Het komt ws van 1 vd levensreddende pillen, het is een irritante bijwerkingquote:
Slaap je dan nog wel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:04 schreef Lois het volgende:
[..]
Het komt ws van 1 vd levensreddende pillen, het is een irritante bijwerking![]()
naja brand is erger
Ik slaap alleen maar lijkt welquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Slaap je dan nog wel?. Misschien heeft de dokter nog wel iets om het op te heffen, als het door de pillen komt?
Ja op een bepaalde manier wel, heb ik er geen moeite mee om niet te roken. Ik heb wel moeite met "het nooit meer mogen" , daar word ik opstandig vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef k_i_m het volgende:
Goed dat je gestopt bent met roken!. Gaat het je makkelijk af?
ben d`r maar trots opquote:Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kreeg een keer een discus tegen mijn kaak waardoor mijn kaak brak. Ik win!
Aha okquote:Op zondag 4 december 2011 11:33 schreef Saffier het volgende:
Nee, morgen officieel Sararaarts, maar omdat het nu weekend is vieren we het vandaag, kunnen de kinderen straks tenminste lekker spelen met hun nieuwe spulletjes
Nee, ik was van plan vanmiddag de foto te maken.quote:Op zondag 4 december 2011 11:05 schreef Saffier het volgende:
Morgen of dinsdag (hier is de brillenboer dicht op maandag) even langs, vaak is er veel aan te (ver)buigen hoor. Heb je al een foto van je nieuwe bril?
Brakke nacht gehad en lange dag voor de boeg, geen goede combi
Ik liep ooit tegen mn vader zn vuist op en brak mn neus, heb ik nu de troostprijs?quote:Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kreeg een keer een discus tegen mijn kaak waardoor mijn kaak brak. Ik win!
Ja, de poedelprijsquote:Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik liep ooit tegen mn vader zn vuist op en brak mn neus, heb ik nu de troostprijs?
quote:Op zondag 4 december 2011 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, de poedelprijs
[ afbeelding ]
Deze vond ik wel mooi voor jou <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |