quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Casillas vind ik juist de sympathiekste van Real.En RaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al ex-MadridWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Zie het, was net te laat idd.quote:
Euhm... wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Valt me tegen dat er nog geen voordat je reageert is
Zin niet snappen volgorde verkeerde gehaald door elkaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Valt me tegen dat er nog geen voordat je reageert is
Ja, ik snap.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Je weet dat er altijd boven het reactiemaakvakje dit staat:
*hou het netjes
*geen plaatjes
etc
Jij denkt al aan de grootse neprealmadridfanstrolluitlokkers?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ah, nu snap ik het, je bedoelt een topicpointer.
Ik hou er niet van mensen als kleuters te behandelen, regels zijn duidelijk zat. Maar wie weet als het weer oorlog wordt vanavond dat ik er wat neerzet.
Kan er zo een paar noemenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt al aan de grootse neprealmadridfanstrolluitlokkers?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ah, nu snap ik het, je bedoelt een topicpointer.
Ik hou er niet van mensen als kleuters te behandelen, regels zijn duidelijk zat. Maar wie weet als het weer oorlog wordt vanavond dat ik er wat neerzet.
Nounou wat een dure naam, ajaxhaters voldoet ookquote:Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt al aan de grootse neprealmadridfanstrolluitlokkers?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nounou wat een dure naam, ajaxhaters voldoet ook
Mogen we jou daar ook toe rekenen?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nounou wat een dure naam, ajaxhaters voldoet ook
nee man. Geo3kant is baasquote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mogen we jou daar ook toe rekenen?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Casillas vind ik juist de sympathiekste van Real.Toffe gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net als Xavi en Iniesta..
★★★
Een baas uit 040? Dat is kei-gaaf jonguhquote:
Ondanks dat hij voor PotjeSlechtVoetbal is. Is hij buiten potjes van PSV een nice ventquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een baas uit 040? Dat is kei-gaaf jonguh
Jij mag mij zoveel noemen als je wilt, tenslotte val jij ook niet onder de term ajax fan dus..quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Trolololoquote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij voor PotjeSlechtVoetbal is. Is hij buiten potjes van PSV een nice vent
Daley Blind staat laatste man, dus ik heb er alle vertrouwen in!!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij mag mij zoveel noemen als je wilt, tenslotte val jij ook niet onder de term ajax fan dus..
Verder ben ik soms wel anti ajax ja, maar na mijn negatieve blik in het begin.. ik riep heel hard dat jullie er al uit lagen moet ik nu toegeven (wat ik al meerdere malen heb gedaan) is dat de kans heel erg groot is dat ajax door gaat.
Dus ik gun Ajax het nu ook, want Lyon verdiend het niet met hun kutspel, het enige dat ik vraag is dat Real wint met meer dan 2 doelpunten verschil(en ajax door dan he)
Ach, ik kan mn gelijk halen na vanavond als ajax door is. Niemand geloofde me toen ik zei dat ajax door zou bekerenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij mag mij zoveel noemen als je wilt, tenslotte val jij ook niet onder de term ajax fan dus..
Verder ben ik soms wel anti ajax ja, maar na mijn negatieve blik in het begin.. ik riep heel hard dat jullie er al uit lagen moet ik nu toegeven (wat ik al meerdere malen heb gedaan) is dat de kans heel erg groot is dat ajax door gaat.
Dus ik gun Ajax het nu ook, want Lyon verdiend het niet met hun kutspel, het enige dat ik vraag is dat Real wint met meer dan 2 doelpunten verschil(en ajax door dan he)
Geokant is mijn vriendje sinds we onze IQ punten fuseerde DBZ stijl om tot een volwaardig tegen argument te komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bekeren? Het is Champions League vanavond he vriend.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik kan mn gelijk halen na vanavond als ajax door is. Niemand geloofde me toen ik zei dat ajax door zou bekeren
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geokant is mijn vriendje sinds we onze IQ punten fuseerde DBZ stijl om tot een volwaardig tegen argument te komen.
Oh en ik heb er zin in
Halve finale? Die durft!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bekeren? Het is Champions League vanavond he vriend.
Daarnaast ben je niet de enige, Karina heeft ook voorspelt dat jullie doorgaan.. ze was nog zo brutaal om half finale te zeggen..
En waar zijn jouw IQ punten dan gebleven?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geokant is mijn vriendje sinds we onze IQ punten fuseerde DBZ stijl om tot een volwaardig tegen argument te komen.
Oh en ik heb er zin in
Barca gaat echt wel een ronde verder komen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Halve finale? Die durft!
Ronde verder ben ik al blij mee
De Europa1Bekerquote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bekeren? Het is Champions League vanavond he vriend.
Daarnaast ben je niet de enige, Karina heeft ook voorspelt dat jullie doorgaan.. ze was nog zo brutaal om half finale te zeggen..
Niks minder dan CL winst voor mij om volgend jaar automatisch geplaatst te zijn. Helaas beleefd Ajax volgend jaar vervolgens een terugval waardoor ze maar derde in de poule worden, en door een sterke 2 helft van de competitie de EL in eigenhuis pakken.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Halve finale? Die durft!
Ronde verder ben ik al blij mee
Inmiddels weer keurig rond de 70 punten als een echte voetbal fan.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En waar zijn jouw IQ punten dan gebleven?
Wat heb ik de afgelopen tijd eigenlijk gedaan dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan er zo een paar noemen
Alleen J0rdiii schijnt ook voor Ajax te zijn.
Niks? Jij bent gewoon een goede userquote:Op woensdag 7 december 2011 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heb ik de afgelopen tijd eigenlijk gedaan dan?
De ideale schoonzoonquote:Op woensdag 7 december 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks? Jij bent gewoon een goede user
Niks bijzondersquote:Op woensdag 7 december 2011 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heb ik de afgelopen tijd eigenlijk gedaan dan?
Oeh, vanavond rellen als Ajax niet doorgaat?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks minder dan CL winst voor mij om volgend jaar automatisch geplaatst te zijn. Helaas beleefd Ajax volgend jaar vervolgens een terugval waardoor ze maar derde in de poule worden, en door een sterke 2 helft van de competitie de EL in eigenhuis pakken.
[..]
Inmiddels weer keurig rond de 70 punten als een echte voetbal fan.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, ik heb nog niet eens gedacht hoe de ArenA los gaat als Ajax waarschijnlijk doorgaat in de CL als je vorig jaar al met Jollebol zag
nee. Verhaal halen bij Ome Frankquote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, vanavond rellen als Ajax niet doorgaat?
Toen Leonardo nog op zn best wasquote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb de Arena nog nooit zó los zien gaan
Ja al breek ik Delft af, geen zin om helemaal naar Amsterdam te reizen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krijg nog kippenvel als ik dit zie (en hoor)quote:Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen Leonardo nog op zn best was
Gewoon verder in de ELquote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 van de 32(?) teams?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon verder in de ELMeer kans op nederlandse clubs in de halve finales.
ik wilde net zeggen waar 040 lagquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een baas uit 040? Dat is kei-gaaf jonguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |