NEUKENquote:Op zondag 4 december 2011 01:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Definieer naar bed gaan, want hij ligt nu naast me.
FURDINAND HEB JE SEKS GEHAD MET APPELTJEquote:
Grutjes.quote:Op zondag 4 december 2011 01:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Nee joh, dat is toch vies. Ben ik ook veel te jong voor hoor, jeetje.
terecht wel.quote:Op zondag 4 december 2011 01:56 schreef Dalando het volgende:
furdinand wil gewoon keiharde seks met appeltje daarom hosselt hij haar
Ik ga niet meer via FOK! hosselen. Werkt niet.quote:Op zondag 4 december 2011 01:56 schreef Dalando het volgende:
furdinand wil gewoon keiharde seks met appeltje daarom hosselt hij haar
maar dezen heeft wel een kaolo harde kickquote:
furdinand draait zich nu om en zegt hea schatje wat nou als we eensquote:
grutjes dit grutjes datquote:Op zondag 4 december 2011 01:57 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben echt niet zo leuk als jullie denken hoor, grutjes.
ik ben verloofdquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 01:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
tong80 slaakt een zucht, en staart naar zijn monitor. Hij heeft vandaag nog maar 200 topics geopend, en dat is natuurlijk veel te weinig als hij aan zijn dagelijkse post count wil voldoen. Zal hij nog wat posten in bestaande topics, of zal hij een kuttopic openen in ONZ? Plots bedenkt hij zich dat hij maar weinig post in SEX.
Hij voelt dat hij een stijfje krijgt. Vreemd hoor, andere users menen dat tong80 aan een waar topic-fetisj leidt. Zelf merkt hij ook dat zodra hij 's morgens geil wordt als hij naar zijn computer kijkt. De geilste, stoutste fantasieën dwalen dan door zijn hoofd heen.
Telkens als een user reageert op zijn kuttopics, wordt hij een beetje geiler. Hij kijkt naar buiten en ziet hoe Zaltbommel langzaam donker wordt. Hij draait zijn hoofd terug naar het scherm en kijkt direct tegen de "nieuw topic" knop aan.
Langzaam beweegt hij zijn muis naar de knop toe. Hij voelt hoe zijn piemel langzaam groter wordt en meer begint te prikkelen. Stoute fantasieën spelen op. Zal hij een een grap jatten op internet en die posten? Hij beweeg zijn hand naar zijn joystick, en begint er zachtjes aan te trekken... Heerlijk hoe users telkens weer klikken op zijn topics, hoe kut ze ook zijn... Tong doet met zijn andere hand de OP schrijven, waarna hij de geile "" eronder zet... Langzaam maar zeker gaat hij met zijn joystick naar beneden, en klikt op "Invoeren". Oh god, van de geilheid stoot hij zijn glas melk om! Nu is zijn hele broek vies.
Enkel met peren.quote:Op zondag 4 december 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
heeft omdatappel al eens geneukt trouwens
REDTUBE -> INSERTATIONS -> OA.WMVquote:
Wtf?quote:Op zondag 4 december 2011 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ohnee, ik heb een vriendin. Ik vergeet het steeds.
dankje schatquote:Op zondag 4 december 2011 02:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed plan, slaap lekker lieverd.
IK VIND MICKEY MOUSE OOK NEP JIJ OOKquote:Op zondag 4 december 2011 02:03 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind mensen die op het internet dronken doen altijd zo nep.
Fanta kon dat altijd wel goedquote:Op zondag 4 december 2011 02:03 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind mensen die op het internet dronken doen altijd zo nep.
Nee, Goofy daarentegen.quote:Op zondag 4 december 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
IK VIND MICKEY MOUSE OOK NEP JIJ OOK
gebeurdquote:Op zondag 4 december 2011 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dt
Mwoah, ik moet altijd wel lachen als het gebeurd
DIE IS KAPOTquote:Op zondag 4 december 2011 02:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, Goofy daarentegen.
En doe je capslock uit, taas.
Doe es niet.quote:Op zondag 4 december 2011 02:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
DIE IS KAPOT
SHIFT OOK
RSHIFT DOET HET NOG
moet je haar nu niet batsen dan ?quote:Op zondag 4 december 2011 02:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja het is nog maar net aan met Meloewa jewaits.
Ik zie haar morgen pas weer.quote:Op zondag 4 december 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
moet je haar nu niet batsen dan ?
Gadverdamme, heel FOK! vies en plakkerig.quote:Op zondag 4 december 2011 02:07 schreef Oerbeer het volgende:
Dalando moet morgenochtend om 10:00 op FOK! komen.
Daarom Chromequote:Op zondag 4 december 2011 02:08 schreef Monopoly het volgende:
Even browser opnieuw opstarten, trage pauperzooi nu
quote:Op zondag 4 december 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gadverdamme, heel FOK! vies en plakkerig.
Kortjakjequote:
Screenshots mailtjes TR's PR's alarmbellen hondenfluitjes spacecake alles ditdat.quote:Op zondag 4 december 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zag net een mod een doodsverwensing doen (2x zelfs) wat moet ik doen HELP
quote:Op zondag 4 december 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Screenshots mailtjes TR's PR's alarmbellen hondenfluitjes spacecake alles ditdat.
Goed ideequote:
Wittie manquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wittie man. ik voel me net een of andere jezus met hartkloppingen
en jij aan t bier?
Goeie leven ouwequote:Op zondag 4 december 2011 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik heb net 6 halve liters nog gescoord bij de nachtwinkel en 2 kipburgers van de Smullers
Vorig weekend kapot veel geneukt.quote:Op zondag 4 december 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie leven ouweAlleen zo nog ff een hoer ergens scoren neem ik aan?
Sowiesoquote:Op zondag 4 december 2011 02:20 schreef Monopoly het volgende:
ik ben wel aan het hosselen natuurlijk
Reputatie ja hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso
Je zou een ieder op FOK! teleurtsllen als het anders zou zijn!
quote:
ze is de nichtje van me vriend en ze wekt nu bijj een grote discotheek bij ons in de buurtquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze is de nichtje van me vriend en ze wekt nu bijj een grote discotheek bij ons in de buurt
ze is wel 17v geloof ikof 16 wil je haar facebook?
Witloffie !quote:
Sinterklaas is weer in het landquote:
Ja het gaat primaquote:
Nicequote:Op zondag 4 december 2011 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het gaat prima
Ik kom net van een verjaardag swa
Het was gezellig maar toen de dames naar huis waren gingen ze gamen
En toen heb ik maar snel een taxi genemen.
dat is dé manier. Gewoon gangbang!quote:Op zondag 4 december 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice
Maar vrouwtjes die na huis gaan om te gamenBesloten gangbang-feestje of wat is deze?
Nee, die nerdvrienden van me gingen gamen.quote:Op zondag 4 december 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice
Maar vrouwtjes die na huis gaan om te gamenBesloten gangbang-feestje of wat is deze?
quote:Op zondag 4 december 2011 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die nerdvrienden van me gingen gamen.
Toen had ik het wel gehad
hahahaha ik ken een leuk spelletje * pakt lul uit broek en stopt het in dame haar gewillige mondje * koekhappen voor gevorderdenquote:Op zondag 4 december 2011 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die nerdvrienden van me gingen gamen.
Toen had ik het wel gehad
Dat noemen wij cockhappenquote:Op zondag 4 december 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahahaha ik ken een leuk spelletje * pakt lul uit broek en stopt het in dame haar gewillige mondje * koekhappen voor gevorderden
godverdomme manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |