quote:Op zondag 4 december 2011 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
feestelijke introductie post opent dit deel
Ik snap het!!quote:Op zondag 4 december 2011 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mocht vorige week geen fipo meer gebruiken van onze modjes
, er wordt een repressief beleid gevoerd tov van tvp en fipo. Zal er na vandaag ook maar weer mee ophouden
Ik zag 1 bedrag van 20 euro en bij de omschrijving stond niet of dat een standaard- of instapbonus was.quote:
je hoeft het hotel niet meer uitquote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Sint is vanmorgen ook bij mij zelf langs geweest en heeft me een overnachting in 'het' whiskyhotel in Schotland (Highlander Inn, Craigellacchie, www.whiskyinn.com) cadeau gedaan!
Hotel in je schoenquote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Sint is vanmorgen ook bij mij zelf langs geweest en heeft me een overnachting in 'het' whiskyhotel in Schotland (Highlander Inn, Craigellacchie, www.whiskyinn.com) cadeau gedaan!
Dank u, Sinterklaasje!!
Wat voor examen heb je?quote:En ergens vandaag moet ik me nog voorbereiden op mijn examen morgen, wordt krap qua tijd, vrees ik...
Dat is minder, sterkte!quote:Op zondag 4 december 2011 12:35 schreef MaJo het volgende:
Met mij zwaar beroerdWas al erg duizelig de laatste dagen (zo erg dat ik niet meer kon staan
) en daar is vannacht flinke oorpijn bijgekomen. Dus zo op naar de huisartsenpost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Binnenoorontsteking?quote:Op zondag 4 december 2011 12:35 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het hier?
Met mij zwaar beroerdWas al erg duizelig de laatste dagen (zo erg dat ik niet meer kon staan
) en daar is vannacht flinke oorpijn bijgekomen. Dus zo op naar de huisartsenpost
Het kan gekker:quote:
ITIL Service Level Management Practitioner V3quote:Wat voor examen heb je?
Dat zou sowieso vrij dom zijn van zequote:Op zondag 4 december 2011 15:02 schreef knappekloon het volgende:
veel plezier aan de mensen die sinterklaas gaan vieren vandaag!!
ik verveel me op het werk, dus ik zat op www.goeievraag.nl wat mensen antwoorden aan het geven enzo, en nu is mijn account gewoon geblokkeerd, omdat ik volgens de "bazen" aan het copy / pasten was via wikipedia. grrrr was helemaal niet zo
En dat mag je nu weer gaan doen, want je bestelling is ontvangen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
Haha, ik (her) ken het... ben de laatste tijd ook losgeslagen met geld uitgeven.
quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat mag je nu weer gaan doen, want je bestelling is ontvangen.
Stuur je wel een mail hierover...
oh leuk, kwist niet dat dat bestondquote:Op zondag 4 december 2011 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Knappekloon, foto volgt later. Maar het zijn gewoon van die vlaggetjes met Sinterklaasafbeelding erop.
Ze hebben heel veel. Welkomslingers, bordjes, bekers, ballonnen..quote:Op zondag 4 december 2011 15:31 schreef knappekloon het volgende:
[..]
oh leuk, kwist niet dat dat bestond
Watskeburt?quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Onlangs bijna cupcakevormpjes gekocht.
Ik had het topic niet goed doorgelezenquote:
Ik wel. Als ik even goed wil lachen. Wat een droeftoeters hangen daar soms rond zeg.quote:
Ik vind het in dit geval gewoon zielig voor TS.quote:Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik even goed wil lachen. Wat een droeftoeters hangen daar soms rond zeg.
Ja, zoals ik nuquote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat ik me dan alleen maar zit te ergeren.
Ook meezingbaarquote:Op zondag 4 december 2011 18:00 schreef wyccie het volgende:
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:00 schreef wyccie het volgende:
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
Als het geen troll/kloon is dan wel.quote:Op zondag 4 december 2011 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval gewoon zielig voor TS.
Frietquote:
Mwa, dan liever zelf "torentjes" maken van aardappelpuree maken en die bakken in de oven.quote:
Vis een optie?quote:
Eens (aardappelkroketjes gaan ook in de oven overigens, als ik gefrituurde aardappel wil eten we wel friet), maar ik was om vier uur thuis vannacht en ik ben brak en we hebben al twee dagen op rij junkfood op. Nu dus semi/ nep-gezond.quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, dan liever zelf "torentjes" maken van aardappelpuree maken en die bakken in de oven.
Beter een balletje dan een bolus of wat pies.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef MaJo het volgende:
Ik had vanochtend een balletje in mijn schoenDie had Noa erin gedaan
Ze pakt ballen op als een hond en apporteert ze waarna wij de bal weer weggooien en zij hem weer pakt
Ik denk dat ze door Vito en Willow denkt dat ze zelf ook een hond is
Maar nog geen sinterklaas voor mij, dat vieren we morgen
Net nog de stad in geweest voor de laatste cadeaus en nu lig ik uitgeteld en duizelig op de bank
Ja dat zekerquote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter een balletje dan een bolus of wat pies.
Daar heb je dan mazzel mee.quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zekerDat heeft ze (gelukkig) nog nooit naast de bak gedaan en dat wil ik graag zo houden
Ze heeft ook nog niks gesloopt (1x haar eigen zak met voer, ze is nogal hongerigquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Hier staat "Het beste idee van Nederland" op de achtergrond aan. Staan er een paar ventjes met een aanstekers/kaarsendover. Die had ik eerder gezien.
Zegt Beau: "Ja, en jullie gaan wat met de opbrengst doen he?
Ventje 1: "Ja, daar hebben we een paar mooie doelen voor"
Ventje 2: "Inderdaad...een paar jaar geleden is mijn basleraar overleden aan kanker"
Dan denk je nog: "Mooi, geld naar het kankerfonds"
Maar nee: "Dus nu wil ik er een basgitaar mee overkopen"
Lijkt me eerder dat ze het niet lust maar af en toe een hapje neemt omdat ze honger heeft. Alle katten die ik ken vreten al wat ze lekker vinden meteen op.quote:Op zondag 4 december 2011 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog niks gesloopt (1x haar eigen zak met voer, ze is nogal hongerig) en nog maar 1x gekotst. Modelpoes
Vanavond krijgt ze witvis, dat doen we op zondagavond en dat vindt ze echt geweldig. Ze doet er een paar uur over om het op te eten, ze geniet er echt van
![]()
Daar dacht ik dus ook aan.quote:Op zondag 4 december 2011 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat ze het niet lust maar af en toe een hapje neemt omdat ze honger heeft. Alle katten die ik ken vreten al wat ze lekker vinden meteen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |