Ik wou me meer gaan richten op jongeren van 14 tot 18 ongeveer in een leefgroep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:07 schreef Jajong het volgende:
Niet dat mensen die op een kinderdagverblijf werken een nutteloze baan hebben hoor.
Terwijl het in de club gewoon weer omhoog gaatquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
Zo, even mijn lokken mishandelen met een 230 graden stylebeurt.
Dan zou ik SPH gaan doen hoor. Anders schop je 't niet veel verder dan woonbegeleider zonder enige inbreng of autoriteit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wou me meer gaan richten op jongeren van 14 tot 18 ongeveer in een leefgroep.
Hehequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeau. Tliciouz klinkt keischattig! En ik ownde alle potjes
.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HeheEn Jumi het is echt zo, maar 2 kills ofzo meer elke keer. Werd gewoon een beetje zenuwachtig van die spange boy
Hehe minder, maar logisch welquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HeheEn Jumi het is echt zo, maar 2 kills ofzo meer elke keer. Werd gewoon een beetje zenuwachtig van die spange boy
Je kan mij volgend jaar bewonderen in the Voice of Holland.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat jullie even allemaal iets moeten opnemen voor FOK!singstar.
Mijn zangkunsten zijn niet bepaald geweldig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat jullie even allemaal iets moeten opnemen voor FOK!singstar.
Jij begint. Ik volg niet, ik zing als een Australische gans die zijn paringsritueel volbrengt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal even iets moeten opnemen voor FOK!singstar.
Radiojocks zingen niet, sorry.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal even iets moeten opnemen voor FOK!singstar.
Dat er mensen zijn die graag uitgelachen willen worden is niet mijn torie weet je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
Niemand geeft een neuk om je zangkunsten daar
Schuur ze.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga me trouwens klaarmaken en shit, fijne avond gewenst aan allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |