Ik zie liever een LSU - Okie State, maar dat is meer omdat dat een veel makkelijkere tegenstander is voor LSU. Okie State doet het nogal slecht tegen de run en dat is dodelijk tegen LSU.quote:
In de Big12 moeten ze het woord defense nog uitvinden. Ik vind het niks, elke week wedstrijd wie de meeste punten scoort omdat ze werkelijk niks kunnen op defense.quote:Op zondag 4 december 2011 02:10 schreef Saviola het volgende:
Toch nog even een stukje van Bedlam meepikken. Is iig fijner om te kijken dan LSU.
Laundry Jones heeft niet heel wapens over met al die injuries bij de Sooners.quote:Op zondag 4 december 2011 02:50 schreef Saviola het volgende:
Sooners zijn voorlopig wel nog nergens..
fixedquote:Op maandag 5 december 2011 03:01 schreef Saviola het volgende:
Je haalt USC en LSU door elkaar. Maar idd, waarom krijgt VT de Sugar Bowl.. BC$Rose en Fiesta wel mooie games.
Ik denk dat de kans wel groter is. Op een of andere manier zie ik Bama dit wel winnen (al heb ik dat liever niet natuurlijk)quote:Op maandag 5 december 2011 02:20 schreef PirE het volgende:
rematch it is, 50% kans dat we straks in januari een kampioen krijgen die niet eens hun divisie kon winnen.
Ik vrees het ook. Ik vond Alabama in Tuscaloosa stukken beter spelen, het is dat Saban geen kickers recruit anders hadden we een omgekeerde situatie gehad, waarbij Okie State het wel het gered.quote:Op maandag 5 december 2011 07:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans wel groter is. Op een of andere manier zie ik Bama dit wel winnen (al heb ik dat liever niet natuurlijk)
Alsof dat een hard criterium moet zijn. Het gaat mijns inziens toch gewoon om de 2 beste teams, en dat zijn gewoon LSU en Alabama.quote:[b]Op maandag 5 december 2011 02:20 rematch it is, 50% kans dat we straks in januari een kampioen krijgen die niet eens hun divisie kon winnen
.
VA Tech krijgt een invite vanwege hun historiequote:Oh, Sugar Bowl. There you go again.
The same folks who went to bat for Ohio State's Tattoo Five last year in order to preserve the "integrity" of their matchup gave the authors of Death to the BCS more fodder Sunday with their shocking and, quite frankly, unjustifiable selection of Virginia Tech for the BCS' last at-large spot. Their decision was so unexpected that as of mid-afternoon Sunday, the Chick-fil-A Bowl was fully preparing to announce its expected matchup of Virginia Tech-Auburn. The 11-2 Hokies had barely even been mentioned as a possibility late Saturday or early Sunday, and with good reason: They lost the ACC championship game 38-10.
Before continuing, I fully realize and accept that outside of the championship game, bowls are entitled to select the matchups they feel will sell the most tickets and draw the most eyeballs. But don't insult our intelligence, Paul Hoolahan. Which do you think the country would rather watch: Michigan vs. Virginia Tech or Michigan vs. Boise State? And while Hokies fans will certainly travel, they won't travel in greater numbers than fans of Boise or 10-2 Kansas State, the team widely expected to take that last spot -- and the team more deserving of the honor.
The Sugar Bowl had first choice of at-large teams to replace LSU and was well known to covet Michigan. Fair enough. The Fiesta then took Stanford, at which point the Sugar again had its choice of available teams. Its options: No. 7 Boise State, in the last game of Kellen Moore's career; No. 8 Kansas State and the possibility of Bill Snyder's first BCS bowl in eight years; or No. 11 Virginia Tech, which, with all due respect to Frank Beamer, did not beat a single team that finished in the Top 25, got blown out both times it faced Clemson and played one of the least impressive nonconference schedules of any team in the country (Appalachian State, East Carolina, Arkansas State and Marshall).
Why, Hoolahan? Why?
"I think Virginia Tech has proven over the years the caliber of football team that they are," he said. "Frank Beamer is obviously one of the winningest active coaches in the FBS right now. ... I think he's going to perform extremely well. I think that team will be a great performer for us."
So to be clear: Virginia Tech is playing in this year's Sugar Bowl because of what it did ... before this year. Got it.
The truth is, commissioners from all potential parties were likely lobbying hard in the final hours. Boise State probably had no chance, both because Mountain West boss Craig Thompson is the sport's only openly pro-playoff commissioner and because Big Ten commish Jim Delany wants nothing to do with the Broncos. But why not Kansas State? You'd have to ask Hoolahan. Maybe Snyder's .657 career winning percentage just didn't cut it.
So the Big 12, universally rated as the nation's top conference, gets one BCS bid, while the ACC -- for the first time ever -- gets two. Congrats, ACC. And how's this for ridiculous: For beating the Hokies twice and winning its conference, Clemson gets to play No. 23 West Virginia in Miami, while Virginia Tech backdoors its way into a game against Denard Robinson and No. 13 Michigan. Lovely.
Read more: http://sportsillustrated.(...)x.html#ixzz1ffJb6s50
quote:Luck, along with Robert Griffin III, Trent Richardson, Tyrann Mathieu and Montee Ball are the Heisman finalists. The group, announced Monday on ESPN "SportsCenter," will be in New York for the presentation Saturday night.
Er blijft weinig East over zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Guard het volgende:
Boise St, San Diego St, SMU, UCF and Houston said to join Big East
En dat willen ze nog steeds, ook Navy wordt verwacht. Deze twee academies hebben echter wat schedulecommitments (zijn immers independent nu en moeten dus ver van te voren hun wedstrijden vastleggen) en kunnen pas een paar jaar later joinenquote:Op woensdag 7 december 2011 08:47 schreef RoderikMB het volgende:
Ze wouden laatst Air Force (Colorado) ook al uitnodigen.
Air Force zit nu nog in het Mountain West Conference.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:02 schreef Guard het volgende:
[..]
En dat willen ze nog steeds, ook Navy wordt verwacht. Deze twee academies hebben echter wat schedulecommitments (zijn immers independent nu en moeten dus ver van te voren hun wedstrijden vastleggen) en kunnen pas een paar jaar later joinen
University of South Carolinaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef zjroentje het volgende:
USC had toch een bowl ban, of geldt dat alleen voor BCS bowls?
Terechte winnaar, Luck heeft geen enkel Heisman-moment gehad dit jaar terwijl RG3 er een stuk of 3 heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 03:10 schreef Saviola het volgende:
Griffin 1687
Luck 1407
Richardson 978
Ball 348
Mathieu 327
Ik stond ook even te kijken ..quote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef PirE het volgende:
BJ Manuel gooit eens geen int, maar dan zorgt zijn receiver voor de turnover
Is meer de catch, die mongool die die bal gooit heeft geluk dat er een goede receiver staat.quote:
FSU offense is weer eens thuis gebleven. Zullen volgend weer in de Top-10 starten en dan weer unrankend eindigenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is een Bowl game onwaardig.
Typisch voorbeeld van 2 grote namen die puur op hun verleden teren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:49 schreef PirE het volgende:
[..]
FSU offense is weer eens thuis gebleven. Zullen volgend weer in de Top-10 starten en dan weer unrankend eindigen.
Mijn post kwam vlak na zijn 1e rushing TD.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:18 schreef kidkash19 het volgende:
Want? Volgens mij was het zn RB die de held is deze bowl game, 21 / 200 / 5 TD is bizar. Waar waren de defenses?
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef PirE het volgende:
Georgia mist de FG attempt voor de win, 2OT it is.
Ik volg hem via de ESPN Player (betaalde stream).quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd zeg als ik het zo allemaal lees. Heb helaas geen beelden, jij een stream?
idd, normaal is een FG in OT dodelijk in College OTquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat was me toch een bizarre OT zeg.
defense??quote:
Maar ze maken het goed door te fumblen en daardoor een TD weg te geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef PirE het volgende:
4th down stop van de Ducks. Dit is dus niet de bedoeling heren. Tijd vliegt wel.
Ja, ze hebben natuurlijk op hun kop gekregen, beetje scores stoppenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar ze maken het goed door te fumblen en daardoor een TD weg te geven.
Deels een favourable schedule. 4 out of conference games gespeeld tegen cupcakes en dat waren blow-outs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Sanders deed het wel in slechts 11(!) games en Ball in 14 maar dan nog....39 TD's!
Dan moet je de Rose Bowl TDs van Ball ook niet meetellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Klopt. Sanders had overigens 44 TD's dat seizoen maar zijn 5 TD's in de Holiday Bowl werden niet meegeteld.
Vind ik dus ook. Tegenwoordig tellen die stats ineens wel mee. Vreemd. Ball had overigens minder touches nodig dan Sanders voor al die TD's maar dan nog: 44 is geen 39.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan moet je de Rose Bowl TDs van Ball ook niet meetellen.
bold statement. Ducks offense is niet zo goed in het drainen van de clock.quote:
Clemson Tigers Chokers, altijd al een Jekyll & Hyde team geweest en dat zie ik niet veranderen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Saviola het volgende:
Haha wut.. en op de voorbeschouwing lieten Herbstreit en co. nog weten dat Clemson niet alleen zou winnen, ze zouden WV vernederen..
Dat doet hij wekelijksquote:
I know maar ik verbaas me telkens weer. Die zal geen moeite hebben om een team te vinden in de NFL.quote:
Redshirt freshman dus dat duurt nog wel even (hoop ik).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:37 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
I know maar ik verbaas me telkens weer. Die zal geen moeite hebben om een team te vinden in de NFL.
Yeps.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:12 schreef The_Playmaker het volgende:
Het leek er toch echt op dat hij tekort kwam voor de first down. Bama kreeg een nice spot.
Saban recruit nooit kickers, is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:17 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Die jongen moet toch nou wel trauma's hebben of niet soms?
3-0 zou wel eens genoeg kunnen zijn om te winnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:23 schreef PirE het volgende:
Ben niet echt onder de indruk van de LSU offense, denk dat de defense voor een spark moet zorgen anders doet deze unit niet veel.
6-0 zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:25 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
3-0 zou wel eens genoeg kunnen zijn om te winnen.
Zenuwen denk ik, normaal gaan ze weleens deep op 1st & 10, maar het is playcalling op safe, daar ga je niet mee winnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Het werkt natuurlijk ook niet al je telkens third and long hebt en je QB totaal niet in de game zit.
Je kan het ook zo bekijken. Helemaal weggespeeld in de 1e helft en toch sta je maar 9 punten achterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:46 schreef The_Playmaker het volgende:
9-0 zou echt game over kunnen betekenen.
LSU heeft echt een turnover nodig want Bama zal het niet erg vinden om de gehele second half te punten en de defense de game over de streep laten trekken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken. Helemaal weggespeeld in de 1e helft en toch sta je maar 9 punten achter.
Ze kunnen het altijd nog een keer proberen met Lee al was dat de vorige keer geen succesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:51 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
LSU heeft echt een turnover nodig want Bama zal het niet erg vinden om de gehele second half te punten en de defense de game over de streep laten trekken.
TD en game over, dan kan je Lee wel inbrengen maar dat had je gewoon at the half moeten doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 04:35 schreef The_Playmaker het volgende:
WTF doet die nou? Hier komt dus FG #5.
Playcalling helpt ook niet echt. WR screens callen terwijl dat de hele dag al niet werkt. Er is totaal geen dreiging voor een deep ball. En Jefferson weet volgens mij niet eens waar hij is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 04:45 schreef The_Playmaker het volgende:
Jefferson: looking like a deer in the headlights.
Nou.. ik vind het een belediging om de Rose Bowl als iets onbenulligs neer te zetten terwijl het meer traditie en aanzien heeft dan die hele Winter Classic.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef Saviola het volgende:
Wat is dat voor onzin, de Winter Classic afkappen om een veredelde oefenmatch te kunnen uitzenden?
Wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef Saviola het volgende:
Sja, het is en blijft wel een wedstrijd zonder belang.
Hij bedoelt dat de winterclassic een nietszeggend potje is. Just another NHL regular season game, played in a venue not designed for hockey, which sees the fans sitting a mile away from the rink.quote:
middle of the road... Beetje play-offs, maar vooral nog de bowls behouden...quote:WASHINGTON, D.C. -- A four-team playoff for college football has been formally approved by a presidential oversight committee, a dramatic change for the sport that will begin in 2014 and continue through the 2025 season. The four teams will be chosen by a selection committee, the semifinals will be held at current bowl sites and the national championship game will be awarded to the highest bidder.
The 11 conference commissioners watched on Tuesday afternoon as Notre Dame athletic director Jack Swarbrick presented their proposal to a board of 12 university presidents at the Dupont Circle Hotel. In less than three hours, the group agreed upon a postseason that college football fans have been clamoring for years.
The group of presidents also endorsed a rotation of the semifinal games among six bowl sites and a rotation of the championship game among neutral sites. The semifinals either will be played on New Year's Eve or New Year's Day, and the national title game will be played on "Championship Monday," the first Monday in January that is six or more days after the final semifinal game is played.
Je vergeet de belangrijkste (sportief gezien)quote:Op maandag 23 juli 2012 15:56 schreef zeebeschuit het volgende:
NCAA straft Penn State: $60M boete, vier jaar Bowl-ban, spelers vrij om te gaan, alle zeges van '98-'11 weg (sportam twitter).
flinke straf!
USC zit op een max van 75 voor 2011,2012 & 2013. Met maar 65 scholarships gaan ze het lastig hebben de komende 5-10 jaar. Overigens volledig terecht die straffen, nu alleen nog Joe Paterno uit de College Football Hall of Fame schoppen.quote:Along with the fine and postseason ban, the school must vacate all wins from 1998-2011, and scholarships will drop from 25 to 15 per year. The school will have a cap on scholarships at 65.
quote:Paterno Family Reacts to NCAA Sanctions
Posted: 01:46 PM ET
Statement by the Paterno Family in response to the NCAA Sanctions:
Sexual abuse is reprehensible, especially when it involves children, and no one starting with Joe Paterno condones or minimizes it. The horrific acts committed by Jerry Sandusky shock the conscience of every decent human being. How Sandusky was able to get away with his crimes for so long has yet to be fully understood, despite the claims and assertions of the Freeh report.
The release of the Freeh report has triggered an avalanche of vitriol, condemnation and posthumous punishment on Joe Paterno. The NCAA has now become the latest party to accept the report as the final word on the Sandusky scandal. The sanctions announced by the NCAA today defame the legacy and contributions of a great coach and educator without any input from our family or those who knew him best.
That the President, the Athletic Director and the Board of Trustees accepted this unprecedented action by the NCAA without requiring a full due process hearing before the Committee on Infractions is an abdication of their responsibilities and a breach of their fiduciary duties to the University and the 500,000 alumni. Punishing past, present and future students of the University because of Sandusky’s crimes does not serve justice. This is not a fair or thoughtful action; it is a panicked response to the public's understandable revulsion at what Sandusky did.
The point of due process is to protect against this sort of reflexive action. Joe Paterno was never interviewed by the University or the Freeh Group. His counsel has not been able to interview key witnesses as they are represented by counsel related to ongoing litigation. We have had no access to the records reviewed by the Freeh group. The NCAA never contacted our family or our legal counsel. And the fact that several parties have pending trials that could produce evidence and testimony relevant to this matter has been totally discounted.
Unfortunately all of these facts have been ignored by the NCAA, the Freeh Group and the University.
Die familie neem ik niet serieus meer.quote:
Verbaast me eigenlijk niet. Honey Badger doesn't give a shit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef zjroentje het volgende:
Honey Badger (Mathieu) kicked off LSU team.
Jammer, was een goede voor special teams.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef zjroentje het volgende:
Honey Badger (Mathieu) kicked off LSU team.
In SEC-country zijn er wel manieren om daarvoor te zorgen en anders majoren ze gewoon in schoffelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:02 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk niet. Honey Badger doesn't give a shit!![]()
Maar intelligentie is bij een hoop van deze jongens ver te zoeken. Je vraagt je soms af hoe ze het voor elkaar krijgen om goede cijfers te krijgen zodat ze op school mogen blijven. Laat ik het nog niet eens hebben over afstuderen.
In Carolina zijn ze nog inventiever: daar verzinnen ze gewoon een "vak".quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Jammer, was een goede voor special teams.
[..]
In SEC-country zijn er wel manieren om daarvoor te zorgen en anders majoren ze gewoon in schoffelen![]()
quote:But now there’s proof at the University of North Carolina that football players were herded into a course that didn’t even exist, a class created out of thin air two days before the summer session began and then filled to capacity with players who then received grades without ever seeing an instructor.
Alsof dat de enige plek is waar dit soort praktijken voorkomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
In Carolina zijn ze nog inventiever: daar verzinnen ze gewoon een "vak".
[..]
Het gebeurd bij alle universiteiten, zelfs de kleine. Sport is gewoon big business, een uithangbord voor de school. Ze zullen alles doen om die jongens te laten "slagen". Daarom is het ook niet vreemd dat het vaak fout gaat. Deze jongens leren al op jonge leeftijd dat er voor hun andere regels gelden. Ze denken dat ze echt alles mogen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Alsof dat de enige plek is waar dit soort praktijken voorkomen.
Voor al die spelers die uitgelicht worden in de uitzendeningen van de wedstrijden met hun hoge GPA lopen er 10 op het veld die vakken "gehaald" hebben waar ze nog nooit van gehoord hebben of een class van gevolgd hebben.
Yup begint al in highschool, dat voor de "jocks" andere regels gelden. Schoolsport is soms ook voor een dorp, stad, streek of zelfs staat (Alabama bijvoorbeeld) een uithangbord. Dan gelden niet alleen op school andere regels, maar ook in het maatschappelijk leven. Daarom komen ook zo veel van die pro athletes in de problemen als ze eenmaal in een omgeving terecht komen waar de lange arm der wet of de rechterlijke mach geen oogje dicht knijpt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het gebeurd bij alle universiteiten, zelfs de kleine. Sport is gewoon big business, een uithangbord voor de school. Ze zullen alles doen om die jongens te laten "slagen". Daarom is het ook niet vreemd dat het vaak fout gaat. Deze jongens leren al op jonge leeftijd dat er voor hun andere regels gelden. Ze denken dat ze echt alles mogen.
quote:ATLANTA -- A 20-year-old man from Tennessee who plunged about 35 feet from the upper level of the Georgia Dome and struck another fan during the Tennessee-North Carolina State game has died, authorities said Saturday.
Wat kost dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:47 schreef PirE het volgende:
Toch maar weer een College Pass genomen, dan kan ik tenminste fatsoenlijk naar andere wedstrijden kijken. Wel jammer dat je dan weer niet alle wedstrijden kan kijken omdat ESPN niet alle rechten heeft.
20 per maand of 110 voor een heel jaar. Heb zelf een maandelijkse genomen (september/oktober/novermber). Bowl games komen toch bijna allemaal op ESPNA dus dan heb ik het niet meer nodig.quote:
Ik heb het ooit een jaar gehad toen het nog gameplan heette, maar dat is echt jaren geleden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef PirE het volgende:
Het is geen Gamepass-kwaliteit, maar goed genoeg om alles te volgen.
[ afbeelding ]
Sowieso jammer ja dat maar 1/2 wedstrijden er echt toe doen en de rest gewoon walkovers zijn (normaliter).quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Die wedstrijden van Savannah State tegen OSU en FSU laten maar weer eens zien dat de hele non-conference scheduling één grote grap is. De grote universiteiten kopen zich gewoon eenvoudige overwinningen. Het heeft niks met sport te maken maar puur met geld. Ik geef ze zowaar gelijk op ESPN: schaf deze games gewoon af óf voer een regel in om dit soort belachelijke games te voorkomen.
Florida State zou eerst tegen West Virginia spelen, maar de Mountaineers wilden niet meer vanwege hun move naar de Big12 (heeft ze ook een half miljoen gekost om de boel af te kopen). FSU kon op termijn geen andere aansprekende tegenstander krijgen en daarom spelen ze tegen Savannah State.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Die wedstrijden van Savannah State tegen OSU en FSU laten maar weer eens zien dat de hele non-conference scheduling één grote grap is. De grote universiteiten kopen zich gewoon eenvoudige overwinningen. Het heeft niks met sport te maken maar puur met geld. Ik geef ze zowaar gelijk op ESPN: schaf deze games gewoon af óf voer een regel in om dit soort belachelijke games te voorkomen.
Dat zei men al eerder maar OSU deed het wel bewust en zo zijn er jaarlijks wel meer non-conference wedstrijden die gewoon nergens op slaan. Uitslagen van 50-3 of 60-7. Vorige week speelde FSU tegen Murray Sate. Volgende week speelt Miami tegen Bethune-Cookman. De lijst is lang. En het argument dat het leuk is dat deze kleine colleges tegen de grote colleges mogen spelen is ook achterhaald. Het is gewoon trash-for-cash.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Florida State zou eerst tegen West Virginia spelen, maar de Mountaineers wilden niet meer vanwege hun move naar de Big12 (heeft ze ook een half miljoen gekost om de boel af te kopen). FSU kon op termijn geen andere aansprekende tegenstander krijgen en daarom spelen ze tegen Savannah State.
Sinds 2002 zijn er 702 games geweest tussen FCS en FBS teams. De FCS won er 61 (8%). Daar zitten dus ook matchups bij tussen FCS teams en FBS teams als Duke en Richmond.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef Guard het volgende:
Nou ja in week 1 waren er ook FCS teams die wonnen of het heel erg clse maakten tegen FBS teams..
Het hangt ook een beetje van de rest van je Schedule af. FSU heeft al een game tegen Florida, met West Virginia had je dan nog een sterke out-of-conference tegenstander. Vorig jaar hadden ze de Sooners. Met 2 high profile out-of-conference games vind ik het niet erg als je er 1 cupcake tussenstop. Je kan natuurlijk ook elk jaar tegen de MAC spelen of de slechtste teams uit andere conferences zoals een aantal B1G-teams doenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat zei men al eerder maar OSU deed het wel bewust en zo zijn er jaarlijks wel meer non-conference wedstrijden die gewoon nergens op slaan. Uitslagen van 50-3 of 60-7. Vorige week speelde FSU tegen Murray Sate. Volgende week speelt Miami tegen Bethune-Cookman. De lijst is lang. En het argument dat het leuk is dat deze kleine colleges tegen de grote colleges mogen spelen is ook achterhaald. Het is gewoon trash-for-cash.
Ja het is natuurlijk niet voor niets dat FCS teams niet gelijk zijn aan FBS.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Sinds 2002 zijn er 702 games geweest tussen FCS en FBS teams. De FCS won er 61 (8%). Daar zitten dus ook matchups bij tussen FCS teams en FBS teams als Duke en Richmond.
Manziel speelt ook niet slecht voor een redshirt freshman. Maar de Gators OL is making people look very good.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:59 schreef kidkash19 het volgende:
HEt is ook echt alleen die RB, wat een beest zeg daar gaan we nog veel van horen
Verder speelt Florida D echt slecht de 1e helft en de Oline is net een draaideur
Klopt. Maar voor een redshirt freshman vind ik hem niet slecht spelen. Het is pas zijn allereerste start en dan meteen in zo'n big game. Voor zo'n jongen is het zonde dat hij vorige week vanwege de afgelaste game niet al wat ervaring kon opdoen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:19 schreef kidkash19 het volgende:
2e helft word die Manzell toch echt gecontained en dagen ze hem uitom hun te verslaan met zn arm
Zeker niet slecht, respect hoor. We vergeten soms dat dit gastjes zijn van 18 a 19 jaarquote:Op zondag 9 september 2012 00:23 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor een redshirt freshman vind ik hem niet slecht spelen. Het is pas zijn allereerste start en dan meteen in zo'n big game. Voor zo'n jongen is het zonde dat hij vorige week vanwege de afgelaste game niet al wat ervaring kon opdoen.
Heb je daar nog op ingezet?quote:Op zondag 9 september 2012 00:46 schreef PirE het volgende:
Florida State 35 - Savannah State 0 met nog een handvol seconden te gaan in het 1e kwart. De helft van de spread (-70) is binnen
Nee, al zijn de back-up van de back-up van FSU nog steeds veels te goed voor Savannah State.quote:Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb je daar nog op ingezet?
Ik vermoed namelijk dat FSU niet heel erg hard gaat pushen om zo veel mogelijk te scoren...
Stylepoints zijn tegen Savannah State toch niet te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |