quote:ATLANTA -- A 20-year-old man from Tennessee who plunged about 35 feet from the upper level of the Georgia Dome and struck another fan during the Tennessee-North Carolina State game has died, authorities said Saturday.
Wat kost dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:47 schreef PirE het volgende:
Toch maar weer een College Pass genomen, dan kan ik tenminste fatsoenlijk naar andere wedstrijden kijken. Wel jammer dat je dan weer niet alle wedstrijden kan kijken omdat ESPN niet alle rechten heeft.
20 per maand of 110 voor een heel jaar. Heb zelf een maandelijkse genomen (september/oktober/novermber). Bowl games komen toch bijna allemaal op ESPNA dus dan heb ik het niet meer nodig.quote:
Ik heb het ooit een jaar gehad toen het nog gameplan heette, maar dat is echt jaren geleden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef PirE het volgende:
Het is geen Gamepass-kwaliteit, maar goed genoeg om alles te volgen.
[ afbeelding ]
Sowieso jammer ja dat maar 1/2 wedstrijden er echt toe doen en de rest gewoon walkovers zijn (normaliter).quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Die wedstrijden van Savannah State tegen OSU en FSU laten maar weer eens zien dat de hele non-conference scheduling één grote grap is. De grote universiteiten kopen zich gewoon eenvoudige overwinningen. Het heeft niks met sport te maken maar puur met geld. Ik geef ze zowaar gelijk op ESPN: schaf deze games gewoon af óf voer een regel in om dit soort belachelijke games te voorkomen.
Florida State zou eerst tegen West Virginia spelen, maar de Mountaineers wilden niet meer vanwege hun move naar de Big12 (heeft ze ook een half miljoen gekost om de boel af te kopen). FSU kon op termijn geen andere aansprekende tegenstander krijgen en daarom spelen ze tegen Savannah State.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Die wedstrijden van Savannah State tegen OSU en FSU laten maar weer eens zien dat de hele non-conference scheduling één grote grap is. De grote universiteiten kopen zich gewoon eenvoudige overwinningen. Het heeft niks met sport te maken maar puur met geld. Ik geef ze zowaar gelijk op ESPN: schaf deze games gewoon af óf voer een regel in om dit soort belachelijke games te voorkomen.
Dat zei men al eerder maar OSU deed het wel bewust en zo zijn er jaarlijks wel meer non-conference wedstrijden die gewoon nergens op slaan. Uitslagen van 50-3 of 60-7. Vorige week speelde FSU tegen Murray Sate. Volgende week speelt Miami tegen Bethune-Cookman. De lijst is lang. En het argument dat het leuk is dat deze kleine colleges tegen de grote colleges mogen spelen is ook achterhaald. Het is gewoon trash-for-cash.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Florida State zou eerst tegen West Virginia spelen, maar de Mountaineers wilden niet meer vanwege hun move naar de Big12 (heeft ze ook een half miljoen gekost om de boel af te kopen). FSU kon op termijn geen andere aansprekende tegenstander krijgen en daarom spelen ze tegen Savannah State.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |