Anale vernedering is altijd een effectieve methode.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik zou haar kop in de plee stoppen en haar vernederen tot ze nooit zou zingen.
En jij verbetert mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik zou haar kop in de plee stoppen en haar vernederen tot ze nooit zou zingen.
Ik vind haar te nep, dat nummer Video Games vond ik wel aardig maar niet bijzonder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wel model materiaal nu, vind ik zelf en ze kan wel zingen, echter alleen maar kutnummers die zij produceert.
District 9 was anders wel een aardige film,quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Wat een kutprogramma's vandaag.
Met als dieptepunt die sentimentele zooi op RTL
Moa, zal niet een van ons zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
Nu wachten op de eerste user die dit gaat rapporteren.
Alles wat op tv komt is gestolen tegenwoordig. Echter wanneer er voor betaald is is het niet gestolenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef Jajong het volgende:
Dan mag je ook de bloedaids krijgen als je dat doet.
POW! BeP en Shakira vieze sample stelers!
Vieze bloedaids zelfs, dat vieze doet me twijfelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef Jajong het volgende:
Dan mag je ook de bloedaids krijgen als je dat doet
Precies.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef Gridlok het volgende:
Idd, we houden het proper en beschaafd hier.
Schat dit is FOK! als je geen ziektes krijgt toegewenst doe je wat fout.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:46 schreef Phantomesse het volgende:
In Fernandes wensen we elkaar geen aids toe.
quote:
Geneeskundequote:
Kijk, jullie zijn nieuw in deze SC. Hier doet iedereen gewoon normaal tegen elkaar, dat is het leuke aan onze SC. Geen gebagger, geen getroll, geen haat, geen ziektes. Enkel liefde, muziek, voedsel, games, kleding/sneakers en uitgaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Schat dit is FOK! als je geen ziektes krijgt toegewenst doe je wat fout.
Dat dat kan op FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kijk, jullie zijn nieuw in deze SC. Hier doet iedereen gewoon normaal tegen elkaar, dat is het leuke aan onze SC. Geen gebagger, geen getroll, geen haat, geen ziektes. Enkel liefde, muziek, voedsel, games, kleding/sneakers en uitgaan.
Baggeren kan op de rest van Fok
Ah toch! Nice, Juminelle in een verpleegsterspakjequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
GeneeskundeZowel Amsterdam als Utrecht aan m'n voorkeuren toegevoegd.
Maar eigenlijk wil ik ook wel criminologie doen, dus ik schrijf me gewoon voor beide opleidingen in. Dan kan ik altijd nog zien wat ik ga doen.
Wat doe jij voor opleiding?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah toch! Nice, Juminelle in een verpleegsterspakje![]()
Crimologie lijkt me ook leuk, whaaa stiekem hoop ik dat je naar Utrecht moet dan kan ik je een keer per ongeluk spotten en twijfelen of jij het nou wel of niet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |