abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102411259
Hallo!

Na een uittreding is het behoorlijk mis gegaan in mijn leven. Ik ben veranderd in een heel naar en compleet ander persoon. Ik heb mezelf naar een healer gesleept en hij kon mij terug brengen voor 1 dag. De dag erna voelde ik echter een zware en drukkende energie bij me (hetzelfde als wat ik ook heb gevoeld na mijn uittreding in mijn huis) en dat nam me over.

Ik werd heel moe, depri, er kwamen allemaal negatieve gedachten binnenstromen, alles ging langs me heen en ik zag mezelf zo weglopen. Toen deed ik een aardingsoefening en had ik mezelf weer terug, maar de volgende dag was het er weer.

Ik ben terug gegaan naar dezelfde healer en hij zei dat er een duivelsuitdrijving moest komen. Dat vond ik alleen een beetje eng klinken, dus ik heb geprobeerd op andere manieren dit op te lossen. Nu zoveel maanden verder ben ik geen steek verder.
Een vriend die ook paranormaal begaafd is zag mij voor ik de 1e keer naar die healer ging. Hij zei in mijn ogen te zien dat ik mezelf niet ben, ik heb volgens hem een koude gloed en hij krijgt kippenvel als hij naast me zit.

Nu zoveel maanden later ziet hij nog steeds hetzelfde bij me. Mijn lichaam ziet hij voor zich en mijn geest ernaast. En zo ervaar ik het zelf ook, alsof ik niet in mijn lichaam zit.

Ik heb me uitgebreid laten screenen door een psychiater, maar psychisch is er niks aan de hand.

Dus Fokkers, help! Als ik bezeten ben, kennen jullie dan iemand die uitdrijvingen doet zodat ik blijvend mezelf word? Of denken jullie dat er een soort intreding moet komen en tot wie moet ik me dan wenden?

Groetjes,

Limesnire
pi_102411806
Ik ken iemand dir ook zo iets heeft, een monk uit Thailand zei dat ze ook ritueel onder moest gaan, ze gelooft er niet in, dus ze deed er niks aan.

Maar ze valt steeds vaker flauw, heeft heel vaak hoofdpijn enzo, dus uiteindelijk ging ze terug naar Thailand, en onderging zo'n uitdrijvings ritueel achtig iets.

En nu voelt ze zich veel beter, en valt ze niet meer op eens flauw....
Ik zou het gewoon doen, je hebt niks te verliezen!
Maar de monk zei wel dat je het alleen moet doen als je er echt in gelooft, anders lukt het niet...
  maandag 26 september 2011 @ 20:37:01 #3
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_102412452
- edit: zo gaan we niet om met berichten in TRU. Daar geldt een andere nettiquette. TS geeft aan dat hij zich medisch heeft laten nakijken en desondanks voelt het toch niet goed. Hij heeft het volste recht om het traject te volgen dat hem het beste past, en hier op zijn manier om hulp te vragen -

[ Bericht 82% gewijzigd door vogeltjesdans op 26-09-2011 20:59:52 ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_102412598
''Na een uittreding''', kan je meer vertellen daarover?

Enige wat ik zou kunnen zeggen, geloof niet dat je bezeten bent, maak jezelf sterk, geef het geen plaats. Los de problemen op in je leven, dan kom je ''terug''. Want anders ga je juist meer zweven, wees sterk in je geest.
pi_102414298
Just my 2 cents: voel je sterk, voel je krachtig. Focus je op de positieve dingen in het leven. Dingen die je de moeite waard vindt. Denk niet aan negatieve gedachten. Zodra je door hebt dat je negatieve gedachten denkt, laat je ze meteen los. Denk dan aan iets positiefs. Het is even wennen, maar deze geesteshouding zal je zeker goed doen.

Over bezetenheid kan ik niets zeggen. Maar als het aanhoudt na bovenstaande tip moeten we even verder kijken, dan zijn er nog zat andere trajecten die je kunt volgen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102424735
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Plugin het volgende:
''Na een uittreding''', kan je meer vertellen daarover?

Enige wat ik zou kunnen zeggen, geloof niet dat je bezeten bent, maak jezelf sterk, geef het geen plaats. Los de problemen op in je leven, dan kom je ''terug''. Want anders ga je juist meer zweven, wees sterk in je geest.
Tijdens een ontspanningsoefening steeg ik boven mezelf uit. Dat was heel mooi overigens.

Heb geprobeerd met een therapeut die mijn energie kon zien om aan mijn basis te werken, om zo mijn afweer te versterken. In plaats van de uitdrijving dus. Ik doe grondingsoefeningen (bio-energetica) en aardingsoefeningen om te aarden.

Ben bij een andere healer geweest en hij heeft alles gesloten bij mij, omdat het nogal open stond. Dus ik voel nu zelf niet meer wat er gebeurt.

Ben er al maanden mee bezig, maar nog steeds niks verder. Ik dacht als ik mijn afweer versterk, kan het ook niet meer binnen komen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Just my 2 cents: voel je sterk, voel je krachtig. Focus je op de positieve dingen in het leven. Dingen die je de moeite waard vindt. Denk niet aan negatieve gedachten. Zodra je door hebt dat je negatieve gedachten denkt, laat je ze meteen los. Denk dan aan iets positiefs. Het is even wennen, maar deze geesteshouding zal je zeker goed doen.

Over bezetenheid kan ik niets zeggen. Maar als het aanhoudt na bovenstaande tip moeten we even verder kijken, dan zijn er nog zat andere trajecten die je kunt volgen.
''Wat niet van mij is, stuur ik nu terug naar de bron.'' Die zin spreek ik al een hele tijd uit, tevergeefs. Gelukkig is nu wel het optillen, in mijn bed drukken, het verstikken en belaagd worden in mijn slaap gestopt. Zwarte schimmen zie ik ook niet meer.

Het is een beetje raar om uit te leggen, maar alles wat ik doe doe ik op gedachtenkracht. Over mijn lichaam heb ik als het ware geen controle. Ik sta soort van naast mijn lichaam.

[ Bericht 6% gewijzigd door Limesnire op 27-09-2011 00:50:48 ]
pi_102444537
Als je bezeten bent, dan is het wel een tamme hoor. En je hebt wel degelijk wat te verliezen bij healers; geld. Sta sterk en wees kritisch tegen jezelf (een self-fulfilling prophecy heb je al snel in zo een situatie).
pi_102445840
Ik raad een goede psych aan. Serieus, kan echt geen kwaad. Al is het maar om enkel praatuurtje erover te houden.

Het RIAGG een optie ofzo?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_102446743
Ik zou in ieder geval naar een andere healer gaan.
Dat gevoel van bezeten zijn, is dat alleen thuis of ook ergens anders?
pi_102448437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Michielos het volgende:
Ik raad een goede psych aan. Serieus, kan echt geen kwaad. Al is het maar om enkel praatuurtje erover te houden.

Het RIAGG een optie ofzo?
Ik heb een goede psych ingeschakeld, ook verteld over mijn uittreding etc. Daar komt niks uit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef lezzer het volgende:
Ik zou in ieder geval naar een andere healer gaan.
Dat gevoel van bezeten zijn, is dat alleen thuis of ook ergens anders?
De 2 die ik nu heb gehad waren zuiver en krachtig, maar het was telkens maar voor 1 dag dat ik mezelf was.

Nee, gewoon permanent.
pi_102448694
Zeg eens dat hij oprot dan :)
Die gast die bij je hangt bedoel ik dan.

Meer zweverige optie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102449405
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef Questioning het volgende:
Als je bezeten bent, dan is het wel een tamme hoor. En je hebt wel degelijk wat te verliezen bij healers; geld. Sta sterk en wees kritisch tegen jezelf (een self-fulfilling prophecy heb je al snel in zo een situatie).
hij kan dan wel tam zijn...maar hij moet eerst zien binnen te dringen...het kan zijn dat hij nu de persoon opzicht (daar waar het lichaam dus van is ) aan het verdrijven is
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:53:45 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102450384
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef lezzer het volgende:

Meer zweverige optie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua zweverigheid ga ik ook met jou mee, maar vind die van VD en zijn "positieve benadering" ook erg gepast. Maak je lichaam een vervelend huis om in te vertoeven voor die entiteit.
Tevens probeer misschien begeleidt uittreden bij een goed medium, samen er uit proberen te komen.
Heftig.
The truth was in here.
pi_102453424
Heb je momenten dat je dingen doet waar je geen controle over hebt? Want dat is pas bezetenheid.

Jij zit gewoon maw niet lekker in je vel. (woordgrapje dat ik moest maken)
pi_102457716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Qua zweverigheid ga ik ook met jou mee, maar vind die van VD en zijn "positieve benadering" ook erg gepast. Maak je lichaam een vervelend huis om in te vertoeven voor die entiteit.
Eens :)
Het moet een soort van totaalding zijn denk ik.
Eerst zorgen dat hij weggaat, daarna zorgen dat hij (of een ander) niet meer terug komt. Met positiviteit geef je iemand veel minder kans om aan te haken in ieder geval.
pi_102468303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Loppe het volgende:
Heb je momenten dat je dingen doet waar je geen controle over hebt? Want dat is pas bezetenheid.

pi_102468712
Zoek op een winderige dag een bos of strand op, gooi je schoenen uit en loop of ren al stampend met je blote voeten over de grond. Plof dan lekker neer en eet een hele zak mars leeg.

(dit is serieus bedoeld!)

Als dat niet helpt zou ik toch terug gaan naar een dokter en aangeven dat of ze nu iets gevonden hebben of niet jij je niet lekker voelt en dat je hulp wilt.
Geen diagnose kunnen stellen staat niet gelijk aan " alles is ok" , want dat is het duidelijk niet.
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
  woensdag 28 september 2011 @ 09:45:23 #18
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_102468821
Je weet zeker dat je niet aan de drugs zit?
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_102469137
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:45 schreef garriej het volgende:
Je weet zeker dat je niet aan de drugs zit?
Ik ken veel drugs die in de medische wereld gebruikt worden waardoor je jezelf juist "vanaf een afstand" , "buiten je lichaam" , "ontaard voelt".

Een beetje een flauwe opmerking, vind je ook niet?
pi_102477750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef lezzer het volgende:

Meer zweverige optie:
SPOILER
Ik vraag elke dag aan aartsengel Michael om kracht en bescherming. Ook aan mijn engelen en gidsen. Ik visualiseer een koker van wit licht om me heen voor ik ga slapen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Loppe het volgende:

Ja, daarom slaap ik het grootste gedeelte van de dag. Ik word bang van mezelf. Als ik slaap kan er niks erg gebeuren.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:40 schreef Spiky-Hair het volgende:
Zoek op een winderige dag een bos of strand op, gooi je schoenen uit en loop of ren al stampend met je blote voeten over de grond. Plof dan lekker neer en eet een hele zak mars leeg.

(dit is serieus bedoeld!)

Als dat niet helpt zou ik toch terug gaan naar een dokter en aangeven dat of ze nu iets gevonden hebben of niet jij je niet lekker voelt en dat je hulp wilt.
Geen diagnose kunnen stellen staat niet gelijk aan " alles is ok" , want dat is het duidelijk niet.
Het enige wat vastgesteld kon worden was overbelasting.
pi_102478890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:53 schreef Limesnire het volgende:

[..]

Ik vraag elke dag aan aartsengel Michael om kracht en bescherming. Ook aan mijn engelen en gidsen. Ik visualiseer een koker van wit licht om me heen voor ik ga slapen.

[..]

Ja, daarom slaap ik het grootste gedeelte van de dag. Ik word bang van mezelf. Als ik slaap kan er niks erg gebeuren.

[..]

Het enige wat vastgesteld kon worden was overbelasting.
Dan is er toch een verklaring voor hoe jij je voelt? Of denk jij dat je niet overbelast bent?

Ik heb een periode echt veel te veel hooi op mijn vork genomen droeg de lasten van al mijn beloved ones op mijn schouders mee.... en toen de koek op was voelde ik mij ook echt niet lekker.

Gelukkig is het lichaam zelfbeschermend en inderdaad... dat kan aanvoelen alsof je buiten jezelf staat. Vergelijkbaar met een soort van " shock".

En dat jouw paranormale vriendje jou dan zo ziet is dan ook helemaal niet raar.

Dussss.... maak je nergens zorgen over... ga die strandwandeling maken, check je agenda op overbodige zaken. (vooral die dingen waarvan je denkt dat je ze MOET maar eigenlijk niet WIL)

en kijk over een maand of 3 verder.
pi_102490940
Als je echt bezeten bent (door demonen) moet je degene aanroepen (aan laten roepen) voor wie demonen bang zijn en dat is Jezus. En nee, ik ben niet zo'n griezelige gristen maar ik weet uit ervaring dat dat de enige manier is. Zoek een (evangelische/pinkster) kerk en zij kunnen je verder helpen.

Wat let je, als je toch alles wil proberen?

Succes ermee want ik weet dat je het heel zwaar hebt (als je echt bezeten bent)
pi_102491740
Hoe ben je eigenlijk uitgetreden? Als je dat begrijpt zou je ook weer je weg terug kunnen vinden. Engelen en demonen bestaan volgens mij in een andere soort dimensie waar een deel van je aandacht nu nog is. Als je je aandacht weer volledig op deze dimensie kunt richten sluit je je als het ware af voor wat er daarbuiten gebeurt.
pi_102773069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef Spiky-Hair het volgende:
En dat jouw paranormale vriendje jou dan zo ziet is dan ook helemaal niet raar.

Dussss.... maak je nergens zorgen over... ga die strandwandeling maken, check je agenda op overbodige zaken. (vooral die dingen waarvan je denkt dat je ze MOET maar eigenlijk niet WIL)

en kijk over een maand of 3 verder.
Dat kan natuurlijk overbelast zijn, alleen heb je dan nog wel de controle over je eigen lichaam en geest.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef loop het volgende:
Hoe ben je eigenlijk uitgetreden? Als je dat begrijpt zou je ook weer je weg terug kunnen vinden. Engelen en demonen bestaan volgens mij in een andere soort dimensie waar een deel van je aandacht nu nog is. Als je je aandacht weer volledig op deze dimensie kunt richten sluit je je als het ware af voor wat er daarbuiten gebeurt.
Middels een ontspanningsoefening. Dat probeer ik ook, om me vooral bezig te houden met aardse zaken. Alleen gaat het niet, het lukt niet.

Ik heb inmiddels Reiki geprobeerd, kosmische energie en nu een spirituele massage die me terugbrengt bij mijn ''ik''.

Ik begin nu toch wel echt moedeloos te worden.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:56:15 #25
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102773906
Heb je al om medicatie gevraagd?
Onze hersenen zijn zo ontzettend complex, zoveel kleine verbindingen. Waarom neigen veel mensen toch naar een paranormale oorzaak, terwijl de kans veel groter is dat dit allemaal in je hoofd word veroorzaakt? Sta je open voor deze mogelijkheid?
Een psychiater kan slechts met je praten, maar hij kan gewoon niet zien wat er gebeurd in je hersenen. Sorry voor de nuchtere kijk, maar ik neem aan je dat je open staat voor allerlei visies op je probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')