Teken ik voor. Ook voor een gelijkspel.quote:
Als er 3 van de 4 clubs overwinteren, hebben de Nederlandse clubs het prima gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Geo3kant het volgende:
Vanavond gaat AZ weer punten verspelen, eerst dat zien en dan Real zien winnen en Ajax doorgaan, lijkt me een mooie avond voor het Nederlands voetbal
Voor het Nederlands voetbal is het toch alleen maar beter als Ajax niet doorgaat óf wint?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Geo3kant het volgende:
Vanavond gaat AZ weer punten verspelen, eerst dat zien en dan Real zien winnen en Ajax doorgaan, lijkt me een mooie avond voor het Nederlands voetbal
Ik met een hartslag van 60, wordt een makkie.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teken ik voor. Ook voor een gelijkspel.
Ik denk dat ik vanavond met een gemiddelde hartslag van 120+ de wedstrijd zal bekijken
jij durftquote:
Voor mijn portemonnee is het beter dat Real wint, en PSV portemonnee > ajax succesquote:Op woensdag 7 december 2011 17:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal is het toch alleen maar beter als Ajax niet doorgaat óf wint?
HAHAH! misschien dat je club dan ooit eens de CL haalt.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal is het toch alleen maar beter als Ajax niet doorgaat óf wint?
Ik ben ook Real supporter, maar ik gun het Ajax wel om door te gaan hoor. Dus een 1-3 teken ik voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vol zogenaamde real madrid supporters die in feite antiAjax zijn.
oh reallyquote:Op woensdag 7 december 2011 17:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je nieuw in VBL?Hij staat bekend als grote (14 jarige) troll..
12 jaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je nieuw in VBL?Hij staat bekend als grote (14 jarige) troll..
Ik vind je lief hoor troll of geen trollquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik vind je lief hoor troll of geen troll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
De mooiste club van allumaaal!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Diiiiit is mijn club, mijjjjjn ideaal
Heb je Barcelona gisteren zien spelen? Alleen Pedro en Maxwell kwamen uit het eerste elftalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De mooiste club van allumaaal!
Maar ik had dus kaartjes gekocht voor C. Ronaldo, komt hij niet ..
Heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HAHAH! misschien dat je club dan ooit eens de CL haalt.
Zat er dik in ouwe. Nou Ozil, Benzema, Higuain, Kaka, di Maria, Alonso wil ik toch ook wel een keer in het echt zien spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De mooiste club van allumaaal!
Maar ik had dus kaartjes gekocht voor C. Ronaldo, komt hij niet ..
Wat kan je wel schelen? Ik zie je namelijk in ieder topic enkel "quote:Op woensdag 7 december 2011 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft dat er nou weer mee te maken?
Voor het Nederlands voetbal zou het beter zijn als Ajax in de EL verder gaat, want: meer kans op punten. Niet dat het Nederlands voetbal me wat kan schelen verder, maar goed.
Je weet dat doorgaan in de CL beter is dan doorgaan in de EL? ook qua UEFA-coefficienten.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft dat er nou weer mee te maken?
Voor het Nederlands voetbal zou het beter zijn als Ajax in de EL verder gaat, want: meer kans op punten. Niet dat het Nederlands voetbal me wat kan schelen verder, maar goed.
Denk dat die ook wel van jouw oude club Ajax hadden gewonnen idd.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Barcelona gisteren zien spelen? Alleen Pedro en Maxwell kwamen uit het eerste elftal
En toen wonnen ze nog met 4-0
Was geweldige om te zien. Spelen ook gewoon met gemak tikkie takkie.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Barcelona gisteren zien spelen? Alleen Pedro en Maxwell kwamen uit het eerste elftal
En toen wonnen ze nog met 4-0
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk dat die ook wel van jouw oude club Ajax hadden gewonnen idd.
PSV schijnt hun voorbeeld te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was geweldige om te zien. Spelen ook gewoon met gemak tikkie takkie.
PSV schijnt in de Europa League te spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV schijnt hun voorbeeld te zijn.
Maargoed, genoeg over die mooie club. Vanavond CL
Das een feit.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV schijnt in de Europa League te spelen.
Maargoed, genoeg over die club. Vanavond ons aller Ajax
Klopt, die moeten ze even winnen. Volgend seizoen weer in de CL waar ze horenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV schijnt in de Europa League te spelen.
Ik doelde meer op het spaanse elftalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nieuwsflits: Madrid ligt in Spanje
Casillasquote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het spaanse elftal
Ik haat casilias ook, homo met zijn grote teenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef Sportex het volgende:
[..]
Casillas![]()
Albiol![]()
Lekker duidelijk.
Nee, Ajax gaat z'n eigen spel spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wacht even, ik bedenk me net iets: Ajax gaat dus verdedigen vanavond?
Dat wordt leuk om naar te kijken...
Wanneer speelde ze wel aanvallend?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wacht even, ik bedenk me net iets: Ajax gaat dus verdedigen vanavond?
Dat wordt leuk om naar te kijken...
wanneer heb jij zijn grote teen gezien?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat casilias ook, homo met zijn grote teen
Toen robben voor hem stondquote:Op woensdag 7 december 2011 18:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wanneer heb jij zijn grote teen gezien?
Hoe kan je de beste keeper ter wereld nou hatenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat casilias ook, homo met zijn grote teen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |