zo lief hoeft ook weer nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen maar de liefste ben jij
Wij hebben een dealquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleen als je de op leest
Soort van de Holly van FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jahier zitten lekkere chimi's
geen probleem... je staat er al tussenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen?
Kan er niks aan doen, gaat vanzelfquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zo lief hoeft ook weer niet
IK VROEG HET AAN DIE DROMMELquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, in holly zijn chimi's die je makkelijk kan hosselen. Deze zijn kapotmoeilijk
Denken dat hosselen op FOK moeilijk isquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, in holly zijn chimi's die je makkelijk kan hosselen. Deze zijn kapotmoeilijk
NOU SORRY HOOR!!11quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK VROEG HET AAN DIE DROMMEL
ja swaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat hosselen op FOK moeilijk is.
it is my friend, it is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik heb er 2 oud collegatjes wonen en die hadden elk weekend een andere vent thuis zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
denken dat je kans maaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
JAquote:
ok nee bedanktquote:
Kwaliteitshossels zeker welquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat ik jou wil.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
denken dat je kans maakt
[..]
JA
[..]
ok nee bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |