Toch lijkt het me stug aangezien ze al die kinderen al heeft uitgepoept en nog zo jong is, daartussen nog even een studie afronden en ze komt echt niet slim over...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Behalve dat haar naam erbij stond
Daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Toch lijkt het me stug aangezien ze al die kinderen al heeft uitgepoept en nog zo jong is, daartussen nog even een studie afronden en ze komt echt niet slim over...
Speciaal voor jullie teruggespoeld.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dan zal het wel, alleen kan ik het onmogelijk geloven.
Alors maakte een sterk punt hierbovenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie teruggespoeld.
Op haar deur staat haar naam met de tekst 'psycholoog' maar de voice over zegt dat ze zorgcoördinator is. Ergens is er dus iemand die in de war is. Maar wij zijn het niet meer.
Ik repliceer alleen maar wat te zien was en gezegd is en onthoud me verder van commentaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Alors maakte een sterk punt hierboven
Of het is een gedeeld kantoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op haar deur staat haar naam met de tekst 'psycholoog' maar de voice over zegt dat ze zorgcoördinator is. Ergens is er dus iemand die in de war is. Maar wij zijn het niet meer.
Ah, bedanktquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Wane be a better cyclist?'quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef Yaku het volgende:
Hun website. Super vaag.
http://www.cave-mex.com/cave-mex/hem%20cave-mex.html
Credit Default Swap?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef dabadbass het volgende:
Welke imbeciele bank heeft hier aan meegefinancierd? Naast die Gristelijke organisatie that is
Met twee Wendy de Groot(s)? Dat zou toevallig zijn!quote:
of ze is griffo psycholoogquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef Disana het volgende:
Misschien stond er wel 'psycholoog' zodat de kinderen met speciale vaardigheden zouden snappen dat ze er voor hun zit?
Yup heel sociaal en creatief...moet je net liggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
School is volgens mij wel goed geregeld in Zweden. Dat is dan nog het ENIGE voordeel.
Ik vind ze eng.quote:If you don’t use each legal thing possible to become the best than you don’t want to win.
Maar net 1 fles booze....quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef ICND het volgende:
80 euro koop je toch heel wat knäckebröd voor.
Ik las 'getikt'. Maar dat bedoelde je ook he?quote:
Grefo dus. En kan waarschijnlijk goed uit haar hoofd leren, maar is verder niet slim.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef ShadyLane het volgende:
http://www.schoolbank.nl/klasgenoot/wendy-groot-oud/2311370113
Vrije Universiteit Psychologie.
Oftewel wereldvreemd, maatschappelijk onderontwikkeldquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Grefo dus. En kan waarschijnlijk goed uit haar hoofd leren, maar is verder niet slim.
Praten doen ze in Zuid Afrika. Men spreektquote:
Ohquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Praten doen ze in Zuid Afrika. Men spreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |