Wat gaan jullie hier hard! Hoe doen jullie dat toch met baby? Ik heb best nog wat tijd over, maar vind het ook best druk hoor.
Mrien; voor jou ook veel doktersbezoekjes. Vervelend dat het allemaal nog niet veel verbeterd is.
P_iglet & Vlindur; wat fijn dat jullie mannetjes zo makkelijk zijn
Jipster; uit eten! Wat heb ik daar ontzettend veel zin in. Nog even een paar weekjes wachten en dan hoop ik dat wij ook kunnen gaan.
SB; wat naar zo lang koliekpijn! Hier ook pethidine gehad, dat hielp toen maar een uurtje, maar dat was zo fijn, even geen pijn meer. Helaas na dat uur weer terug en ik mocht toen niets meer vanwege de baby

Hopelijk ben je de niersteen snel kwijt! Ontzettend balen dat de bv daardoor is mislukt. Wel herkenbaar, een baby die niet wil wachten op de tsr, hier ook zo eentje die dan helemaal over de flos ging.
Wickie; wat vervelend dat Wies zo slecht drinkt! Hoop dat er snel iemand komt met dé oplossing.
FR; beterschap voor jullie
TJ; mijn baby is alleen wakker als we hem verschonen en in het begin tijdens de fles. Daarna valt hij in slaap en slaapt tot de volgende voeding. Soms wordt hij wakker als we hem in bed leggen, maar dan gaat hij vanzelf weer slapen. Wellicht heeft het er ook mee te maken dat hij 5 weken te vroeg was en daardoor veel slaapt. Ik merk wel dat hij steeds wakkerder wordt als hij wakker is.
Cleany; hoe is het nu met Evan?
Evenstar;

wat heb je een mooi manneke gebakken!
MP; wat een mooierd die Sarah
Meissie; hopelijk gaat het snel beter met Rowan! Sterkte en beterschap voor jullie
Aventura; was jij al bloeddrukpatiënt of ben je dat na de zwangerschap pas geworden? Hier ook nog steeds een bloeddruk die zijn eigen plan trekt
Ieuw, al die hechtingverhalen heb ik overgeslagen, ben dan stiekem toch wel heel blij met mijn onderkant die heel is gebleven. De ritssluiting in mijn buik heb ik weinig last van en is niets van te zien met onderbroek aan. Vloeien deed ik ook bijna niet, dus ook daar kan ik niet over mee praten.
En een tweede, geen haar op mijn hoofd die daar over denkt. Iedereen riep dat ik de vreselijke zwangerschap wel vergeten zou zijn en het het allemaal waard was als de kleine man er eenmaal was. Nou nee hoor! Ik vind hem heel lief en leuk, maar ben het echt niet vergeten allemaal