SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTD SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Ja nee
Die zagen we nog bij de action liggenquote:
MKquote:
Hahahahahahahahaaaaquote:
avondquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef dudesque het volgende:
goedemorgen!
*we found love - Rihanna*
18:00 is avondquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:01 schreef dudesque het volgende:
heul niet!
9 uur smorgens is smorgens
da kloptquote:
o okquote:
maar wat doe jij mobiel in belgiequote:
Wifiquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wat doe jij mobiel in belgie
okquote:
Ja lol dat is idd heeel duurquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
dacht al, anders is het beetje duur
no beef - steve aoki/ afroj.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef dudesque het volgende:
goedemorgen!
*we found love - Rihanna*
nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef Zweetteef het volgende:
hee hier en ik weer hebben jullie mij gemist ?
jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef Zweetteef het volgende:
hee hier en ik weer hebben jullie mij gemist ?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja lol dat is idd heeel duurdus da doen we maar niet
welkon pizzaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat was een lekkeron, kekke pizza
Nee geen kaasquote:
gelukkigquote:
tonijn.. en zelf nog wat extra kaas en champignonnetjes en paprika op gepleurdquote:
je bent zelf een lekkere pizzaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat was een lekkeron, kekke pizza
waarom wil jij kusjes van bobbyb?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
BobbyBwaarom krijg ik nooit kusjes van je?
omdat ze lief isquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom wil jij kusjes van bobbyb?
Omdat ik geen meisje ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
BobbyBwaarom krijg ik nooit kusjes van je?
HA-HA voor p_zquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef BobbyB het volgende:
En de enige die hier kusjes krijgt van mij is Rokje.
quote:
stiekem moest ik wel een beetje giechelen om m'n zelfspotquote:
ach geen troost, misschien ben je na recycling wel een dildoquote:
jij kotst op bobby, beter doe je dat niet weer, anders zeg ik geen hoi meer terugquote:
zweetteefquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
Waarom versier je Zweetteef niet of Seraphine
zijn mijn kloons hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
maar ik hou niet van jogontjonsquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij kotst op bobby, beter doe je dat niet weer, anders zeg ik geen hoi meer terug
Jij hebt leuke zelfspotquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stiekem moest ik wel een beetje giechelen om m'n zelfspot
Zweetteef wil ik niet hosselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
niet van bobby houdenquote:
hoe oudis seraphine?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zweetteef wil ik niet hosselenen Seraphine vindt me te jong
dank je, dat vind ik alleraardigstquote:
21 of 22quote:
ik ook, kleinen hoeren pizzaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k zou er zo nog een op kunnen.. TJONGEJONGE
Ik zit er niet zo mee hoor dat mannen niet van mij houden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet van bobby houden![]()
![]()
t is dat je nog jong bent
echt eh, voor je t weet zijn die krengen al opquote:
dat snap ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit er niet zo mee hoor dat mannen niet van mij houden.Dat laat ik liever aan vrouwen over.
OMG!!! ZE HEBBEN SEKS!!!1111!!!1EINZELSTEINZEL!!!!11quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
haha valt het jullie op dat nu cc er niet is utopie ook niet post
ze hebben elkaar nog nooit in het echt gezienquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef krokdown het volgende:
[..]
OMG!!! ZE HEBBEN SEKS!!!1111!!!1EINZELSTEINZEL!!!!11
Go get her, tigerquote:
Wat een faal!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ze hebben elkaar nog nooit in het echt gezien
wat moet je met haar op ping?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef krokdown het volgende:
[..]
Wat een faal!
tevens heb ik cc op ping, jwz
SD of jij misschien, ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat snap ik.. maar hey!! jij hoort 958347338945048373 adoratie topics per dag te krijgen u_u
SPREEK ME NIET TEGENquote:
fokhosselen jwzquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat moet je met haar op ping?
soon to be "touch"quote:
Ik ook. Ik zal bier over je heen gooienquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
SPREEK ME NIET TEGENIK BEN GEVAARLIJK VANDAAG
one more timezquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soon to be "touch"
"touch me baby" O.o
ze is al gehosseld door utopiequote:
dat ga ik aan SD vertellenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal bier over je heen gooien
is dit serieus?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ze is al gehosseld door utopieen nu is zijn hele leven door haar in beslag genomen
die jongen mag niet eens meer uit van haar
SpermaDonor?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ga ik aan SD vertellen
Doe maar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ga ik aan SD vertellen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
volgens mij weleerst was hij een baas maar nu...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zal aan jullie denken als ik een chimi neuk
thnxquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Het moet wel vrijwillig zijn hequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
ld;ngquote:
ducktape? kinkyquote:
linkdump; niet gekliktquote:
standaard procedure jwzquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ghb nodig hebben om chickies te neuken
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA
Nee. En er voor betalen ook niet.quote:
heb ik niet nodigquote:
dat weten we toch,quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb ik niet nodigmaar ik ben dan ook een regelrechte baws
nee hoor, maar dat gaat ook niet gebeurenquote:
plasser in de asserquote:
met jouw nagels??quote:
steek hem niet de schuin, want dan word je vinger bruinquote:
voelen ze niks van hoor, ik ben zacht en tederquote:
niet miepen, gewoon handjes wassen na de tijdquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
steek hem niet de schuin, want dan word je vinger bruin
niet!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
P_z faalt in het hosselen van dit soort volk![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wel uitkijken voor prolapse (en nee, ik bedoel niet de user/kloon)
interressante clip met met muziek van masters of hardcore op de achtergorndquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
P_z faalt in het hosselen van dit soort volk![]()
awwww.. nou hou je derriere goed in de gaten danquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
nu kan ik vanavond niet stappen zonder daar een keertjon aan te denkon
daaroms, met datuitcheckenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
achja het is goedkoper dan zon rot ov kaart
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso het ov..
Als ik alles met de auto kon doen, dan deed ik dat.
me too.. mja, om nou 10+ uur te fietsen.. nahhhquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso het ov..
Als ik alles fietsend kon doen, dan deed ik dat.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwww.. nou hou je derriere goed in de gaten dan
WE HEBBEN T OVER FIETSEN VERDOMMEquote:
in checken alleen al verplicht 20 euro erop dan nog is reiskosten moet je ook niet eens in de min staanquote:
pff daar daar ga ik echt niet aan beginnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso het ov..
Als ik alles fietsend kon doen, dan deed ik dat.
Alles is hier betaald parkeren en de plaatsen zijn schaars.quote:
you never know who sneaks up behind you (of your behind) BWAHAHAHAHAHAquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Oh haiquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff daar daar ga ik echt niet aan beginnen
Hoi 4ebe
randstad uhuh?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles is hier betaald parkeren en de plaatsen zijn schaars.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]ik kllikte en moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik haat het.quote:
ich auch.quote:
Ik wil weer terug naar waar ik vandaan kwam..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
ich auch.
het groene hart is helemaal niet zo groen
ik denk dat ik dan een uur eerder zou moeten opstaan. en douchen zodra ik op het werk aan kom. kut heuvelsquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai![]()
![]()
Ik ook niet, anders moet ik een kwartier eerder opstaan
en dat is?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil weer terug naar waar ik vandaan kwam..
mama's bauchquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil weer terug naar waar ik vandaan kwam..
Provincie Utrecht.quote:
made my rokjon?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Remembering
You standing quiet in the rain
As I ran to your heart to be near
And we kissed as the sky fell in
Holding you close
How I always held close in your fear
Remembering
You running soft through the night
You were bigger and brighter and wider than snow
And screamed at the make-believe
Screamed at the sky
And you finally found all your courage
To let it all go
ohhhhh ze memories
alles beter dan de rampstadquote:
90's forever jonguhquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef krokdown het volgende:
wie gaat er allemaal stappen vanavond en waar?
made by someone i used to care aboutquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
made my rokjon?
[..]
alles beter dan de rampstad
in de scquote:
i guess it's just you and me, babyquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in de sc
hier ook niet, want Garbage
i guess soquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i guess it's just you and me, baby
finally, i got you alonequote:
that's right, now get on your kneesquote:
yes, mistressquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
that's right, now get on your knees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
jwz wjnmk dushi <3 <3quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef Plastic_zak het volgende:
rokje <3 P_z
wei sijn niet tuh brekuh <3
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
yes, mistressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jwz wjnmk dushi <3 <3
[..]ow shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*find that happy place in your mind*Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
I'M GOING TO FIND A HAPPY PLAAAAAAAAAAAAAACE LALALAquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ow shit.
*find that happy place in your mind*
BUUUUUUUUUURRRRP ik winquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
net boerwedstrijd met me vader aan tafel
Zal vragen of Joey ook met je mee wil doen, die is ook een ster in boerenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:10 schreef crv het volgende:
oeps zit in de verkeerde sc![]()
Toch gegroet iedereenen doei dan maar weer.
Zulke wedstrijden wil ik niet met jou doen.quote:
Hoi Ik zit normaal in de ksc, klikte verkeerd dus zat ik hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hallon hallon
Wie bent u
gr gr
Dakgoot
wat voor wedstrijden gaan wij doen danquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke wedstrijden wil ik niet met jou doen.
Nou doegdan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
KNNNNNNNNGGGGRRRRT
ok, maar nu ga ik koffie drinkon, tot strakjons![]()
Sleetje rijden op het kanaal en dan worden we voortgetrokken door een boot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat voor wedstrijden gaan wij doen dan
Zing wedstrijdenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat voor wedstrijden gaan wij doen dan
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I LIKE YOUR IDEASquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sleetje rijden op het kanaal en dan worden we voortgetrokken door een boot.
Pakjesboot 12.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE I DO NOT LIKE YOUR IDEAquote:
Jawat onder het genot van een biertje moet dat kunnenquote:
nee bahquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jawat onder het genot van een biertje moet dat kunnen
ik heb geen schoenen aan..quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Niet met je schoenen op de bahaaaank.."
geen idee?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:16 schreef krokdown het volgende:
what krijg ik opeens voor rare dm's ?
vakkevulluh?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben zo moehele dag van arbeid.
mistiquequote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
mijn zusje steelt mijn wolkentoetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
direct neerslaan die meid.. straks pikt ze ook je vriendin nog in....quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
mijn zusje steelt mijn wolkentoetje
faalquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
leer jij je beloften na te komen
ik zou het doen als ik tijd had... nu heb ik pas tijd dus je DM komt eraan...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
leer jij je beloften na te komen
wel iets wat ik wil weten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
helemaal niets wat je moest weten...
mevrouw, u praat poep..quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik had gaar gequote want niet gezien en dakgoot wil mij gelijk opeten
lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef m1st1g het volgende:
zo de fles martell kan open heb nog precies 1 bakkie koffie staan dus dat gaat wel smaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
alleen als je de op leestquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen?
jij welquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
zo lief hoeft ook weer nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen maar de liefste ben jij
Wij hebben een dealquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleen als je de op leest
Soort van de Holly van FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jahier zitten lekkere chimi's
geen probleem... je staat er al tussenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Kan er niks aan doen, gaat vanzelfquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zo lief hoeft ook weer niet
IK VROEG HET AAN DIE DROMMELquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, in holly zijn chimi's die je makkelijk kan hosselen. Deze zijn kapotmoeilijk
Denken dat hosselen op FOK moeilijk isquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, in holly zijn chimi's die je makkelijk kan hosselen. Deze zijn kapotmoeilijk
NOU SORRY HOOR!!11quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK VROEG HET AAN DIE DROMMEL
ja swaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat hosselen op FOK moeilijk is.
it is my friend, it is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik heb er 2 oud collegatjes wonen en die hadden elk weekend een andere vent thuis zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
denken dat je kans maaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
JAquote:
ok nee bedanktquote:
Kwaliteitshossels zeker welquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat ik jou wil.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
denken dat je kans maakt
[..]
JA
[..]
ok nee bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |