abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116279846
quote:
ATLANTA -- A 20-year-old man from Tennessee who plunged about 35 feet from the upper level of the Georgia Dome and struck another fan during the Tennessee-North Carolina State game has died, authorities said Saturday.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:16:49 #252
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116283097
Gaat lastig worden voor Pedo State.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_116285433
Zo krijg je 80.000 man stil, met een 102 yard kickoff return *O*
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:47:17 #254
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116290337
Toch maar weer een College Pass genomen, dan kan ik tenminste fatsoenlijk naar andere wedstrijden kijken. Wel jammer dat je dan weer niet alle wedstrijden kan kijken omdat ESPN niet alle rechten heeft :(.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_116290443
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:47 schreef PirE het volgende:
Toch maar weer een College Pass genomen, dan kan ik tenminste fatsoenlijk naar andere wedstrijden kijken. Wel jammer dat je dan weer niet alle wedstrijden kan kijken omdat ESPN niet alle rechten heeft :(.
Wat kost dat?
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:54:13 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116290598
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat kost dat?
20 per maand of 110 voor een heel jaar. Heb zelf een maandelijkse genomen (september/oktober/novermber). Bowl games komen toch bijna allemaal op ESPNA dus dan heb ik het niet meer nodig.

Zit zelf Miami@BC te kijken, 24-23 in het 3e kwart.
http://www.espnplayer.com/espnplayer/console
pi_116290678
Dat zijn nog redelijke prijzen...
pi_116290757
Bowling Green blijkt geen cupcake voor Florida :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:59:12 #259
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116290798
Het is geen Gamepass-kwaliteit, maar goed genoeg om alles te volgen.
  zondag 2 september 2012 @ 00:01:34 #260
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116290911
TD Canes.
pi_116291053
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef PirE het volgende:
Het is geen Gamepass-kwaliteit, maar goed genoeg om alles te volgen.
[ afbeelding ]
Ik heb het ooit een jaar gehad toen het nog gameplan heette, maar dat is echt jaren geleden.
pi_116291185
ik houd het voor gezien, Southern Miss @ Nebraska is wel gespeeld. En Bama vs Michigan ga ik niet halen, die doe ik morgen in de rerun wel....
  zondag 2 september 2012 @ 00:25:37 #263
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116291815
Maar even overschakelen naar Florida, Boston College/Miami is wel gespeeld na al dat gestuntel van de Eagles on offense (2 domme turnovers)
  zondag 2 september 2012 @ 02:55:18 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116295594
Na 14 minuten staat Bama 3TDs voor.....
pi_116297312
Eurosport2 heeft ook weer B1G games dit jaar.
pi_116476236
Even een beetje USC kijken. Enige wat me bij zal blijven van deze wedstrijd is referee Shawn Hochuli, juist ja zoon van.... :D
pi_116535303
Zo College game day, ik zit er weer klaar voor, lekker weekendje football 8-)
pi_116538519
Die wedstrijden van Savannah State tegen OSU en FSU laten maar weer eens zien dat de hele non-conference scheduling één grote grap is. De grote universiteiten kopen zich gewoon eenvoudige overwinningen. Het heeft niks met sport te maken maar puur met geld. Ik geef ze zowaar gelijk op ESPN: schaf deze games gewoon af óf voer een regel in om dit soort belachelijke games te voorkomen.
pi_116538909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Die wedstrijden van Savannah State tegen OSU en FSU laten maar weer eens zien dat de hele non-conference scheduling één grote grap is. De grote universiteiten kopen zich gewoon eenvoudige overwinningen. Het heeft niks met sport te maken maar puur met geld. Ik geef ze zowaar gelijk op ESPN: schaf deze games gewoon af óf voer een regel in om dit soort belachelijke games te voorkomen.
Sowieso jammer ja dat maar 1/2 wedstrijden er echt toe doen en de rest gewoon walkovers zijn (normaliter).
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:00:44 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116539034
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Florida State zou eerst tegen West Virginia spelen, maar de Mountaineers wilden niet meer vanwege hun move naar de Big12 (heeft ze ook een half miljoen gekost om de boel af te kopen). FSU kon op termijn geen andere aansprekende tegenstander krijgen en daarom spelen ze tegen Savannah State.
pi_116539215
Virginia met hun beste 'Cuse imitatie
pi_116539245
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef PirE het volgende:

[..]

Florida State zou eerst tegen West Virginia spelen, maar de Mountaineers wilden niet meer vanwege hun move naar de Big12 (heeft ze ook een half miljoen gekost om de boel af te kopen). FSU kon op termijn geen andere aansprekende tegenstander krijgen en daarom spelen ze tegen Savannah State.
Dat zei men al eerder maar OSU deed het wel bewust en zo zijn er jaarlijks wel meer non-conference wedstrijden die gewoon nergens op slaan. Uitslagen van 50-3 of 60-7. Vorige week speelde FSU tegen Murray Sate. Volgende week speelt Miami tegen Bethune-Cookman. De lijst is lang. En het argument dat het leuk is dat deze kleine colleges tegen de grote colleges mogen spelen is ook achterhaald. Het is gewoon trash-for-cash.
pi_116539346
Nou ja in week 1 waren er ook FCS teams die wonnen of het heel erg clse maakten tegen FBS teams..
pi_116539459
Ik weet vrijwel niks van College Football, welke wedstrijd moet ik nu kijken?

Is er trouwens ergens een uitleg online van de verschillende divisies en teams?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')