En kans op een treffen tussenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon verder in de ELMeer kans op nederlandse clubs in de halve finales.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen waar 040 lag
maar ik weet het antwoord al
Daar in het mooie zuidenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen waar 040 lag
maar ik weet het antwoord al
PSV - Feyenoord, kwartfinale UEFA cup 2002?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En kans op een treffen tussen
Ajax & PSV
eindhoven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
1 jaar wachten opdat treffenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord, kwartfinale UEFA cup 2002?
Dat zou geniaal zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En kans op een treffen tussen
Ajax & PSV
voor wie zou jij dan zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finale EL 2011 Ajax - PSVquote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als het pas in de (halve) finale is
Waar ligt dat?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eindhoven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan zeggen dat het Nederlands voetbal niets voorstelt hequote:
ergern in het zuidenquote:
ajax verloor van focking spartakquote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het Nederlands voetbal niets voorstelt he
Niet echt, als je een beetje verder naar het noorden gaat heb je nog wel FC Den Boschquote:Op woensdag 7 december 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm oke.
Hebben ze ook een topclub daar in Eindhoven?
brabant heeft alleen maar topzangers. hoort mertens oo kbijquote:Op woensdag 7 december 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm oke.
FC Eindhoven.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm oke.
http://www.psvzuipsite.nl(...)tadionlucht0809b.jpgquote:Op woensdag 7 december 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm oke.
laatst met 2-0 verloren van Feyenoord. kan niet anders dan misbakkelei zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
FC Eindhoven.
En Philips schijnt ook een bedrijfs-elftal te hebben, maar die kunnen er niks van
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
Hoe slecht Ajax ook mag spelen afgelopen weken, toch denk ik dat het 3-2 voor Ajax gaat worden.
1 x Lodeiro en 2 x Eriksen. Kaka 2x voor Madrid.
Is dat niet een G-team? Ze hebben volgens mij ook een trainer met een handicap, hij slist ook de hele tijd..quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
FC Eindhoven.
En Philips schijnt ook een bedrijfs-elftal te hebben, maar die kunnen er niks van
Dat bedrijfs-elftal, schreef dat vorig jaar niet historie in de 10e maand in de 10e speelronde tegen een club met iets met 10 ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
FC Eindhoven.
Tegen echte topclubs komen ze gewoon tekortquote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laatst met 2-0 verloren van Feyenoord. kan niet anders dan misbakkelei zijn
oude picca, tegenwoordig hebben ze het helemaal vol gebouwd rondom het stadionquote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psvzuipsite.nl(...)tadionlucht0809b.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/185/div033pk2.jpg/ (copy/paste deze link)
ja man. Geef mij maar FC OSSquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen echte topclubs komen ze gewoon tekort
Nee dat was iets anders.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat bedrijfs-elftal, schreef dat vorig jaar niet historie in de 10e maand in de 10e speelronde tegen een club met iets met 10 ofzo?
FC Schijndel vs AFC Maaskantjequote:
Aah oke, dacht dat er vorig jaar een wedstrijd was met 10 doelpunten in eindhovenquote:
Hijskranen zag je vanuit het stadion iddquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
oude picca, tegenwoordig hebben ze het helemaal vol gebouwd rondom het stadion
Was dat niet 2 jaar geledenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, dacht dat er vorig jaar een wedstrijd was met 10 doelpunten in eindhoven
Dat was 020, die kunnen maar niet winnen van die lampies.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, dacht dat er vorig jaar een wedstrijd was met 10 doelpunten in eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |