i guess soquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i guess it's just you and me, baby
finally, i got you alonequote:
that's right, now get on your kneesquote:
yes, mistressquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
that's right, now get on your knees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
jwz wjnmk dushi <3 <3quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef Plastic_zak het volgende:
rokje <3 P_z
wei sijn niet tuh brekuh <3
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
yes, mistressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jwz wjnmk dushi <3 <3
[..]ow shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*find that happy place in your mind*Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
I'M GOING TO FIND A HAPPY PLAAAAAAAAAAAAAACE LALALAquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ow shit.
*find that happy place in your mind*
BUUUUUUUUUURRRRP ik winquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
net boerwedstrijd met me vader aan tafel
Zal vragen of Joey ook met je mee wil doen, die is ook een ster in boerenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
net boerwedstrijd met me vader aan tafel
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:10 schreef crv het volgende:
oeps zit in de verkeerde sc![]()
Toch gegroet iedereenen doei dan maar weer.
Zulke wedstrijden wil ik niet met jou doen.quote:
Hoi Ik zit normaal in de ksc, klikte verkeerd dus zat ik hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hallon hallon
Wie bent u
gr gr
Dakgoot
wat voor wedstrijden gaan wij doen danquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke wedstrijden wil ik niet met jou doen.
Nou doegdan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
KNNNNNNNNGGGGRRRRT
ok, maar nu ga ik koffie drinkon, tot strakjons![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |