Wittie manquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wittie man. ik voel me net een of andere jezus met hartkloppingen
en jij aan t bier?
Goeie leven ouwequote:Op zondag 4 december 2011 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik heb net 6 halve liters nog gescoord bij de nachtwinkel en 2 kipburgers van de Smullers
Vorig weekend kapot veel geneukt.quote:Op zondag 4 december 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie leven ouweAlleen zo nog ff een hoer ergens scoren neem ik aan?
Sowiesoquote:Op zondag 4 december 2011 02:20 schreef Monopoly het volgende:
ik ben wel aan het hosselen natuurlijk
Reputatie ja hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso
Je zou een ieder op FOK! teleurtsllen als het anders zou zijn!
quote:
ze is de nichtje van me vriend en ze wekt nu bijj een grote discotheek bij ons in de buurtquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze is de nichtje van me vriend en ze wekt nu bijj een grote discotheek bij ons in de buurt
ze is wel 17v geloof ikof 16 wil je haar facebook?
Witloffie !quote:
Sinterklaas is weer in het landquote:
Ja het gaat primaquote:
Nicequote:Op zondag 4 december 2011 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het gaat prima
Ik kom net van een verjaardag swa
Het was gezellig maar toen de dames naar huis waren gingen ze gamen
En toen heb ik maar snel een taxi genemen.
dat is dé manier. Gewoon gangbang!quote:Op zondag 4 december 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice
Maar vrouwtjes die na huis gaan om te gamenBesloten gangbang-feestje of wat is deze?
Nee, die nerdvrienden van me gingen gamen.quote:Op zondag 4 december 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice
Maar vrouwtjes die na huis gaan om te gamenBesloten gangbang-feestje of wat is deze?
quote:Op zondag 4 december 2011 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die nerdvrienden van me gingen gamen.
Toen had ik het wel gehad
hahahaha ik ken een leuk spelletje * pakt lul uit broek en stopt het in dame haar gewillige mondje * koekhappen voor gevorderdenquote:Op zondag 4 december 2011 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die nerdvrienden van me gingen gamen.
Toen had ik het wel gehad
Dat noemen wij cockhappenquote:Op zondag 4 december 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahahaha ik ken een leuk spelletje * pakt lul uit broek en stopt het in dame haar gewillige mondje * koekhappen voor gevorderden
godverdomme manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |