dat heeft ook altijd wel een redenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Grond en een huis kost dus echt niks daar.
Geen gas, licht of sanitair. Grond is dus wel goedkoop, huis zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Grond en een huis kost dus echt niks daar.
Nu ja, misschien net de wissel tussen lagere school en middelbare.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:55 schreef detulp050 het volgende:
Hoe egoïstisch ben je als je met een kind van 13 gaat verhuizen. Had het dan of zes jaar eerder of vijf jaar later gedaan
Brugklas was net klaar, hij had net allemaal nieuwe vrienden gemaakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Nu ja, misschien net de wissel tussen lagere school en middelbare.
Het is geen misdaad alleen is het ene kind niet het andere. Ik vind het wel verdrietig in dit geval.
Ah, okay, ik kijk net mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Brugklas was net klaar, hij had net allemaal nieuwe vrienden gemaakt.
Ik had dat idee ook al een beetje bij haar, maar misschien is het haar spreekgedragquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef Disana het volgende:
Ze komen op mij een beetje zwakbegaafd over, of is dat het lijzige accent?
Iets staat me bij dat er ook in China veel fietsen zijn....gaat een liedje dagen....quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef alors het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syssleb%C3%A4ck
lekker in de middle of nowhere in de bergen, succesvol fietsgebied vastEcht, er is een reden waarom fietsen in bijna alleen in Nederland zo populair is.
De omschrijving van het programma zorgt er al voor dat ik hard moet lachen eigenlijk. Er wonen daar 10 mensen, allemaal hoogbejaard of ze houden niet van fietsenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef alors het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syssleb%C3%A4ck
lekker in de middle of nowhere in de bergen, succesvol fietsgebied vastEcht, er is een reden waarom fietsen in bijna alleen in Nederland zo populair is.
In steden ja..Nederland is vlak en afstanden zijn relatief kort.Natuurlijk zijn er andere dingen als een goede infrastructuur en cultuur. Maar in heuvelachtige gebieden waar alles veel verder uit elkaar ligt pak je niet even de fiets voor een boodschapje of om naar je werk te gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iets staat me bij dat er ook in China veel fietsen zijn....gaat een liedje dagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |