SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTD SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Ja nee
Die zagen we nog bij de action liggenquote:
MKquote:
Hahahahahahahahaaaaquote:
avondquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef dudesque het volgende:
goedemorgen!
*we found love - Rihanna*
18:00 is avondquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:01 schreef dudesque het volgende:
heul niet!
9 uur smorgens is smorgens
da kloptquote:
o okquote:
maar wat doe jij mobiel in belgiequote:
Wifiquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wat doe jij mobiel in belgie
okquote:
Ja lol dat is idd heeel duurquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
dacht al, anders is het beetje duur
no beef - steve aoki/ afroj.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef dudesque het volgende:
goedemorgen!
*we found love - Rihanna*
nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef Zweetteef het volgende:
hee hier en ik weer hebben jullie mij gemist ?
jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef Zweetteef het volgende:
hee hier en ik weer hebben jullie mij gemist ?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja lol dat is idd heeel duurdus da doen we maar niet
welkon pizzaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat was een lekkeron, kekke pizza
Nee geen kaasquote:
gelukkigquote:
tonijn.. en zelf nog wat extra kaas en champignonnetjes en paprika op gepleurdquote:
je bent zelf een lekkere pizzaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat was een lekkeron, kekke pizza
waarom wil jij kusjes van bobbyb?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
BobbyBwaarom krijg ik nooit kusjes van je?
omdat ze lief isquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom wil jij kusjes van bobbyb?
Omdat ik geen meisje ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
BobbyBwaarom krijg ik nooit kusjes van je?
HA-HA voor p_zquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef BobbyB het volgende:
En de enige die hier kusjes krijgt van mij is Rokje.
quote:
stiekem moest ik wel een beetje giechelen om m'n zelfspotquote:
ach geen troost, misschien ben je na recycling wel een dildoquote:
jij kotst op bobby, beter doe je dat niet weer, anders zeg ik geen hoi meer terugquote:
zweetteefquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
Waarom versier je Zweetteef niet of Seraphine
zijn mijn kloons hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
maar ik hou niet van jogontjonsquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij kotst op bobby, beter doe je dat niet weer, anders zeg ik geen hoi meer terug
Jij hebt leuke zelfspotquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stiekem moest ik wel een beetje giechelen om m'n zelfspot
Zweetteef wil ik niet hosselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
niet van bobby houdenquote:
hoe oudis seraphine?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zweetteef wil ik niet hosselenen Seraphine vindt me te jong
dank je, dat vind ik alleraardigstquote:
21 of 22quote:
ik ook, kleinen hoeren pizzaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k zou er zo nog een op kunnen.. TJONGEJONGE
Ik zit er niet zo mee hoor dat mannen niet van mij houden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet van bobby houden![]()
![]()
t is dat je nog jong bent
echt eh, voor je t weet zijn die krengen al opquote:
dat snap ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit er niet zo mee hoor dat mannen niet van mij houden.Dat laat ik liever aan vrouwen over.
OMG!!! ZE HEBBEN SEKS!!!1111!!!1EINZELSTEINZEL!!!!11quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
haha valt het jullie op dat nu cc er niet is utopie ook niet post
ze hebben elkaar nog nooit in het echt gezienquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef krokdown het volgende:
[..]
OMG!!! ZE HEBBEN SEKS!!!1111!!!1EINZELSTEINZEL!!!!11
Go get her, tigerquote:
Wat een faal!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ze hebben elkaar nog nooit in het echt gezien
wat moet je met haar op ping?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef krokdown het volgende:
[..]
Wat een faal!
tevens heb ik cc op ping, jwz
SD of jij misschien, ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat snap ik.. maar hey!! jij hoort 958347338945048373 adoratie topics per dag te krijgen u_u
SPREEK ME NIET TEGENquote:
fokhosselen jwzquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat moet je met haar op ping?
soon to be "touch"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |