Het komt ws van 1 vd levensreddende pillen, het is een irritante bijwerkingquote:
Slaap je dan nog wel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:04 schreef Lois het volgende:
[..]
Het komt ws van 1 vd levensreddende pillen, het is een irritante bijwerking![]()
naja brand is erger
Ik slaap alleen maar lijkt welquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Slaap je dan nog wel?. Misschien heeft de dokter nog wel iets om het op te heffen, als het door de pillen komt?
Ja op een bepaalde manier wel, heb ik er geen moeite mee om niet te roken. Ik heb wel moeite met "het nooit meer mogen" , daar word ik opstandig vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef k_i_m het volgende:
Goed dat je gestopt bent met roken!. Gaat het je makkelijk af?
ben d`r maar trots opquote:Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kreeg een keer een discus tegen mijn kaak waardoor mijn kaak brak. Ik win!
Aha okquote:Op zondag 4 december 2011 11:33 schreef Saffier het volgende:
Nee, morgen officieel Sararaarts, maar omdat het nu weekend is vieren we het vandaag, kunnen de kinderen straks tenminste lekker spelen met hun nieuwe spulletjes
Nee, ik was van plan vanmiddag de foto te maken.quote:Op zondag 4 december 2011 11:05 schreef Saffier het volgende:
Morgen of dinsdag (hier is de brillenboer dicht op maandag) even langs, vaak is er veel aan te (ver)buigen hoor. Heb je al een foto van je nieuwe bril?
Brakke nacht gehad en lange dag voor de boeg, geen goede combi
Ik liep ooit tegen mn vader zn vuist op en brak mn neus, heb ik nu de troostprijs?quote:Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kreeg een keer een discus tegen mijn kaak waardoor mijn kaak brak. Ik win!
Ja, de poedelprijsquote:Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik liep ooit tegen mn vader zn vuist op en brak mn neus, heb ik nu de troostprijs?
quote:Op zondag 4 december 2011 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, de poedelprijs
[ afbeelding ]
Deze vond ik wel mooi voor jou <3
Holy..... ik mis een smily met een verbuft openhangende mondquote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, het ding is zo lelijk dat ie wel gaaf wordt. Check ditte dan
[ afbeelding ]
Op zijn minst weerzinwekkend te noemen
quote:Op zondag 4 december 2011 12:32 schreef moussy het volgende:
Hij heeft zn pistooltje ook goed opgeborgen zie ik!
split levelquote:Op zondag 4 december 2011 13:14 schreef lady-wrb het volgende:
mooi geworden vicky
maar waarom is die verhoging? zit daar wat onder?
ik zou daar minimaal 1 keer per week van afvallen/misstappen, denk ik
ik heb harde lenzen en ik ben als de dood dat die uit mijn ogen spoelen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef Ssserpente het volgende:
Waarom doe je je lenzen uit in het zwembad, Lady?
Mooi, Vick!
Mous.. Tis een uitschuiftafel.:)quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef moussy het volgende:
Leuk geworden Vicky, ik had alleen meteen een 8 pers. tafel neer gezet, ruimte zat!
ik snap datquote:Op zondag 4 december 2011 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, in het boek van Allen Carr (wat mij an sich niet geholpen heeft) stond een anekdote dat een van zijn stoppers zichzelf voorhield dat hij op zijn 75e weer mocht beginnen en dat dat hem genoeg rust gaf om nu iig niet te roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef k_i_m het volgende:
Ook kwam de Sint ter ore
Dat buur-faecaliën bij het ochtendgloren
Met een schepje worden bezworen
Wellicht behoeft dit een nieuw toebehoren?
quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef RockabeIIa het volgende:
hier gaat alles anders dan ik gedacht heb vandaag...
krijg er zin van in baileys, zo'n dag dus
Mijnese liggen officieel in bed maar zitten nog zingend te spelen op hun kamertjesquote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
De pakjes zijn uitgepakt. Dat de storm maar gauw mag gaan liggen
Ze zetten je altijd voor raadsels....quote:Op zondag 4 december 2011 19:13 schreef moussy het volgende:
Járen geleden zei ze dat als ze op haar moeder, mijn oma dus, zou gaan lijken ik dat moest zeggen... dat viel niet zo goed
wat zei je? zie je wel dat je op je moeder lijkt?!quote:Op zondag 4 december 2011 19:13 schreef moussy het volgende:
Hier krijgen ze morgen de buit pasen mn moeder stuur ik mee naar spanje
![]()
Járen geleden zei ze dat als ze op haar moeder, mijn oma dus, zou gaan lijken ik dat moest zeggen... dat viel niet zo goed
Dat is een beker met een balletje, en als je het balletje in de beker mikt gaat deze voor je juichen!quote:
Wat een dag zegquote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, Oscar glibberde nog even van de trap af en gooide er door zijn gehuil en flink wat slijm en snot nog even zijn avondeten uit en toen Sasha in bed sprong miste hij de rand deze keer net niet...
Maar het is wel stil nu boven!En dat is uitzonderlijk voor half 8!
En wij?
Wij wachten op onze beloning: kapsalon!
Doe gewoon hele korte van een regel of 6. Dan is het net leuk ookquote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik maar geen gedichten doe dit jaar...kan wel toch?
Tuurlijk! Ik kreeg net een briljante van mijn 87 jarige tantequote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
ah joh, gewoon rijm.nu aan, worddocumentje open en aan een stuk doortikken. En idd een regel of zes, voor het gevoel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik kreeg net een briljante van mijn 87 jarige tante
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Synoniemen.net is ook fijn. Voor als woord niet rijmt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah joh, gewoon rijm.nu aan, worddocumentje open en aan een stuk doortikken. En idd een regel of zes, voor het gevoel.
Tja, het is niet anders. Ik vond het ergens al knap van mezelf dat ik niet mee ging zitten janken over die poesjes, dat komt vrijdag wel als ze weggaan ben ik bang. En dan vind ik dat de jongens hun portie voor de komende jaren wel weer gehad hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Woehoe! mooi! ga je nog ver?
Hè bah, wat een verdriet Troel.
bijna!! Amber heeft mrogen alleen nog maar sinterklaas op school en daarna gaat de vlag uit! Rust in huize F!quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Sinterklaas geweest. 2 slaapdrama's. Is het al maandag?
Allergiequote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
*burp*
Troel, hoezo de poesjes weg dan?
Sneu van het verdriet.
Tja, ik dacht dat het goed was de vergelijking te maken met de jeuk en de pukkeltjes en dergelijke, maar dat heeft dat jochie er natuurlijk allemaal nog voor over.quote:
Slaapdrama check? En na een nacht van 5,5 uur kan ik dat niet hebben. Ik ga zo ook maar naar bed....quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Sinterklaas geweest. 2 slaapdrama's. Is het al maandag?
quote:Op zondag 4 december 2011 20:18 schreef Ssserpente het volgende:
Lieve Nils,
Jouw lijstje liet op zich wachten dit jaar
En Sint vermoedde terecht
Dat wederom dít exemplaar
Weinig creatief was onderlegd
Sokken, dáár bleef het lang bij
De Sint hier werd het best zat
De weken die vlogen voorspoedig voorbij
Hij ging dus maar zelf op pad
Wat zou het toch zijn, dacht onze Sint
Dat jij al tijden, élk jaar
Zo weinig bijzonders verzint?
(Sint heeft het juist gaarne hapklaar)
Was het soms (valse) bescheidenheid?
Of was het iets anders misschien?
Dat leed tot gebrek aan diversiteit?
Sint moest ‘t nog even bezien
Maar zoekende naar een passend cadeau
Wist Sint inééns wat het was
Want hét geschenk moest sowieso
Ontstaan zijn uit duurzaam komaf
Plastic zou nimmer een optie wezen
Gemaakt in ’t Oosten evenmin
Want je weet hoe dat gaat met Chinezen
‘t Is altijd nog erger dan je verzint
Kerstkaarten van FSC-papier
Batterijen zijn een no-go
De Sint verging al snel het plezier
Dát werd een gezapig cadeau
Om een beeld van jou te krijgen
Zond hij geheime Opspoorpiet
Deze knecht is erg op z’n eigen
Terwijl hij jou stiekem bespiedt
Deze baas wist een hoop te vergaren
Sint viel zelfs bijna van zijn stoel
Weinigen kunnen jou evenaren
Als je begrijpt wat ik bedoel
De Sint kwam zo al snel ter ore
Dat buurfaecaliën bij ‘t ochtendgloren
Met een schepje worden bezworen
Wellicht behoeft dít een nieuw toebehoren?
En over de schedelcamouflage
Gezien de huidige vorm ietwat kaal
Misschien een fijne hoofdmassage?
Of een pruik uit Sints privéarsenaal?
Oe oequote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef k_i_m het volgende:
Dat zit in een soort van aluminium flesje, dus dat klotst nogal herkenbaar.
is het ook niet, maar tis ook niet leuk om het zelf te moeten kopen.quote:
hahahquote:Op zondag 4 december 2011 23:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet hem toch nog even laten zien hoor, Jodokus op zijn intelligentst.
[ afbeelding ]
joh echtquote:
ik was n verjaardagskaartje voor jarige Evie aan t zoekenquote:Op maandag 5 december 2011 07:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien een gekke vraag Cooki, maar met wat voor zoekcriteria heb je dit plaatje gevonden? Ik had jaren '70 gegokt maar ik denk dat het nog wel ouder is misschien?
Ja, nou ja, mijnes is groep 5 kind, met een groep 4 leeftijd. Maar hij zegt ook gewoon, jij koopt de kadootjes. Daar ga ik dan niet op in. Want hij wil ook nog de vlag uithangen en dat soort dingen. Ik denk inmiddels dat als kinderen doordat een ander het tegen ze zegt niet meer geloven, er al een zaadje twijfel geplant was.quote:Op maandag 5 december 2011 08:15 schreef Troel het volgende:
Oja, verklappende kinderen
"sinterklaas bestaat niet hoor, maar dat moet je niet tegen mijn zusje zeggen, want die gelooft nog"
Groep 3 basisschool.
Ik ook, dat is haske hip tegenwoordigquote:Op maandag 5 december 2011 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik woon inderdaad weer bij mn ouders.)
Lekker goedkoop joh!quote:Op maandag 5 december 2011 09:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ook, dat is haske hip tegenwoordig![]()
(voor jou)
Definitief.quote:Op maandag 5 december 2011 09:44 schreef Leandra het volgende:
Bummer Tico, gaat dat nog goedkomen of is het definitief eind verhaal?
Sterkte
Ik ben daar echt geen fan van... Maar dan ook echt niet. Rekening houdend meet de situatie zoals die is, is er natuurlijk reden zat dat mevrouw niet wilt slapen. Het is geen probleem met dat ze niet moe genoeg is of niet kan slapen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Tico:
Voor alles!
Zou iets van melatonine een (tijdelijke) oplossing voor Jen zijn?
Ik snap je helemaal hoor, het was een wilde gooi, maar ik realiseerde me idd dat het natuurlijk helemaal niet vreemd is dat ze van de leg is.quote:Op maandag 5 december 2011 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben daar echt geen fan van... Maar dan ook echt niet. Rekening houdend meet de situatie zoals die is, is er natuurlijk reden zat dat mevrouw niet wilt slapen. Het is geen probleem met dat ze niet moe genoeg is of niet kan slapen.
Als ze eenmaal slaapt, dan moet je haar gewoon in de ochtend wakker maken.
Het grote ogen ding begon in de jaren vijftig vorige eeuw met Margaret Keane.quote:Op maandag 5 december 2011 06:47 schreef Cooki het volgende:
Sinterklaas is hier zaterdag geweest en de rest vh weekend is er al heerlijk met de buit gespeeld![]()
ik heb n vraagje en hoop dat ik hier op de juiste plek ben:
kan iemand me op weg helpen met informatie/hint over oorsprong/periode/stijl van dit type illustratie?![]()
[ afbeelding ]
@Macka:quote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef Macka66 het volgende:
Het grote ogen ding begon in de jaren vijftig vorige eeuw met Margaret Keane.
Deze kaart is een kitchy rip off van Michel Thomas,eind jaren zestig. En Thomas was ook al erg kitchy, google maar eens op Michel Thomas en Poulbots
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Ticootje, dat had ik nog niet meegekregen.. heel veel succes met alles!! Soms moet je ook bepaalde beslissingen durven te maken! Ik vind het erg dapper van je!
Tico, idd ruk dat t blijkbaar niet werkt en stoer dat je zelf de beslissing hebt genomen...quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Meiden, ik heb zelf voor dit gekozen.. Ja ruk dat het blijkbaar niet werkt. Maar uiteindelijk heb ik de beslissing genomen. En ik ben er ok mee, echt...
Ik ben half niet zo haatdragend als je denkt hoor.. Wat mij betreft is het gewoon ok.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
Tico, idd ruk dat t blijkbaar niet werkt en stoer dat je zelf de beslissing hebt genomen...![]()
ik wil je toch sterkte wensen!, al zit je daar ws helemaal niet op te wachten![]()
Is er een golf?? Ik zag alleen maar kabbelend water... blijk ik niet goed genoeg te kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef simmu het volgende:
sterkte dames! eigen keus of niet, uit elkaar gaan zuigt![]()
ligt het aan mij of is er een uit elkaar gaan golfje hier opeens?
Toen ik zwanger was van Fabian heeft mijn man de Gardia Lamblia gehad, en ik dus ook. Ben er toen 4 kg van afgevallen. Wat er niet via de ene kant uitkwam kwam er wel via de andere kant uit.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik had het ook niet meegekregen Ticootje. Dapper dat je de beslissing hebt durven nemen, want dat is niet gemakkelijk, ook al weet je dat het niet werkt. Sterkte met alles, hoop dat je gauw een eigen plekje hebt.
Het was niet gek dat ik zo ziek was: in de kweek is een parasiet gevonden, gardia. Ab-kuur moet het helemaal oplossen. Gelukkig ben ik van de eerste kuur al wat opgeknapt.
dat ligt denk ik aan jou dan...quote:Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef simmu het volgende:
sterkte dames! eigen keus of niet, uit elkaar gaan zuigt![]()
ligt het aan mij of is er een uit elkaar gaan golfje hier opeens?
Echt hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ja uhm.. ik kan t niet laten: wat ik denk weet jij nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben half niet zo haatdragend als je denkt hoor
oh, dat vind ik oprecht fijn!quote:.. Wat mij betreft is het gewoon ok.
Mehquote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef miss_sly het volgende:
Het was niet gek dat ik zo ziek was: in de kweek is een parasiet gevonden, gardia. Ab-kuur moet het helemaal oplossen. Gelukkig ben ik van de eerste kuur al wat opgeknapt.
deze week alleen al 3 vind ik best veel hoorquote:Op maandag 5 december 2011 13:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Echt hoor!
Ik lees het nu voor het eerst dat er oud-uster gaat scheiden. Maargoed, ik lees altijd heel selectief, dus misschien heb ik over alle andere scheidingen heel gelezen.
Hier op fok?quote:Op maandag 5 december 2011 13:10 schreef simmu het volgende:
[..]
deze week alleen al 3 vind ik best veel hoor
Oh dan ben je echt een hork.quote:Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Over uit elkaar gaan. Mijn nichtje gaat ook bij der vriend weg. Ze hebben een kleintje van 3 weken ouder dan Matthias. Hij blijkt al een jaar een andere vriendin te hebben en nu blijkt die dus ook al 7 maand zwanger te zijn
/quote:Op woensdag 30 november 2011 14:31 schreef Vivalu het volgende:
Ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic, maar ben niet onbekend hier.
Mijn man en ik gaan zoals het er nu uitziet scheiden (of er moet 1 of ander amazing wonder gebeuren).
Zitten hier ook co ouders? Naar die ervaringen ben ik namelijk heel benieuwd. Het is iets dat wij graag zouden willen, maar hoe vul je dit in? Ik werk onregelmatig, zowel aan uren als dagen. Dus het gaat een heel geregel worden.
Hoe doen anderen dit?
een kloon, en volgens mij niet lois en ook niet tico. Gescheiden en/of alleenstaande oudersquote:Op maandag 5 december 2011 13:12 schreef trui het volgende:
wie is de 3e dan?
menicole, wat een rotstreek!
Ik dacht vanmorgen dat Tico het juist was die kloon!quote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef simmu het volgende:
[..]
een kloon, en volgens mij niet lois en ook niet tico. Gescheiden en/of alleenstaande ouders
ranzige kerel menicole. sterkte voor je nichtje! zoiets kan een mens kapot maken
Die heeft een andere schrijfstijl (maar dat wil niks zeggen), en geen schoolgaand (en bijna schoolgaand) kind.quote:Op maandag 5 december 2011 13:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen dat Tico het juist was die kloon!
Oh ja idd. Was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heeft een andere schrijfstijl (maar dat wil niks zeggen), en geen schoolgaand (en bijna schoolgaand) kind.
lekkere kliek daar!quote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja echt he?!? Hij is een vriend van mijn broer en die heeft nu dus ruzie en gezeur enzo dus heel gedoe erom heen ook.
En de reden van mijn scheiding is zwanger! Van mijn neefje
Haha dat van mijn neefje is eigenlijk niet raar hoor. Ze zijn al bij elkaar vlak nadat K en ik uit elkaar gingen dus al zo'n 4 jaar. Maar niemand wist het nog en we kwamen ze vorige week tegen bij de vloskundige. Ze schrokken ervanquote:
Ik wou net zoiets gaan posten.quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Hooguit een golf van uit de kast komen dan.Dat het nu bekend wordt wil niet zeggen dat het kersvers is he?
Nou als je zegt de reden van mijn scheiding... Dan denk ik ook nou lekker danquote:Op maandag 5 december 2011 13:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha dat van mijn neefje is eigenlijk niet raar hoor. Ze zijn al bij elkaar vlak nadat K en ik uit elkaar gingen dus al zo'n 4 jaar. Maar niemand wist het nog en we kwamen ze vorige week tegen bij de vloskundige. Ze schrokken ervan
quote:Op maandag 5 december 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is het uit elkaar gaan niet iets van de laatste tijd.
Dan nog mis ik er 1??quote:
De meid waar K mee vreemd was gegaan!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:33 schreef amaranta het volgende:
Nicole, ik kan je niet volgen. Wie er is er zwanger van je neef?
Lois poste in een ander topic der verhaal!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan nog mis ik er 1??
ik en een kloon zijn 2 deze week?? Ik ben echt te weinig online zie ik.
Je zou er een goede soap over kunnen schrijven.quote:
K. is je ex, en die ging vreemd met een meisje en die is zwanger van je neef?quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
De meid waar K mee vreemd was gegaan!!
Ist nog te volgen?
quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
K. is je ex, en die ging vreemd met een meisje en die is zwanger van je neef?
Ik ben echt te dom hiervoor sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |