Denk dat die ook wel van jouw oude club Ajax hadden gewonnen idd.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Barcelona gisteren zien spelen? Alleen Pedro en Maxwell kwamen uit het eerste elftal
En toen wonnen ze nog met 4-0
Was geweldige om te zien. Spelen ook gewoon met gemak tikkie takkie.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Barcelona gisteren zien spelen? Alleen Pedro en Maxwell kwamen uit het eerste elftal
En toen wonnen ze nog met 4-0
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk dat die ook wel van jouw oude club Ajax hadden gewonnen idd.
PSV schijnt hun voorbeeld te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was geweldige om te zien. Spelen ook gewoon met gemak tikkie takkie.
PSV schijnt in de Europa League te spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV schijnt hun voorbeeld te zijn.
Maargoed, genoeg over die mooie club. Vanavond CL
Das een feit.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV schijnt in de Europa League te spelen.
Maargoed, genoeg over die club. Vanavond ons aller Ajax
Klopt, die moeten ze even winnen. Volgend seizoen weer in de CL waar ze horenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV schijnt in de Europa League te spelen.
Ik doelde meer op het spaanse elftalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nieuwsflits: Madrid ligt in Spanje
Casillasquote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het spaanse elftal
Ik haat casilias ook, homo met zijn grote teenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef Sportex het volgende:
[..]
Casillas![]()
Albiol![]()
Lekker duidelijk.
Nee, Ajax gaat z'n eigen spel spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wacht even, ik bedenk me net iets: Ajax gaat dus verdedigen vanavond?
Dat wordt leuk om naar te kijken...
Wanneer speelde ze wel aanvallend?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wacht even, ik bedenk me net iets: Ajax gaat dus verdedigen vanavond?
Dat wordt leuk om naar te kijken...
wanneer heb jij zijn grote teen gezien?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat casilias ook, homo met zijn grote teen
Toen robben voor hem stondquote:Op woensdag 7 december 2011 18:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wanneer heb jij zijn grote teen gezien?
Hoe kan je de beste keeper ter wereld nou hatenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat casilias ook, homo met zijn grote teen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |