SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:De project bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur en eten )
- Exentric90 (ondergrondse structuur)
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (reserve)
- Sosua
- vbownsnow
- Plexcon
- add je name
Toevoegbare elementen:
-Overhangende bruggen / gebouwen
-Water wat door de stad heen loopt
-Groen elementen zoals bomen en mogelijk vines
-Hoge torens
-Hoogteverschil in niveaus van de stad
-Veel trappen e.d.
Zegt iemand om 10 uur op een zaterdag avondquote:
Amen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zegt iemand om 10 uur op een zaterdag avond
Dat kan ook niet, dat gaat per welke bovenaan staat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Plaatjes volgorde komt niet overeen met de poll volgorde!
Dan ben je al 3 weken bezig ofzo om zo'n gebied plat te maken. En waarom ben je niet online eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Handwerk. Bij 2000x2000 heb ik een opzetje voor een grote mijn gemaakt voor resources.
Kom zo ff kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan ben je al 3 weken bezig ofzo om zo'n gebied plat te maken. En waarom ben je niet online eigenlijk?
Ja ik wou zeggen, vind het eigenlijk wel schandalig dat je niet online bent terwijl je zit te Fokken hierow en jij nog wel de projectleider bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:De project bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- xMordecai
- Lorrelies (interieur en eten)
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (reserve)
- Sosua
- vbownsnow
- Plexcon
- Drumpie
- Add je name
Toevoegbare elementen:
-Hoge torens
-Veel trappen e.d.
- Airships
- Schepen
het gebied waar we bouwen is idd niet erg groot genoegquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:26 schreef -Datdus- het volgende:
Het is niet echt een uber groot project IMHO.
Mee eens, kunnen we wel doen met het kasteel ontwerp dat we atm voor ogen hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort indeling is wel cool. Kanalen erbij etc. Geen kopie ofc.
Haha truequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Moeten ook een hele mooie kerstboom hebben.
Iphone 4S vrindquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zegt iemand om 10 uur op een zaterdag avond
Vind het een beetje erg onduidelijk, zo'n circel én een pijl. Wat bedoel je nou precies?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mee eens, kunnen we wel doen met het kasteel ontwerp dat we atm voor ogen hebben.
Laten we hier gewoon beginnen stukje voor stukje? :
[ afbeelding ]
Dan alsnog, waarom zou je dan op je on-austisterige zaterdagavond Minecraft topics gaan checken op een forum.quote:
Nah ben daar inmiddels mee gestopt. De survival timelapse heb ik ook nog niet af. Die ga ik eerst af maken. Maar heb besloten om de timelapse van dit project niet meer te doen. Omdat het op een gegeven moment gewoon teveel tijd gaat kosten. En het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Grapje overigens hoor, klinkt als een tof project! Komt er ook een timelapse? Zo ja - zet er toffe muziek onder en maak alsjeblieft een filmpje.
Om jullie te stangenquote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Grapje overigens hoor, klinkt als een tof project! Komt er ook een timelapse? Zo ja - zet er toffe muziek onder en maak alsjeblieft een filmpje.
[..]
Dan alsnog, waarom zou je dan op je on-austisterige zaterdagavond Minecraft topics gaan checken op een forum.
derp.
in de praktijk zou je maar eens per X seconden een screenshot hoeven te nemen, die achterelkaar te zetten en ineen filmpje verbouwenquote:Op zondag 4 december 2011 00:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Nah ben daar inmiddels mee gestopt. De survival timelapse heb ik ook nog niet af. Die ga ik eerst af maken. Maar heb besloten om de timelapse van dit project niet meer te doen. Omdat het op een gegeven moment gewoon teveel tijd gaat kosten. En het moet wel leuk blijven.![]()
Het is meer dan simpelweg het beeld goed zetten, aanzetten en weglopen.
1 per uur is toch ook prima?quote:Op zondag 4 december 2011 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in de praktijk zou je maar eens per X seconden een screenshot hoeven te nemen, die achterelkaar te zetten en ineen filmpje verbouwen
quote:
ligt er beetje aan hoelang je bezig bent/zult zijn, korte projecte is het eens per paar seconden, en naarmate het project langer wordt kan dat best wat om hoog, 1 per uur is wellicht wat weinig?quote:
Nice!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:00 schreef Flodder450 het volgende:
De project bouwers:
- Piekartz
- Remlof
- Psvunited
- xMordecai
- Lorrelies (interieur en eten)
- Flodder450 (ontwerper)
- Maurisioo (reserve)
- Sosua
- vbownsnow
- Plexcon
- Drumpie
- Datdus
- Add je name
Toevoegbare elementen:
-Hoge torens
-Veel trappen e.d.
- Airships
- Schepen
- Ondergrond
- Grote mooie mijn.
- Railsysteem
-Grote kerk/kathedraal (wordt door flodder450 ontworpen en gebouwd)
quote:
Post eens een screenshot?quote:Op zondag 4 december 2011 11:26 schreef drumstickNL het volgende:
De eerste toren staat al dus eigenlijk kunnen jullie kappen met plaatjes posten.
DAT STOMME PLAATJE HEB IK NOU AL 3 KEER GEZIEN GODVERDOMME.quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
We maken nu het muurstuk naast de toren in de cirkel.
Dit is ff voor de bouwers.quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
DAT STOMME PLAATJE HEB IK NOU AL 3 KEER GEZIEN GODVERDOMME.
Ik bedoelde meer zo van.. in-game.Kan namelijk nu niet op Minecraft enzo, maar ben wel benieuwd hoe jullie 't met die hoogtelimit gaan doen.
Wol of klei? Ik kom vanmiddag ook trouwens! Wat zijn de coordinaten ?quote:Op zondag 4 december 2011 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Waar kunnen we die oranje daken van maken?
Er is veel meer waar je rekening mee moet houden.quote:Op zondag 4 december 2011 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in de praktijk zou je maar eens per X seconden een screenshot hoeven te nemen, die achterelkaar te zetten en ineen filmpje verbouwen
Oke top!quote:
Er staat een portal bij de spawn nu.quote:Op zondag 4 december 2011 13:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Wol of klei? Ik kom vanmiddag ook trouwens! Wat zijn de coordinaten ?
quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef bobbernaut het volgende:
ANTI VOID FOG MOD!!!http://dl.dropbox.com/u/34534935/other.html
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben met mijn eigen superproject bezig. Stuk uit de wereld gehapt met mcedit en nu ga ik een enorme ondergrondse stad maken.
Het eerste pleintje. Ik wil het een beetje maken zoals het centrum van delft. Met grachten en bruggen etc.![]()
[ afbeelding ]
Links de ingang/uitgang.
[ afbeelding ]
Stadhuis. Het interieur moet nog.
[ afbeelding ]
Survival niet iig. Anders is t geen surv.quote:Op zondag 4 december 2011 15:08 schreef Sitethief het volgende:
Is er een live map voor de nieuwe server?
Ik weet dus niet precies waar dat project helemaal heen gebouwd wordt en of ik dan in de buurt een eigen huis neer kan zetten.quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Survival niet iig. Anders is t geen surv.
wat een onzin..quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Survival niet iig. Anders is t geen surv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |