SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:De project bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur en eten )
- Exentric90 (ondergrondse structuur)
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (reserve)
- Sosua
- vbownsnow
- Plexcon
- add je name
Toevoegbare elementen:
-Overhangende bruggen / gebouwen
-Water wat door de stad heen loopt
-Groen elementen zoals bomen en mogelijk vines
-Hoge torens
-Hoogteverschil in niveaus van de stad
-Veel trappen e.d.
Zegt iemand om 10 uur op een zaterdag avondquote:
Amen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zegt iemand om 10 uur op een zaterdag avond
Dat kan ook niet, dat gaat per welke bovenaan staat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Plaatjes volgorde komt niet overeen met de poll volgorde!
Dan ben je al 3 weken bezig ofzo om zo'n gebied plat te maken. En waarom ben je niet online eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Handwerk. Bij 2000x2000 heb ik een opzetje voor een grote mijn gemaakt voor resources.
Kom zo ff kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan ben je al 3 weken bezig ofzo om zo'n gebied plat te maken. En waarom ben je niet online eigenlijk?
Ja ik wou zeggen, vind het eigenlijk wel schandalig dat je niet online bent terwijl je zit te Fokken hierow en jij nog wel de projectleider bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:De project bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur en eten)
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (reserve)
- Sosua
- vbownsnow
- Plexcon
- Drumpie
- Add je name
Toevoegbare elementen:
-Hoge torens
-Veel trappen e.d.
- Airships
- Schepen
het gebied waar we bouwen is idd niet erg groot genoegquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:26 schreef -Datdus- het volgende:
Het is niet echt een uber groot project IMHO.
Mee eens, kunnen we wel doen met het kasteel ontwerp dat we atm voor ogen hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort indeling is wel cool. Kanalen erbij etc. Geen kopie ofc.
Haha truequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Moeten ook een hele mooie kerstboom hebben.
Iphone 4S vrindquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zegt iemand om 10 uur op een zaterdag avond
Vind het een beetje erg onduidelijk, zo'n circel én een pijl. Wat bedoel je nou precies?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mee eens, kunnen we wel doen met het kasteel ontwerp dat we atm voor ogen hebben.
Laten we hier gewoon beginnen stukje voor stukje? :
[ afbeelding ]
Dan alsnog, waarom zou je dan op je on-austisterige zaterdagavond Minecraft topics gaan checken op een forum.quote:
Nah ben daar inmiddels mee gestopt. De survival timelapse heb ik ook nog niet af. Die ga ik eerst af maken. Maar heb besloten om de timelapse van dit project niet meer te doen. Omdat het op een gegeven moment gewoon teveel tijd gaat kosten. En het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Grapje overigens hoor, klinkt als een tof project! Komt er ook een timelapse? Zo ja - zet er toffe muziek onder en maak alsjeblieft een filmpje.
Om jullie te stangenquote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Grapje overigens hoor, klinkt als een tof project! Komt er ook een timelapse? Zo ja - zet er toffe muziek onder en maak alsjeblieft een filmpje.
[..]
Dan alsnog, waarom zou je dan op je on-austisterige zaterdagavond Minecraft topics gaan checken op een forum.
derp.
in de praktijk zou je maar eens per X seconden een screenshot hoeven te nemen, die achterelkaar te zetten en ineen filmpje verbouwenquote:Op zondag 4 december 2011 00:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Nah ben daar inmiddels mee gestopt. De survival timelapse heb ik ook nog niet af. Die ga ik eerst af maken. Maar heb besloten om de timelapse van dit project niet meer te doen. Omdat het op een gegeven moment gewoon teveel tijd gaat kosten. En het moet wel leuk blijven.![]()
Het is meer dan simpelweg het beeld goed zetten, aanzetten en weglopen.
1 per uur is toch ook prima?quote:Op zondag 4 december 2011 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in de praktijk zou je maar eens per X seconden een screenshot hoeven te nemen, die achterelkaar te zetten en ineen filmpje verbouwen
quote:
ligt er beetje aan hoelang je bezig bent/zult zijn, korte projecte is het eens per paar seconden, en naarmate het project langer wordt kan dat best wat om hoog, 1 per uur is wellicht wat weinig?quote:
Nice!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:00 schreef Flodder450 het volgende:
De project bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- Psvunited
- xMordecai
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (reserve)
- Sosua
- vbownsnow
- Plexcon
- Drumpie
- Datdus
- Add je name
Toevoegbare elementen:
-Hoge torens
-Veel trappen e.d.
- Airships
- Schepen
- Ondergrond
- Grote mooie mijn.
- Railsysteem
-Grote kerk/kathedraal (wordt door flodder450 ontworpen en gebouwd)
quote:
Post eens een screenshot?quote:Op zondag 4 december 2011 11:26 schreef drumstickNL het volgende:
De eerste toren staat al dus eigenlijk kunnen jullie kappen met plaatjes posten.
DAT STOMME PLAATJE HEB IK NOU AL 3 KEER GEZIEN GODVERDOMME.quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
We maken nu het muurstuk naast de toren in de cirkel.
Dit is ff voor de bouwers.quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
DAT STOMME PLAATJE HEB IK NOU AL 3 KEER GEZIEN GODVERDOMME.
Ik bedoelde meer zo van.. in-game.Kan namelijk nu niet op Minecraft enzo, maar ben wel benieuwd hoe jullie 't met die hoogtelimit gaan doen.
Wol of klei? Ik kom vanmiddag ook trouwens! Wat zijn de coordinaten ?quote:Op zondag 4 december 2011 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Waar kunnen we die oranje daken van maken?
Er is veel meer waar je rekening mee moet houden.quote:Op zondag 4 december 2011 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in de praktijk zou je maar eens per X seconden een screenshot hoeven te nemen, die achterelkaar te zetten en ineen filmpje verbouwen
Oke top!quote:
Er staat een portal bij de spawn nu.quote:Op zondag 4 december 2011 13:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Wol of klei? Ik kom vanmiddag ook trouwens! Wat zijn de coordinaten ?
quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef bobbernaut het volgende:
ANTI VOID FOG MOD!!!http://dl.dropbox.com/u/34534935/other.html
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben met mijn eigen superproject bezig. Stuk uit de wereld gehapt met mcedit en nu ga ik een enorme ondergrondse stad maken.
Het eerste pleintje. Ik wil het een beetje maken zoals het centrum van delft. Met grachten en bruggen etc.![]()
[ afbeelding ]
Links de ingang/uitgang.
[ afbeelding ]
Stadhuis. Het interieur moet nog.
[ afbeelding ]
Survival niet iig. Anders is t geen surv.quote:Op zondag 4 december 2011 15:08 schreef Sitethief het volgende:
Is er een live map voor de nieuwe server?
Ik weet dus niet precies waar dat project helemaal heen gebouwd wordt en of ik dan in de buurt een eigen huis neer kan zetten.quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Survival niet iig. Anders is t geen surv.
wat een onzin..quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Survival niet iig. Anders is t geen surv.
in de torens denk ik gewoon stone dan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef drumstickNL het volgende:
Hout/Stone/Bricks combi met sandstone als detailvorming?
Lijkt me inderdaad beter eerst de "fundering".quote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het niet beter om gewoon eerst de grote lijnen te doen ofzo? Ik wacht nog op de gedetailleerde tekening van DatDus.
Ja, maar heb je wel Spout voor nodigquote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe geniaal is dit, het concept van Earcheese werkend!
quote:
Datdus zou je die tekening kunnen updaten met waar dubbele en enkele muren moeten?quote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet helemaal correct en een beetje vaag maar dit is ongeveer de basis. Dat blauwe is dat kleine watervalletje rechts van de toren hier.
[ afbeelding ]
Lees nog eens. Ik beledig iemand anders.quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge Tom waarom beledig je mij nou.
Doe je het nog een keer.quote:Op zondag 4 december 2011 18:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Lees nog eens. Ik beledig iemand anders.
Oliebol.quote:
Appelflap.quote:
Kom maar langs hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm iemand erop tegen als ik ooit een kijkje in jullie server kom nemen? Rudeboyd is de naam.
Hihihahahoho Ik heb juist een snel werkende schildklierquote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha bolle met je trage schildklier wheheheh geen aurco's voor jou zeker hihihihhehhohojo
Haha anorexerende nerd ga wat eten ofzo mang je mocht wille dat je octo was ga kip ete pompe danquote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hihihahahoho Ik heb juist een snel werkende schildklier
Ok, Zulle we samen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha anorexerende nerd ga wat eten ofzo mang je mocht wille dat je octo was ga kip ete pompe dan
quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
De project bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- Psvunited
- xMordecai
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (reserve)
- Sosua
- vbownsnow
- Plexcon
- Drumpie
- Joostmakaay
- Bobbernaut
- Looniar
- Sitethief
Toevoegbare elementen:
-Hoge torens
-Veel trappen e.d.
- Airships (Sowieso door xMordecai? )
- Schepen
- Ondergrond
- Grote mooie mijn.
- Railsysteem
- Grote kerk/kathedraal (wordt door flodder450 ontworpen en gebouwd)
- Paleis (door xMordecai? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef TJV het volgende:
HaLlO rIckO, wIL Je vERkeRiNG MEt mN?Tom, Dat is nou een OLIEBOL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw..quote:Een aantal Minecraft-spelers heeft 500 uur en 18 miljoen Minecraft-blokken besteed aan het maken van de eerste 140 seconden van Super Mario Land.
De groep heeft onder leiding van James Wright, Joe Ciappa en Tempusmori de originele platformer via een emulator gespeeld en compleet nagemaakt in een gigantische GameBoy in Minecraft. Het kostte de gamers vier weken, waarin zij er dagelijks zo'n zes à zeven uur aan werkten.
Bron: gamer.nl
Ik heb al met Ceesje afgesproken dat we dat hele ding veranderen in TNT als het klaar is, dus die creeper kan mooi als ontsteking dienen..quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef mschol het volgende:
hoe gaan jullie je project creeper vrij houden?
DE HEER HEEFT GESPROKENquote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef TJV het volgende:
HELEMAAL NIET MAN, IK ZAL NOOIT PROBEREN OME RICKO TE EVENAREN. JOSTI.
duurt wel lang med die zweed godverdomme?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
duurt wel lang med die zweed godverdomme?
er ligt godverdomme 1 meter sneeuw ja godverdomme
Snorry dat wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef TJV het volgende:
Je moet toch door die muur kunnen lopen jongeuh, anders is ie hoogstens 2 breed en dan komen die barbaren er zo doorheen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef TJV het volgende:
HaLlO rIckO, wIL Je vERkeRiNG MEt mN?Hmm ja is goet houw wel vn een maatje meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is dat voor map?quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef Mordecai het volgende:
Ik zou graag sowieso dit deel doen:
[ afbeelding ]
Dat is dus het dunne hoge torentje op dit plaatje, alleen dan mijn eigen draai ^^
http://www.bulbmedia.com/wp-content/uploads/2007/02/castle.jpg
Zover ik weet ziet het er goed uit. Dat jij over het algemeen faalt. Tsja..quote:Op maandag 5 december 2011 07:01 schreef bobbernaut het volgende:
Volgens mij is het project gefaald en proberen mensen er nog iets goeds van te maken. Eerst zou het gebouwd worden op een ravijn. En de mensen die het bedacht hebben zijn het minst online. Wel leuk hoor, zo project maar begin dan bij wat kleiners en georganiseerder
Moet het met een week af zijn dan? Niet iedereen kan 40 uur per week minecraften. Op tweakers zijn er projecten die langer dan een jaar duren.quote:Op maandag 5 december 2011 07:01 schreef bobbernaut het volgende:
Volgens mij is het project gefaald en proberen mensen er nog iets goeds van te maken. Eerst zou het gebouwd worden op een ravijn. En de mensen die het bedacht hebben zijn het minst online. Wel leuk hoor, zo project maar begin dan bij wat kleiners en georganiseerder
Dit idd. Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 december 2011 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Moet het met een week af zijn dan? Niet iedereen kan 40 uur per week minecraften. Op tweakers zijn er projecten die langer dan een jaar duren.
hmm even testenquote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef TJV het volgende:
Ze werken deels, je moet er een plaatsen, enorm snel boven je kijken en erin springen. Niet meer zoals vroegah.
the *horror*quote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
In vergelijking met jou gezicht is het de mooiste texture pack ooit.
http://www.minecraftforum(...)r-beta-classic-v101/
Oogt rustig, alles is goed te herkennen.
Begrijpend lezen niet onder de knie hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 11:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Iemand gaan liggen afzeiken om de texture pack die hij heeft
Hoeft toch ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Flodder450 het volgende:
minecraft #150 Waar we nog steeds niet klaar zijn!
like a bossquote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
euh?
[ afbeelding ]
koepel van vbownswow
[ afbeelding ]
One love, one heartquote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
euh?
[ afbeelding ]
koepel van vbownswow
[ afbeelding ]
Nee je kan gewoon op multiplayer klikken en dan het IP invullen "fokcraft.nl"quote:Op maandag 5 december 2011 16:26 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Zijn er dingen die ik moet installeren, voor ik bij jullie op de server kan? Of die niet nodig maar gewoon handig zijn?
Heb het enkele weken geleden gekocht, maar tot nu toe enkel single player survival gedaan.
Denk grotendeels wel, denk wel dat er veel versiering komt, moss stone, lianen ertussen enzo om het niet zo lelijk te maken als nu.quote:
Ja, maar hij zit wel in creative modequote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt supervet gemaakt.![]()
[..]
Denk grotendeels wel, denk wel dat er veel versiering komt, moss stone, lianen ertussen enzo om het niet zo lelijk te maken als nu.
Klopt, maar ik bedoel voornamelijk die skyway.quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, maar hij zit wel in creative mode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh waarom speelden we spleef dan ook op die alle oudste server toen wss bukkit nog niet eens bestond?quote:
Yo tambien.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
Poll: Spleef Plugin op FOK!Craft?
• JA!!!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat is Spleef?
Je zit in een arena met meerdere mensen.
De bedoeling is om de blokjes onder je tegenstanders weg te halen.
Als je valt in lava/water of op de grond ben je af.
Degene die als laatst overblijft is de winnaar!
Je kan ook met inzet spelen, bijvoorbeeld een diamond.
Er zijn verschillende spleefsoorten, Team vs Team (degene die als laatst overblijft van het team wint).
Ook multilayer, dat is dat je 2 of meer lagen hebt om te spleefen, soort van levens dus
Voorbeeld
quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Moeten kijken of er een soort irc plugin te krijgen is zodat je outgame ook chat kan volgen.
Lijkt me inderdaad een goed idee.quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Moeten kijken of er een soort irc plugin te krijgen is zodat je outgame ook chat kan volgen.
idd, en het eind is zeker goedquote:Op maandag 5 december 2011 22:11 schreef Berend. het volgende:
[..]
1:48 is zowiezo de chilste beat uit het liedje.
op www.guudelp.com heeft hij dat volgens mij... Staat misschien wel bij hoe dat moet.quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef SosuaCafe het volgende:
De meeste bugs zijn er nu al wel uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:17 schreef Mender het volgende:
Laat ze eerst maar alle bugs fixen voor ze met nieuwe content komen.
dat ores gedoe kan je wel vergetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
De meeste bugs zijn er nu al wel uit
Ik wil ruines, een nut voor villages, meer enderdragons, wit en rood licht, zombies die echt op je af komen met een soort lock, meer ores, bestaande ores veel zeldzamer en spawners in creative.
gewoon, in een update enzo..quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat ores gedoe kan je wel vergeten
Code freeze enzo
Code freeze was alleen tot de official release brah.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat ores gedoe kan je wel vergeten
Code freeze enzo
Ja inderdaad. Beetje raar. En het probleem is, als je meer ores gaat toevoegen dan blijf er bijna geen ruimte meer over voor normale smoothstone blocks denk ik man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef mschol het volgende:
echt, waarom zeldzamere resources... zo veel komen ze ook niet voor hoor
ow? ik weet niet hoor, maar volgens mij is het zo dat een dag nadat de server opnieuw is begonnen iedereen al in full iron armor loopt en diamond tools heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef mschol het volgende:
echt, waarom zeldzamere resources... zo veel komen ze ook niet voor hoor
ik zei ook in verschillende biomes, zodat het inderdaad niet te rommelig wordtquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Beetje raar. En het probleem is, als je meer ores gaat toevoegen dan blijf er bijna geen ruimte meer over voor normale smoothstone blocks denk ik man.
kennlijk stuit men in de eerste dag al *spontaan* op grote ore veins, het is bij mij iig nooit voor gekomen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ow? ik weet niet hoor, maar volgens mij is het zo dat een dag nadat de server opnieuw is begonnen iedereen al in full iron armor loopt en diamond tools heeft.
bij mij genoeg, ik begin, ga minen, kom idd uit op een mooie grote grot en heb gelijk een jaarvoorraad aan coal, iron en diamonds.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kennlijk stuit men in de eerste dag al *spontaan* op grote ore veins, het is bij mij iig nooit voor gekomen...
ook zonder xrayquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kennlijk stuit men in de eerste dag al *spontaan* op grote ore veins, het is bij mij iig nooit voor gekomen...
Dat is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
bij mij genoeg, ik begin, ga minen, kom idd uit op een mooie grote grot en heb gelijk een jaarvoorraad aan coal, iron en diamonds.
Ik speel langer sinds Alphaquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
voor jou ja, maar voor iemand die al iets langer speelt niet
oke ik speel ook sinds alphaquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik speel langer sinds Alpha. En jij lult over meer dingen adden terwijl je de content van de huidige release niet begrijpt/hebt volbracht.
Ik las blocks i.p.v. booksquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:23 schreef MineraalWater het volgende:
Before that new team is in place, however, Jeb says he'll work on fixing bugs, tweaking performance and adding content, such as allowing users to write books and notes in the game.
Laat eens wat redstone-creaties zien dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
oke ik speel ook sinds alpha![]()
en hoezo zou ik de content niet snappen? maar laat maar ik zou niet meer op jou reageren.
Je bedoelt van minecrafwiki geplukte circuits?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laat eens wat redstone-creaties zien dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:34 schreef maurisioo het volgende:
oke nog een reactie dan:
[..]
Je bedoelt van minecrafwiki geplukte circuits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you did there, i see it.quote:
Wat een mooie muts heeft die knul.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef maurisioo het volgende:
Even wat screenshots van mijn mapNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor soort map is het? Survival zombie map?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Nice![]()
jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Nice![]()
haha bereid je maar voor voor als ik hem af hebquote:
Hallo! Is dat Bart Simpson?quote:
daar kunnen ze vast nog wel wat bouwers gebruikenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:55 schreef Mordecai het volgende:
Oh btw
http://www.planetminecraft.com/project/project-1845/
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Hallo! Is dat Bart Simpson?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |