Chronische luiheid. Schijnt erg aanstekelijk te zijn. In Afrika en Zuid Azië is 1 op de 4 al besmet.quote:
Correctie: 4 op de 1. Ze hebben het allemaal vier keer.quote:Op zondag 4 december 2011 10:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Chronische luiheid. Schijnt erg aanstekelijk te zijn. In Afrika en Zuid Azië is 1 op de 4 al besmet.
Die ziekte is makkelijk te onderdrukken door een schop onder die kont te geven.quote:Op zondag 4 december 2011 10:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Chronische luiheid. Schijnt erg aanstekelijk te zijn. In Afrika en Zuid Azië is 1 op de 4 al besmet.
Sowieso als ze haar slissende kutkop opentrekt.quote:Op zondag 4 december 2011 10:52 schreef Friek_ het volgende:
Wat krijg ik toch steeds een hernieuwde bloedhekel aan het CDA als ik dat goedkope moralisme over het maatschappelijk middenveld hoor als dekmantel voor harde bezuinigingen. Met name van Bijsterveldt wil ik eens een klap verkopen.
Baangarantie?quote:Op zondag 4 december 2011 10:57 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zoekt iemand als Guusje ter Horst bij de PvdA ?
Precies.quote:
Beroepspoliticus.quote:Op zondag 4 december 2011 11:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Precies.
Lijkt me niet iemand die enige binding heeft met sociaal-democratische principes.
Van dat soort figuren moeten ze af.
Zit geen dag productieve arbeid bij.quote:1986-1992,
1994-2001 Lid gemeenteraad Amsterdam
1994-2001 Wethouder in Amsterdam
2001-2007 Burgemeester van Nijmegen
2007-2010 Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
2011- Voorzitter HBO-raad [1]
2011-heden Lid Eerste Kamer
Is dat net zoiets als een beroepsbouwvakker?quote:
Die kunnen ook aardig zeveren, inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een beroepsbouwvakker?
Ik zou toch niet graag een politcusdecolleté zien.quote:Op zondag 4 december 2011 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een beroepsbouwvakker?
Iets met weigerambtenarenquote:Op zondag 4 december 2011 10:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Een kerkelijke verklaring van het ministerie.![]()
quote:
Het was niet zo gezellig met je moeder?quote:Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef Friek_ het volgende:
Overigens is de combinatie vrouw, hormonen (menstruatie), alcohol en onderzekerheid een garantie voor een avondje drama en onnodig gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |