Thought is gedachte, of dacht in verleden tijd.quote:
Nee. De uitdrukking is my thoughts exactly. Einde verhaal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Thought is gedachte, of dacht in verleden tijd.
Thoughts is gedachten.
Het ging om 1 gedachte, enkelvoud it is.
Nee. Grammaticaal gezien is het gewoon correct wat ik typte, thoughts zou niet goed zijn officieel, maar wordt geaccepteerd omdat het een uitspraak is. Echter denk ik niet in uitspraken, dus deed ik het volgens mijn straatje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. De uitdrukking is my thoughts exactly. Einde verhaal.
Een hele dikkequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee. Grammaticaal gezien is het gewoon correct wat ik typte, thoughts zou niet goed zijn officieel, maar wordt geaccepteerd omdat het een uitspraak is. Echter denk ik niet in uitspraken, dus deed ik het volgens mijn straatje.
Nice, welk en waar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef Juminelle het volgende:
Wat een loze discussies hier opeens
Ik heb mezelf zojuist eindelijk ingeschreven voor een studie
Geen flauw idee, vroeger stond dat nog handig rechtsboven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
Weet iemand waar je kan zien hoeveel Spotify-tijd je nog over hebt?
Klopt, maar ik heb gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef Juminelle het volgende:
Wat een loze discussies hier opeens
Ik heb mezelf zojuist eindelijk ingeschreven voor een studie
Er zit een mooi verhaaltje aan vast. Het heeft alles, spanning, diepte, clichés en een man. Misschien zal ik hem ooit vertellen onder het genot van een snaak en muzikaal genot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah.
[..]
En dit staat voor waar/wat?
Even uitgebreidere info nodig wil ik dit kunnen linken en verwerken
Mijn bron is common sense. Doe nou maar niet zo uit de hoogte met je 16 jaar levenservaring. Maargoed het is duidelijk dat jij de aandacht niet waard bent. Op het troll forever lijstje met jou.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb gewoon gelijk.
Jajong, kom met een bron waarin bewezen wordt dat 'my thought exactly' niet juist is. Tot die tijd...voor jou. Geen dikke, want dat zou je nog lekker vinden ook.
En welke studie?
Common sense? Je verstand is geen bron noch feitelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn bron is common sense. Doe nou maar niet zo uit de hoogte met je 16 jaar levenservaring. Maargoed het is duidelijk dat jij de aandacht niet waard bent. Op het troll forever lijstje met jou.
Staat niet op de player?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
Weet iemand waar je kan zien hoeveel Spotify-tijd je nog over hebt?
Dat wijf met die siliconen lippen met dat hitje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef Jajong het volgende:
Even naar Lana Del Rey kijken en mezelf bevredigen brb.
Ja die ja. Ik zou haar kop in de plee stoppen en haar vernederen tot ze nooit weer zou willen zingen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wijf met die siliconen lippen met dat hitje?
Wel model materiaal nu, vind ik zelf en ze kan wel zingen, echter alleen maar kutnummers die zij produceert.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wijf met die siliconen lippen met dat hitje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |