SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Zeur niet zo! punten in de pocket en realiseer je ook dat we nogal wat mensen missen in de voorhoede....quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wat is dit ongelofelijk triest. Twee doelpunten van je CV, een onverdiende penalty en een vrije trap. Iedereen behalve Eriksen speelde slecht, Chris was nog redelijk...
Zucht...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wat is dit ongelofelijk triest. Twee doelpunten van je CV, een onverdiende penalty en een vrije trap. Iedereen behalve Eriksen speelde slecht, Chris was nog redelijk...
Janssen zeker goed. Controleert, verdeelt en heerst. Het grote probleem ligt in de aanval. Er ligt vaak ruimte genoeg maar niemand die diep durft te gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:19 schreef gniffie het volgende:
Janssen goed?_!
Hij maakt gebruik van de ruimtes die het team voor hem creëert om het dan te verneuken met een waardeloze lange bal of een kansloos schot. Voegt niks toe aan het positiespel en zijn dode spelmomenten zijn ook al weken waardeloos
Tegen sterke tegenstanders is hij wel een meerwaarde. Teams als Excelsior moet je ook puur voetballend, dus zonder Enoh, kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:20 schreef Dven het volgende:
Oja, ik blijf me doodergeren aan Enoh. Uitmuntende balafpakker maar als hij de bal eenmaal heeft begint hij rond te rennen en te draaien als een zebra achterna gezeten door een hongerige leeuw. En als hij dan de bal overspeelt is het ALTIJD zo'n stuiterende curvebal waar niemand wat mee kan. Verschrikkelijk!
Aissati en Lodeiro zijn dan ook geen aanvallers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Janssen zeker goed. Controleert, verdeelt en heerst. Het grote probleem ligt in de aanval. Er ligt vaak ruimte genoeg maar niemand die diep durft te gaan.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tegen sterke tegenstanders is hij wel een meerwaarde. Teams als Excelsior moet je ook puur voetballend, dus zonder Enoh, kunnen verslaan.
Vind hem dit seizoen voetballend ook prima. Al had hij vandaag wel weer ff een offday in dat opzicht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tegen sterke tegenstanders is hij wel een meerwaarde. Teams als Excelsior moet je ook puur voetballend, dus zonder Enoh, kunnen verslaan.
Janssen moet niet controleren maar versnelling in het spel brengen, voor het controleren hebben we Anita/Enoh al op het veldquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Janssen zeker goed. Controleert, verdeelt en heerst. Het grote probleem ligt in de aanval. Er ligt vaak ruimte genoeg maar niemand die diep durft te gaan.
Versnellen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
Janssen moet niet controleren maar versnelling in het spel brengen, voor het controleren hebben we Anita/Enoh al op het veld
Inderdaad. Afgaande op al onze afwezigen moet je verder niet zo zeuren om het vertoonde spel.quote:
Ajax is dan ook geen counter teamquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik heb nog geen een keer de Janssen gezien van Twente. Die keeper van Excelsior deed er trouwens ook 10 minuten over om in de hoek te komen.
Dat moet je dus niet doen bij combinatiesquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef gniffie het volgende:
Janssen en combinaties. die gast kan niet eens een bal aannemen in de drukte. Hoe moet hij combineren dan
Het is echt ongelofelijk. Ajax is doodziek, niet normaal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef wolferl het volgende:
Verplicht leesvoer voor elke Ajacied!!!
Hij nam 3 vrije trappen, naast, over en net nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef Self-Catering het volgende:
Lodeiro scoort mooi uit de vrije trap, maar waarom neemt Janssen ze niet altijd meer?
Hij tikt hem altijd terug, omdat hij het overzicht/techniek/handelingssnelheid mist om te combineren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen bij combinaties
Ik was wel blij dat Eriksen er vandaag geen 1 opeiste. Hij kan ze altijd schitterend plaatsen, maar er zit bij hem nog zo weinig kracht achter dat het alleen een lekkere showduik oplevert.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij nam 3 vrije trappen, naast, over en net niet
Dan heb jij niet alle wedstrijden gezien. Want ik heb heel vaak gezien dat Boerrigter een pass geeft op Janssen en Janssen een steekpass teruggeeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij tikt hem altijd terug, omdat hij het overzicht/techniek/handelingssnelheid mist om te combineren.
Janssen is nooit een combinatiespeler geweest, altijd de lange bal vanuit stilstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ajacied4lf op 03-12-2011 23:38:00 ]★★★
Ik hoop vooral op een zege van onze vrienden uit Rotterdam-Zuid. AZ zie ik nog wel inelkaar storten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Als AZ verliest morgen en excelsior gelijk speelt/stunt is er opeens weer hoop.
Zijn goal tegen Ajax, zijn stift goal tegen PSV, zijn spel tegen Inter. Twente speelt overigens al jaren aanvallend en 4-3-3.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ajax is dan ook geen counter team
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan heb jij niet alle wedstrijden gezien. Want ik heb heel vaak gezien dat Boerrigter een pass geeft op Janssen en Janssen een steekpass teruggeeft.Dat is niet in de kleine ruimte zoals Anita, Eriksen en Lodeiro dat kunnen. Die kunnen dat op de vierkante meter met een tegenstander in hun rug, waarna ze ook nog eens goed doorbewegen om weer aanspeelbaar te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit:
En Serrero en Aisatti natuurlijk. Siemp heeft het ook wel een klein beetje"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Anita kan niks in de kleine ruimte. Echt een matige speler is dat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is niet in de kleine ruimte zoals Anita, Eriksen en Lodeiro dat kunnen. Die kunnen dat op de vierkante meter met een tegenstander in hun rug, waarna ze ook nog eens goed doorbewegen om weer aanspeelbaar te worden.
edit:
En Serrero en Aisatti natuurlijk. Siemp heeft het ook wel een klein beetje
Ah daar heb je de Anita-hater weer. Goeie avond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Anita kan niks in de kleine ruimte. Echt een matige speler is dat.
dan heb je niet gekeken de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Anita kan niks in de kleine ruimte. Echt een matige speler is dat.
Ik zie elke wedstrijd. De Boer ziet ook nog eens elke training en zet hem dan ook elke wedstrijd links- of rechtsachter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
dan heb je niet gekeken de afgelopen jaren
Omdat de linksback geblesseerd is en Blind niet goed genoeg is. IN de wedstrijd dat Boilesen geblesseerd raakte startte Anita als controleurquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik zie elke wedstrijd. De Boer ziet ook nog eens elke training en zet hem dan ook elke wedstrijd links- of rechtsachter.
Die plek is hij nu kwijt aan Enoh. Ik heb Anita nog nooit iemand uit zien spelen of iemand voor de keeper zien zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat de linksback geblesseerd is en Blind niet goed genoeg is. IN de wedstrijd dat Boilesen geblesseerd raakte startte Anita als controleur
En controleur moet niemand uitspelen, dan ben je eraan in de counter. En het is de taak van de aanvallende middenvelders om iemand voor de keeper te zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Die plek is hij nu kwijt aan Enoh. Ik heb Anita nog nooit iemand uit zien spelen of iemand voor de keeper zien zetten.
En Manolev is in de kleine ruimte tegen Excelsior ook goed.
Jij zegt dat hij in de kleine ruimte goed is. Dan bedoel je vast in aanvallende zin. Of verdedigd hij goed in de kleine ruimte?quote:Op zondag 4 december 2011 00:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
En controleur moet niemand uitspelen, dan ben je eraan in de counter. En het is de taak van de aanvallende middenvelders om iemand voor de keeper te zetten.
Die gasten van excelsior kunnen er geen kloten van, tegen bal op het dak 10 is iedereen ook goed in de kleine ruimte.quote:En tegen de kleinere teams worden de ruimtes alleen maar kleiner omdat die zich nog verder laten inzakken dus waar die opmerking op slaat?
Het tweede artikel was wel..redelijk, ook al was het van een 14-jarigequote:Op zondag 4 december 2011 00:09 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat er ook maar 1 zichzelf respecterend blad/krant een site als afca.nl serieus gaat nemen.
Grote verschil met FCB is dat daar de socio's de macht hebben en dat die achter Cruijff zijn gaan staan op elk moment dat het telde. In Nederland heb je zoiets niet, alleen maar flikkers in skyboxen die vooral willen neerkijken op de tribunes ipv het veld.quote:Op zondag 4 december 2011 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts Arie van Os (financiën), Uri Coronel (commercie), Michael van Praag (voorzitter), André Kraan (technische zaken) en Hennie Henrichs (amateurs), foto is genomen in 1989.
De ratten in 1989.
Gewoon zoals de vogels dat doen. Nog nooit gezien??quote:Op zondag 4 december 2011 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, niet lachen, hoe twitter ik naar iemand?
Inloggen en dan je ogen open doen?quote:Op zondag 4 december 2011 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, niet lachen, hoe twitter ik naar iemand?
Hmm, Van Praag blijf ik hoog achten. Heeft hij trouwens niet een zoon die voorzitter wil worden, dan is de cirkel weer rond........quote:Op zondag 4 december 2011 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts Arie van Os (financiën), Uri Coronel (commercie), Michael van Praag (voorzitter), André Kraan (technische zaken) en Hennie Henrichs (amateurs), foto is genomen in 1989.
De ratten in 1989.
Een voorzitter die langer dan paar jaar aanblijft, zou dat nog mogelijk zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, Van Praag blijf ik hoog achten. Heeft hij trouwens niet een zoon die voorzitter wil worden, dan is de cirkel weer rond........
quote:Op zondag 4 december 2011 00:44 schreef wolferl het volgende:
Van Os is een crimineel, heeft zelfs nog tijdje vastgezeten vanwege FIOD affaire.
De smiecht.
Coronel zit ook echt die Wiki-pagina te editen he.quote:Voor vermeende fiscale malversaties namens de club met de transfers van Michael Laudrup en Shota Arveladze zat hij drie dagen in de cel. Arie van Os geldt echter als een betrouwbare bestuurder
Oh god, die pagina is bewerkt door zijn moeder.quote:Arie van Os geldt echter als een betrouwbare bestuurder
Ten Have had hij al te pakken, maar Peter R wordt lastig hoor. Die vat dreigementen namelijk als publiciteit op.quote:Op zondag 4 december 2011 00:49 schreef Morendo het volgende:
Smoofie moet gewoon een twitter-oorlog gaan voeren met Peter R. de Vries.
Ik ben wel Koosjer heh.quote:Op zondag 4 december 2011 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten Have had hij al te pakken, maar Peter R wordt lastig hoor. Die vat dreigementen namelijk als publiciteit op.
Als je maar niet met bommen gaat werken, die zijn vaak weinig precies.quote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:
Nee ff serieus, als het zo doorgaat wordt het echt tijd voor ingrijpen.
Ik heb mij homies die het regelenquote:Op zondag 4 december 2011 00:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je maar niet met bommen gaat werken, die zijn vaak weinig precies.
Smoofiequote:Op zondag 4 december 2011 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb mij homies die het regelenMaar dan worden de drugs inkomsten wel minder voor de komende tijd
Wat? Dat ik een blinde haat heb gekregen tegen die gasten? Dat ik ze zo érg haat dat ik maar mijn "gang" en mijn "hitman" moet gaan inzetten?quote:Op zondag 4 december 2011 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofiehad ik niet van jou verwacht.
Dat jij in de Amsterdamse onderwereld zit.quote:Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Dat ik een blinde haat heb gekregen tegen die gasten? Dat ik ze zo érg haat dat ik maar mijn "gang" en mijn "hitman" moet gaan inzetten?
Gelukkig ken je m'n echte naam niet.quote:Op zondag 4 december 2011 02:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat jij in de Amsterdamse onderwereld zit.
Daarom staa Janssen ook op links waar meer ruimte is en niet in het midden waar al die andere staan (of kunnen staan) die jij noemt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is niet in de kleine ruimte zoals Anita, Eriksen en Lodeiro dat kunnen. Die kunnen dat op de vierkante meter met een tegenstander in hun rug, waarna ze ook nog eens goed doorbewegen om weer aanspeelbaar te worden.
edit:
En Serrero en Aisatti natuurlijk. Siemp heeft het ook wel een klein beetje
Ling en Cruijff zijn niet eens vrienden.quote:Op zondag 4 december 2011 11:27 schreef Pedroso het volgende:
Cruijff wil alleen mensen die om hem heen die ja knikken en geen weerwoord geven. Niet belangrijk of ze specifieke kwaliteiten hebben, als ze maar loyaal zijn.
Sprekend voorbeeld hiervan is Ling.
Wat mij betreft mag Cruijf alle macht op de Toekomst, ik geloof in zijn plannen met de jeugd.
Probleem is dat het nooit lang goed kan gaan omdat hij altijd problemen opzoekt en altijd provoceert.
Het zal ook niet lang meer duren of van Basten zal door het kamp Cruijff als een vijand beschouwd worden. Hij heeft het gedurfd om niet blindelings als spreekpop van Cruijff te fungeren.
Ling zal geen enkele beslissing nemen zonder het akkoord van Cruijff, anders zou Cruijff hem daar niet willen (buikspreekpop dus).quote:Op zondag 4 december 2011 11:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ling en Cruijff zijn niet eens vrienden.
Van Basten wil zijn vriendjes meenemen.
die advisuers was onzin.quote:Op zondag 4 december 2011 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ling zal geen enkele beslissing nemen zonder het akkoord van Cruijff, anders zou Cruijff hem daar niet willen (buikspreekpop dus).
Van Basten is afgehaakt omdat Cruijff hem wilde omringen met 'adviseurs' Ling en Fonteijn omdat hij het zgn. niet alleen aan kon (Ling zou dat wel kunnen schijnbaar volgens Cruijff, tja).
Dat Marco daar voor past is begrijpelijk, ik zou ook niet willen fungeren in een kliek met Jaap de Groot, Derksen en cs.
Heb jij al eens eerder goed voorspellende dromen gehad die uitkwamen?quote:Op zondag 4 december 2011 12:01 schreef Wessiej het volgende:
Gedroomd dat we zeeeer onterecht met 2-1.van real winnen
quote:Foutje De Boer, Enoh niet geschorst
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Frank de Boer liet na de wedstrijd tegen Excelsior weten dat hij Eyong Enoh al voor rust wisselde, omdat hij geschorst zou zijn voor het treffen met Real Madrid van komende woensdag. De trainer van Ajax wilde Vurnon Anita alvast wat wedstrijdritme op laten doen op de positie van verdedigende middenvelder. Maar de Kameroener blijkt helemaal niet geschorst te zijn.
Enoh ontving tot nu toe twee gele kaarten in de groepsfase van Champions League en pas bij drie prenten volgt een schorsing van één duel.
Op het veld maakte Jan Vertonghen overigens dezelfde fout. "Anita zal woensdag spelen, omdat Enoh geschorst is. Ik zei net voor de wissel al tegen Blind en Alderweireld dat De Boer Enoh er af moest halen, zodat we konden gaan spelen zoals we tegen Madrid gaan doen. Daarom liep ik bij de wissel ook even naar Enoh toe. Ik zei hem dat hij er alleen af hoefde met het oog op Real Madrid en niet om een andere reden."
Ajax heeft een brief van de UEFA gekregen dat hij geschorst is. Dus tja...wie moet je nu uitlachen?quote:
Ohja? Bron?quote:Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ajax heeft een brief van de UEFA gekregen dat hij geschorst is. Dus tja...wie moet je nu uitlachen?
quote:Op zondag 4 december 2011 12:33 schreef opgebaarde het volgende:
Zo, las net pas van Bruno Silva, gadver
Denk niet dat ze hem voor een zacht prijsje laten gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Morendo het volgende:
Wanneer we die Guidetti voor een zacht prijsje kunnen overnemen dan zou dat het overwegen ward zijn vind ik.
Het zal wel naar de openbaar aanklager gaan. Ik denk wel zo'n 5 wedstrijden.quote:Op zondag 4 december 2011 13:49 schreef honkeytonk het volgende:
Die Scheimann gisteren, met de rode kaart, ik mag toch hopen dat hij tachtig wedstrijden geschorst wordt? Komt hier nog een vervolg op?
Nou ja, de schade viel uiteindelijk nog mee. De vraag is dan of je op basis van de intentie mensen echt nog veel langer wilt schorsen. Ik ben sowieso voorstander van hetgeen ze in Spanje nu hebben gedaan met die speler die een ander voor maanden uitgeschakeld heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 14:04 schreef honkeytonk het volgende:
5 vind ik nog weinig. Een echte benenbreker was het. Als Sulejmani met zijn noppen wat beter in de grond stond was hij de voetballerij uitgetrapt.
Dat die speler evenlang geschorst is als de geblesseerde?quote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, de schade viel uiteindelijk nog mee. De vraag is dan of je op basis van de intentie mensen echt nog veel langer wilt schorsen. Ik ben sowieso voorstander van hetgeen ze in Spanje nu hebben gedaan met die speler die een ander voor maanden uitgeschakeld heeft.
Je hoeft dat niet op Rita Verdonk-achtige regels-zijn-regels wijze te hanteren hoor. Dat kan in combinatie met de zwaarte van de overtreding. Als het zo'n overtreding à la die op Sulejmani is en er is sprake van een blessure, dan kun je het hanteren. Is het een duwtje, waarbij het slachtoffer toevallig verkeerd valt en daardoor maanden is uitgeschakeld, dan hoeft het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat die speler evenlang geschorst is als de geblesseerde?
Daar ben ik het niet mee eens, ik denk dat die strafmaat in hele specifieke gevallen goed toepasbaar is, want er raken ook genoeg spelers flink geblesseerd door minieme overtredingen... Denk aan Robben ofzo.
Was dan ook wel in Brazilie, een competitie waar dit soort overtredingen nog net niet normaal zijn (De speler in kwestie kreeg ook geelquote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat die speler evenlang geschorst is als de geblesseerde?
Daar ben ik het niet mee eens, ik denk dat die strafmaat in hele specifieke gevallen goed toepasbaar is, want er raken ook genoeg spelers flink geblesseerd door minieme overtredingen... Denk aan Robben ofzo.
Onzin, twente, psv en zeker AZ staan nog steeds erg ver voor. Feyenoord staat nu weer gelijk met Ajax en dat is voor henzelf gewoon prima.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef voice-over het volgende:
Feyenoord helpt zijn aartsvijand weer eens uit de brand vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |