Dat doet hij wekelijksquote:
I know maar ik verbaas me telkens weer. Die zal geen moeite hebben om een team te vinden in de NFL.quote:
Redshirt freshman dus dat duurt nog wel even (hoop ik).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:37 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
I know maar ik verbaas me telkens weer. Die zal geen moeite hebben om een team te vinden in de NFL.
Yeps.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:12 schreef The_Playmaker het volgende:
Het leek er toch echt op dat hij tekort kwam voor de first down. Bama kreeg een nice spot.
Saban recruit nooit kickers, is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:17 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Die jongen moet toch nou wel trauma's hebben of niet soms?
3-0 zou wel eens genoeg kunnen zijn om te winnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:23 schreef PirE het volgende:
Ben niet echt onder de indruk van de LSU offense, denk dat de defense voor een spark moet zorgen anders doet deze unit niet veel.
6-0 zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:25 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
3-0 zou wel eens genoeg kunnen zijn om te winnen.
Zenuwen denk ik, normaal gaan ze weleens deep op 1st & 10, maar het is playcalling op safe, daar ga je niet mee winnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Het werkt natuurlijk ook niet al je telkens third and long hebt en je QB totaal niet in de game zit.
Je kan het ook zo bekijken. Helemaal weggespeeld in de 1e helft en toch sta je maar 9 punten achterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:46 schreef The_Playmaker het volgende:
9-0 zou echt game over kunnen betekenen.
LSU heeft echt een turnover nodig want Bama zal het niet erg vinden om de gehele second half te punten en de defense de game over de streep laten trekken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken. Helemaal weggespeeld in de 1e helft en toch sta je maar 9 punten achter.
Ze kunnen het altijd nog een keer proberen met Lee al was dat de vorige keer geen succesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:51 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
LSU heeft echt een turnover nodig want Bama zal het niet erg vinden om de gehele second half te punten en de defense de game over de streep laten trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |