Thought is gedachte, of dacht in verleden tijd.quote:
Nee. De uitdrukking is my thoughts exactly. Einde verhaal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Thought is gedachte, of dacht in verleden tijd.
Thoughts is gedachten.
Het ging om 1 gedachte, enkelvoud it is.
Nee. Grammaticaal gezien is het gewoon correct wat ik typte, thoughts zou niet goed zijn officieel, maar wordt geaccepteerd omdat het een uitspraak is. Echter denk ik niet in uitspraken, dus deed ik het volgens mijn straatje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. De uitdrukking is my thoughts exactly. Einde verhaal.
Een hele dikkequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee. Grammaticaal gezien is het gewoon correct wat ik typte, thoughts zou niet goed zijn officieel, maar wordt geaccepteerd omdat het een uitspraak is. Echter denk ik niet in uitspraken, dus deed ik het volgens mijn straatje.
Nice, welk en waar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef Juminelle het volgende:
Wat een loze discussies hier opeens
Ik heb mezelf zojuist eindelijk ingeschreven voor een studie
Geen flauw idee, vroeger stond dat nog handig rechtsboven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
Weet iemand waar je kan zien hoeveel Spotify-tijd je nog over hebt?
Klopt, maar ik heb gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef Juminelle het volgende:
Wat een loze discussies hier opeens
Ik heb mezelf zojuist eindelijk ingeschreven voor een studie
Er zit een mooi verhaaltje aan vast. Het heeft alles, spanning, diepte, clichés en een man. Misschien zal ik hem ooit vertellen onder het genot van een snaak en muzikaal genot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah.
[..]
En dit staat voor waar/wat?
Even uitgebreidere info nodig wil ik dit kunnen linken en verwerken
Mijn bron is common sense. Doe nou maar niet zo uit de hoogte met je 16 jaar levenservaring. Maargoed het is duidelijk dat jij de aandacht niet waard bent. Op het troll forever lijstje met jou.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb gewoon gelijk.
Jajong, kom met een bron waarin bewezen wordt dat 'my thought exactly' niet juist is. Tot die tijd...voor jou. Geen dikke, want dat zou je nog lekker vinden ook.
En welke studie?
Common sense? Je verstand is geen bron noch feitelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn bron is common sense. Doe nou maar niet zo uit de hoogte met je 16 jaar levenservaring. Maargoed het is duidelijk dat jij de aandacht niet waard bent. Op het troll forever lijstje met jou.
Staat niet op de player?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
Weet iemand waar je kan zien hoeveel Spotify-tijd je nog over hebt?
Dat wijf met die siliconen lippen met dat hitje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef Jajong het volgende:
Even naar Lana Del Rey kijken en mezelf bevredigen brb.
Ja die ja. Ik zou haar kop in de plee stoppen en haar vernederen tot ze nooit weer zou willen zingen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wijf met die siliconen lippen met dat hitje?
Wel model materiaal nu, vind ik zelf en ze kan wel zingen, echter alleen maar kutnummers die zij produceert.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wijf met die siliconen lippen met dat hitje?
Anale vernedering is altijd een effectieve methode.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik zou haar kop in de plee stoppen en haar vernederen tot ze nooit zou zingen.
En jij verbetert mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik zou haar kop in de plee stoppen en haar vernederen tot ze nooit zou zingen.
Ik vind haar te nep, dat nummer Video Games vond ik wel aardig maar niet bijzonder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wel model materiaal nu, vind ik zelf en ze kan wel zingen, echter alleen maar kutnummers die zij produceert.
District 9 was anders wel een aardige film,quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Wat een kutprogramma's vandaag.
Met als dieptepunt die sentimentele zooi op RTL
Moa, zal niet een van ons zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
Nu wachten op de eerste user die dit gaat rapporteren.
Alles wat op tv komt is gestolen tegenwoordig. Echter wanneer er voor betaald is is het niet gestolenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef Jajong het volgende:
Dan mag je ook de bloedaids krijgen als je dat doet.
POW! BeP en Shakira vieze sample stelers!
Vieze bloedaids zelfs, dat vieze doet me twijfelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef Jajong het volgende:
Dan mag je ook de bloedaids krijgen als je dat doet
Precies.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef Gridlok het volgende:
Idd, we houden het proper en beschaafd hier.
Schat dit is FOK! als je geen ziektes krijgt toegewenst doe je wat fout.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:46 schreef Phantomesse het volgende:
In Fernandes wensen we elkaar geen aids toe.
quote:
Geneeskundequote:
Kijk, jullie zijn nieuw in deze SC. Hier doet iedereen gewoon normaal tegen elkaar, dat is het leuke aan onze SC. Geen gebagger, geen getroll, geen haat, geen ziektes. Enkel liefde, muziek, voedsel, games, kleding/sneakers en uitgaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Schat dit is FOK! als je geen ziektes krijgt toegewenst doe je wat fout.
Dat dat kan op FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kijk, jullie zijn nieuw in deze SC. Hier doet iedereen gewoon normaal tegen elkaar, dat is het leuke aan onze SC. Geen gebagger, geen getroll, geen haat, geen ziektes. Enkel liefde, muziek, voedsel, games, kleding/sneakers en uitgaan.
Baggeren kan op de rest van Fok
Ah toch! Nice, Juminelle in een verpleegsterspakjequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
GeneeskundeZowel Amsterdam als Utrecht aan m'n voorkeuren toegevoegd.
Maar eigenlijk wil ik ook wel criminologie doen, dus ik schrijf me gewoon voor beide opleidingen in. Dan kan ik altijd nog zien wat ik ga doen.
Wat doe jij voor opleiding?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah toch! Nice, Juminelle in een verpleegsterspakje![]()
Crimologie lijkt me ook leuk, whaaa stiekem hoop ik dat je naar Utrecht moet dan kan ik je een keer per ongeluk spotten en twijfelen of jij het nou wel of niet bent
Meh, al die chicks daar lopen op Crocs volgens mij. Totaal niet sexy dusquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah toch! Nice, Juminelle in een verpleegsterspakje![]()
Crimologie lijkt me ook leuk, whaaa stiekem hoop ik dat je naar Utrecht moet dan kan ik je een keer per ongeluk spotten en twijfelen of jij het nou wel of niet bent
quote:
Klopt maar als ik naar school ga ben ik er wel vaak.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, al die chicks daar lopen op Crocs volgens mij. Totaal niet sexy dus![]()
Waarom Utrecht eigenlijk? Daar woon je niet toch?
Om maar meteen een inburgeringscursusje te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kijk, jullie zijn nieuw in deze SC. Hier doet iedereen gewoon normaal tegen elkaar, dat is het leuke aan onze SC. Geen gebagger, geen getroll, geen haat, geen ziektes. Enkel liefde, muziek, voedsel, games, kleding/sneakers en uitgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Geen idee wat ze precies inhouden maar weet dat het iets met pedagogisch werk is. Is de ene opleiding duurder?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niets, al ligt de inschrijving zo goed als voor mijn neus twijfel ik nog steeds of het SPW of SPH wordt. SPW is op zoveel vlakken aantrekkelijker en komt beter uit maar waarom SPW doen als ik SPH kan doen kwa niveau. Lastig dus... Ik heb geen zin om stufi te moeten aannemen, echter heb ik geen andere optie als ik SPH kies. Ik wil niet mijn leven starten met een schuld
Mbo/hbo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee wat ze precies inhouden maar weet dat het iets met pedagogisch werk is. Is de ene opleiding duurder?
SPH ga ik bij de HU weet ik niet hoeveel duizend kwijt zijn. Bij een andere optie (duaal, dus ook werken) ben ik minstens 10.000 kwijt. 1850 per fase, ik moet 6 fases doen a een half jaar en daarbij nog tegen de 1000 aan materiaalkosten, 500 intakekosten een paar honderd aan andere kosten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee wat ze precies inhouden maar weet dat het iets met pedagogisch werk is. Is de ene opleiding duurder?
Begin dan met MBO opleiding, heb je iig zekerheid.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
SPH ga ik bij de HU weet ik niet hoeveel duizend kwijt zijn. Bij een andere optie (duaal, dus ook werken) ben ik minstens 10.000 kwijt. 1850 per fase, ik moet 6 fases doen a een half jaar en daarbij nog tegen de 1000 aan materiaalkosten, 500 intakekosten een paar honderd aan andere kosten.
Ik heb nu 1250 euro en that's it![]()
SPW kost maar 500 nogwat + materiaal en BBL.
Bij HBO gaan ze wat dieper in op dingen maar over het algemeen van wat ik gehoord heb van zowel MBO als HBO SP studenten is het opzich hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:01 schreef Gridlok het volgende:
Moeilijke keus :0 je zou stof kunnen aanvragen van HBO, kijken wat het nou inhoud.
En lekker met 10.000 schuld je leven beginnen terwijl je geen fuck verdient in de Jeugdzorg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef Jajong het volgende:
Ga hbo doen en vraag stufi aan. Dat heet investeren in je toekomst.
Dan zou ik voor SPW kiezen. Heb je in ieder geval al wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bij HBO gaan ze wat dieper in op dingen maar over het algemeen van wat ik gehoord heb van zowel MBO als HBO SP studenten is het opzich hetzelfde.
Nice, nice. Enjoy!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:03 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga even een homegrown oprohken, tata.
Ik zou willen dat mijn studieschuld maar 10k was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En lekker met 10.000 schuld je leven beginnen terwijl je geen fuck verdient in de Jeugdzorg.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn studieschuld maar 10k was.
Bazig vind ik vooral zelf, wat de rest van de wereld er van vind kan me niks boeien kledingtips neem ik ook nooit aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef Gridlok het volgende:
Verantwoord het woord " Bazig " ik wil een mentaal plaatje kunnen maken.
En geld is ook niet alles. Als jij graag op een kinderdagverblijf wil werken moet je lekker SPW gaan doen. Als je liever wat serieuzere dingen wil doen met jeugd o.i.d. ga je SPH doen. Niet alleen blind staren op 't financiele plaatje. Als je straks 100e meer over hebt per maand maar wel een nutteloze schijtbaan hebt ben je ook niet vrolijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik10k is klein geschat, zal waarschijnlijk wel een stuk groter worden gezien dat alleen de schoolkosten zijn en je daarnaast ook nog een beetje moet leven van je stufi.
Dat je dit moet uitleggen aan newbies zegt al voldoendequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wou me meer gaan richten op jongeren van 14 tot 18 ongeveer in een leefgroep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:07 schreef Jajong het volgende:
Niet dat mensen die op een kinderdagverblijf werken een nutteloze baan hebben hoor.
Terwijl het in de club gewoon weer omhoog gaatquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
Zo, even mijn lokken mishandelen met een 230 graden stylebeurt.
Dan zou ik SPH gaan doen hoor. Anders schop je 't niet veel verder dan woonbegeleider zonder enige inbreng of autoriteit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wou me meer gaan richten op jongeren van 14 tot 18 ongeveer in een leefgroep.
Hehequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeau. Tliciouz klinkt keischattig! En ik ownde alle potjes
.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HeheEn Jumi het is echt zo, maar 2 kills ofzo meer elke keer. Werd gewoon een beetje zenuwachtig van die spange boy
Hehe minder, maar logisch welquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HeheEn Jumi het is echt zo, maar 2 kills ofzo meer elke keer. Werd gewoon een beetje zenuwachtig van die spange boy
Je kan mij volgend jaar bewonderen in the Voice of Holland.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat jullie even allemaal iets moeten opnemen voor FOK!singstar.
Mijn zangkunsten zijn niet bepaald geweldig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat jullie even allemaal iets moeten opnemen voor FOK!singstar.
Jij begint. Ik volg niet, ik zing als een Australische gans die zijn paringsritueel volbrengt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal even iets moeten opnemen voor FOK!singstar.
Radiojocks zingen niet, sorry.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal even iets moeten opnemen voor FOK!singstar.
Dat er mensen zijn die graag uitgelachen willen worden is niet mijn torie weet je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
Niemand geeft een neuk om je zangkunsten daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |