quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Casillas vind ik juist de sympathiekste van Real.En RaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al ex-MadridWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Zie het, was net te laat idd.quote:
Euhm... wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Valt me tegen dat er nog geen voordat je reageert is
Zin niet snappen volgorde verkeerde gehaald door elkaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Valt me tegen dat er nog geen voordat je reageert is
Ja, ik snap.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Je weet dat er altijd boven het reactiemaakvakje dit staat:
*hou het netjes
*geen plaatjes
etc
Jij denkt al aan de grootse neprealmadridfanstrolluitlokkers?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ah, nu snap ik het, je bedoelt een topicpointer.
Ik hou er niet van mensen als kleuters te behandelen, regels zijn duidelijk zat. Maar wie weet als het weer oorlog wordt vanavond dat ik er wat neerzet.
Kan er zo een paar noemenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt al aan de grootse neprealmadridfanstrolluitlokkers?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ah, nu snap ik het, je bedoelt een topicpointer.
Ik hou er niet van mensen als kleuters te behandelen, regels zijn duidelijk zat. Maar wie weet als het weer oorlog wordt vanavond dat ik er wat neerzet.
Nounou wat een dure naam, ajaxhaters voldoet ookquote:Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt al aan de grootse neprealmadridfanstrolluitlokkers?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nounou wat een dure naam, ajaxhaters voldoet ook
Mogen we jou daar ook toe rekenen?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nounou wat een dure naam, ajaxhaters voldoet ook
nee man. Geo3kant is baasquote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mogen we jou daar ook toe rekenen?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Casillas vind ik juist de sympathiekste van Real.Toffe gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net als Xavi en Iniesta..
★★★
Een baas uit 040? Dat is kei-gaaf jonguhquote:
Ondanks dat hij voor PotjeSlechtVoetbal is. Is hij buiten potjes van PSV een nice ventquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een baas uit 040? Dat is kei-gaaf jonguh
Jij mag mij zoveel noemen als je wilt, tenslotte val jij ook niet onder de term ajax fan dus..quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mogen we jou daar ook toe rekenen?
Trolololoquote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij voor PotjeSlechtVoetbal is. Is hij buiten potjes van PSV een nice vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |