Sara, meet Drugshond, jullie lijken me een leuk koppelquote:Op zondag 4 december 2011 03:51 schreef sararaats het volgende:
Volgens mij hebben wij binnenkort een regering![]()
Het spelleke heeft lang genoeg geduurd.
Proest......quote:Op zondag 4 december 2011 04:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Zingende paddo's in een flesje lijkt mij eng.
Ik ben inderdaad een Belgisch patattekequote:Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef Drugshond het volgende:
Sarah.... is toch Belgisch.... het land van Rocherfort 10.
lol..... (Vlaming / Z-Fr)quote:Op zondag 4 december 2011 04:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een Belgisch patatteke
Wil je met me trouwen en voor altijd gelukkig worden?quote:Op zondag 4 december 2011 04:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een Belgisch patatteke
Nee want ik ben lesbischquote:Op zondag 4 december 2011 08:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen en voor altijd gelukkig worden?
Ga je bidden voor een volle koelkast?quote:Op zondag 4 december 2011 04:25 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga plat.... bijna zondag (bidden tegen de koelkast).
Het is jammer dat die man zo vreselijk anti-islamitisch en anti-PvdA is geworden en daardoor (meestal) van die kinderachtige stukken schrijft die nergens op slaan.quote:Op zondag 4 december 2011 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er geen islamitische weigerambtenaar tussen zit.
Toch niet ziek (geweest) hoop ik?quote:Op zondag 4 december 2011 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, leven is een nogal optimistische benadering.
Ook geen fan.quote:Op zondag 4 december 2011 10:32 schreef De_Nuance het volgende:
Elian
Hij is geen domme man , maar kiest er bewust voor om demagogisch te trollen.
Die vent zegt dat men zelf maar de rollator moet betalen, nee dank je.quote:Op zondag 4 december 2011 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook geen fan.
Ik ben wel een fan van Arthur Docter van Leeuwen.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 10:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Mocht je die nodig hebben vanwege ziekte zie ik niet in dat je die zelf moet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |