigenlijk niet WIL)
en kijk over een maand of 3 verder.
Middels een ontspanningsoefening. Dat probeer ik ook, om me vooral bezig te houden met aardse zaken. Alleen gaat het niet, het lukt niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef loop het volgende:
Hoe ben je eigenlijk uitgetreden? Als je dat begrijpt zou je ook weer je weg terug kunnen vinden. Engelen en demonen bestaan volgens mij in een andere soort dimensie waar een deel van je aandacht nu nog is. Als je je aandacht weer volledig op deze dimensie kunt richten sluit je je als het ware af voor wat er daarbuiten gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |