abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105201395
Rowan zit weer op volledig infuus nu, houdt suikerwater ook nog niet binnen. Ze laten die spier nog een dagje me rust en dan gaan ze het weer proberen.
pi_105201476
Ach Meissie toch wat vervelend dat het niet beter gaat. Hopelijk gaat het morgen beter.
pi_105201631
Als er hier een tweede komt pas als Puck naar school is. Ik wil niet het risico lopen een zelfde zwangerschap te hebben en dan een kleintje rond te hebben lopen.
Maar ik ben er nog niet over uit. Het ellendige gevoel staat me nog erg goed bij en ik ben ook bang dat een nieuwe bevalling het stuit probleem nog groter maakt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105201768
meissie -O- hoop dat het snel verbeterd met je kleintje!

ik vond bevallen eng :@ weet nog niet of ik een tweede keer durf
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105201805
evenstar O+
en kijk Sarah staan :o *O*

beterschap f_r en ean :*

Jipster prikjes -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105202723
Ik hoop het ook, Rowan krijgt zo flesje met helft moedermelk en helft suikerwater en vanmiddag ook voeding via het infuus om aan te sterken.
pi_105203048
Sterkte meissie :*

F-R wat naar dat het weer zo rot gaat en kan me indenken dat je zo flashbacks krijgt naar je zwangerschap :{ Dat was alles behalve tof.

Hier voorlopig ook echt geen tweede, de vk heeft me op mijn hart gedrukt dat je "normaal" 9 maanden zwanger bent je 9 maanden moet ontzwageren, maar ik toch wel 18 maanden moet ontzwangeren. Van mij mag dat nog best langer, zeg ik nu O-)
pi_105204207
Evenstar wat een mooi ventje O+

Mamap, geweldig en zo snel ook :)

Meissie :* hoop dat t snel beter gaat!
pi_105204528
Meissie :* ik hoop dat Rowan straks iets binnenhoudt.

En Evenstar, mooi mannetje heb je gefabriekt. Mag ik hem vast claimen als vriendje voor Marieke?
  maandag 5 december 2011 @ 12:53:59 #260
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105204991
Evenstar, welkom met je mooie kleine man!

MP, die Sarah, wat een snelle, nog even en ze gaat lopen. :o :D

Hier een mopperig meisje, last van haar buik sinds gisteravond, vanochtend leek het even over, maar in de loop van de ochtend toen ze moest gaan slapen weer een hoop moppers, strekken en trappelen. Waar ze nu last van heeft kan ik niet zo snel bedenken. Ik schroef de bijvoeding maar even terug (al denk ik niet dat dat de oorzaak is) dan kan de borstvoeding zijn werk doen en haar darmen tot rust brengen. Ze wil ook behoorlijk veel drinken ineens en mijn productie lijkt ook wat verhoogt te zijn. Vandaag gelukkig mijn vrije dag en fijn met haar thuis.
pi_105205762
Rowan heeft van deze fles een deel binnen gehouden en een deel eruit gespuugd.
Vandaag is Rowan ook precies 1 maand !
pi_105213612
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Mijn kindje van 11 weken wil sinds een paar weken niet meer in de draagdoek (ik heb een "tricot slen"). Voorheen vond hij het heel fijn en troostte het hem maar als hij nu huilerig is en ik stop hem in de draagdoek dan begint hij hard te brullen. Alsof hij het vervelend vindt om 'opgesloten' te zitten. Hij wil op die momenten wel graag op schoot zitten.
Herkent iemand dit? Of doe ik iets verkeerd?

[ Bericht 1% gewijzigd door sverbern op 05-12-2011 16:38:14 ]
  maandag 5 december 2011 @ 17:06:29 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105215040
Arme Rowan! Hopelijk lukt het morgen.

Mamapurk, geweldige foto. Dat verbeten koppie :P

F_R, beterschap. En ik snap wel dat jij een tweede zw.schap misschien niet aandurft. Het was voor jou niet makkelijk, om het mild uit te drukken.

Hier nog geen plannen voor een tweede, al zei mijn vader, ''een (1) kind is niks' :') . Ik wil sowieso eerst terug naar mijn startgewicht en wil mijn lichaam laten herstellen van de zwangerschap en vooral van de bevalling. Dat ik straks niet met een verzakking zit ofzo. Ik was vandaag bij de internist en we kunnen constateren dat de zwangerschap geen schade bij mij heeft toegebracht (ben hoge bloeddruk-patient). Daar ben ik natuurlijk blij om en het vergroot wel de beslissingsruimte. Stel dat bv. mijn nierfunctie was achteruitgehold, dan was het bij Ventje gebleven.
  maandag 5 december 2011 @ 17:07:21 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105215072
Sverbern, ik herken het, in de zin dat Ventje het nooit leuk heeft gevonden in de drager. (bondolino). Ik kan je niet helpen!
pi_105215557
Wat gaan jullie hier hard! Hoe doen jullie dat toch met baby? Ik heb best nog wat tijd over, maar vind het ook best druk hoor.

Mrien; voor jou ook veel doktersbezoekjes. Vervelend dat het allemaal nog niet veel verbeterd is.

P_iglet & Vlindur; wat fijn dat jullie mannetjes zo makkelijk zijn :)

Jipster; uit eten! Wat heb ik daar ontzettend veel zin in. Nog even een paar weekjes wachten en dan hoop ik dat wij ook kunnen gaan.

SB; wat naar zo lang koliekpijn! Hier ook pethidine gehad, dat hielp toen maar een uurtje, maar dat was zo fijn, even geen pijn meer. Helaas na dat uur weer terug en ik mocht toen niets meer vanwege de baby :'( Hopelijk ben je de niersteen snel kwijt! Ontzettend balen dat de bv daardoor is mislukt. Wel herkenbaar, een baby die niet wil wachten op de tsr, hier ook zo eentje die dan helemaal over de flos ging.

Wickie; wat vervelend dat Wies zo slecht drinkt! Hoop dat er snel iemand komt met dé oplossing.

FR; beterschap voor jullie :*

TJ; mijn baby is alleen wakker als we hem verschonen en in het begin tijdens de fles. Daarna valt hij in slaap en slaapt tot de volgende voeding. Soms wordt hij wakker als we hem in bed leggen, maar dan gaat hij vanzelf weer slapen. Wellicht heeft het er ook mee te maken dat hij 5 weken te vroeg was en daardoor veel slaapt. Ik merk wel dat hij steeds wakkerder wordt als hij wakker is.

Cleany; hoe is het nu met Evan?

Evenstar; :W wat heb je een mooi manneke gebakken!

MP; wat een mooierd die Sarah O+

Meissie; hopelijk gaat het snel beter met Rowan! Sterkte en beterschap voor jullie :*

Aventura; was jij al bloeddrukpatiënt of ben je dat na de zwangerschap pas geworden? Hier ook nog steeds een bloeddruk die zijn eigen plan trekt }:|

Ieuw, al die hechtingverhalen heb ik overgeslagen, ben dan stiekem toch wel heel blij met mijn onderkant die heel is gebleven. De ritssluiting in mijn buik heb ik weinig last van en is niets van te zien met onderbroek aan. Vloeien deed ik ook bijna niet, dus ook daar kan ik niet over mee praten.
En een tweede, geen haar op mijn hoofd die daar over denkt. Iedereen riep dat ik de vreselijke zwangerschap wel vergeten zou zijn en het het allemaal waard was als de kleine man er eenmaal was. Nou nee hoor! Ik vind hem heel lief en leuk, maar ben het echt niet vergeten allemaal :N
  maandag 5 december 2011 @ 17:31:47 #266
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105216107
Mobiel internet Poezebeest ;) (en niet op iedereen reageren ;))

Ik kan je ook niet helpen Sverbern.

Hier weer de hele dag een wakkere meid....op wat kleine slaapjes van 5 minuten na. Ik dacht vanmiddag dus met haar samen te gaan slapen (kort nachtje), maar zij dus niet. Na 1,5 uur was ze het zat, dus zijn we maar weer uit bed gegaan. Zover mijn poging om haar 's middags in bed te laten slapen.

Knuffel voor alle zieken hier!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105216358
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Susie het volgende:

Ik kan je ook niet helpen Sverbern.

Hier weer de hele dag een wakkere meid....op wat kleine slaapjes van 5 minuten na. Ik dacht vanmiddag dus met haar samen te gaan slapen (kort nachtje), maar zij dus niet. Na 1,5 uur was ze het zat, dus zijn we maar weer uit bed gegaan. Zover mijn poging om haar 's middags in bed te laten slapen.
Herkenbaar... ik was ook een paar dagen goed bezig m.b.v. wat hints hier op het forum. Maar vandaag was het 2 keer hard brullen toen ik hem in bed had gelegd. Dus nu laat ik hem toch maar even bij mij beneden.

En van mij ook veel beterschap aan iedereen...
pi_105216653
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Susie het volgende:

Reageren via mobiel vind ik oervervelend, vooral omdat ik dan op iedereen wil reageren O-)
pi_105217023
Meissie wat fijn dat hij iets heeft binnen gehouden
svbern ik kan je niet helpen. Wellicht vindt hij het idd niet prettig en op schoot is ook prima toch?
Aventura wat fijn dat je geen schade aan de zwangerschap heb overgehouden want ook jouw bevallig niet van een leien dakje

Ik ben blij als vriend zo thuis komt kan ik mooi mijn bed weer in. Ik heb echt zo ongeveer niks gedaan vandaag de droger en vaatwasser niet uitgeruimd. Maar wel de voedingen voor ean voor morgen klaar gemaakt + haar banaan voor morgen. Ik was even vergeten dan je van verkoudheid/griep ook zo beroerd kunt zijn.
pi_105221120
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Poezebeest het volgende:
Iedereen riep dat ik de vreselijke zwangerschap wel vergeten zou zijn en het het allemaal waard was als de kleine man er eenmaal was. Nou nee hoor! Ik vind hem heel lief en leuk, maar ben het echt niet vergeten allemaal :N
Poezebeest :* Ik ken je verhaal niet, maar even een dikke virtuele knuffel. Ik herken dat wel van het niet vergeten van de zwangerschap en bevalling e.d.

Verder alle zieken heel veel beterschap!

Floris heeft vandaag ook bij de gastouder zijn nieuwe trucjes laten zien :7. Kleine stoere man O+
pi_105225646
Veel zieken hier beterschap!!
Vandaag de 2 maandenprikjes gehad.

Menn hij is al de hele avond aan het krijsen, wordt helemaal rood en helemaal als je zn benen aanraakt ;(
pi_105226493
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op de foto van Sarah! Het gaat echt zo bizar hard, ze werd van de week alweer ruim een jaar geschat door iemand :(
Maar eigenlijk is ze nog heeel klein hoor!! :) En het gaat nog steeds zo goed met haar! Ik ben zo blij ermee, het werkt toch ook wel erg mee aan je eigen gemoedstoestand als het met de kleine goed gaat hoor!

BJ hoe is het nu met Liene en het huilen?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 21:30:05 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105227840
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Juud79 het volgende:
--
Volgende keer ga ik ook minder stoer doen en een week in/op mijn bed verblijven. Ik heb geleerd van deze keer. O-)
Ik riep dat ook. Bij Geert liep ik dag vier alweer buiten om Jan naar de psz te brengen mét traktatie's (wel onder begleiding van de kraamzorg maar toch :') ) Hier komt er overigens geen volgende, of we moeten de staatsloterij winnen en die kans is nihil, aangezien we geen loten kopen :+ . Maar ik zeg erbij, zeg nooit nooit. Voor hetzelfde geld is over vijf jaar de situatie dusdanig anders dat we er wel voor zouden kiezen, maar dat is iets dat de tijd zal moeten uitwijzen. Tot die tijd blijf ik mooi bij m'n koperspiraaltje en nu maar hopen dat ik niet tot die uitzonderingen behoor die dwars door 't spiraal heen zwanger worden :')

in bijleesstand gaat .. morgen verder reageren. 'k zit nu met een slapende baby op de arm, die ik eindelijk in slaap geborst heb. Sinterklaas was tof!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 21:36:27 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105228202
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:30 schreef sverbern het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Mijn kindje van 11 weken wil sinds een paar weken niet meer in de draagdoek (ik heb een "tricot slen"). Voorheen vond hij het heel fijn en troostte het hem maar als hij nu huilerig is en ik stop hem in de draagdoek dan begint hij hard te brullen. Alsof hij het vervelend vindt om 'opgesloten' te zitten. Hij wil op die momenten wel graag op schoot zitten.
Herkent iemand dit? Of doe ik iets verkeerd?
dit was me nog opgevallen: Geert heeft die periode's ook (gehad). Prima, dan proberen we het een andere keer weer. Hij zag van alles dat interessant was, en dat kon hij niet zien als hij, idd, opgesloten zat in de doek. Wat toen wel hielp was ietwat losser/anders knopen, zodat hij z'n hoofje goed opzij kon bewegen, en zijn handjes / armpjes vrij houden. Die kun je er wel tussen proppen als hij slaapt. Ik heb op een gegeven moment de doek een poosje opzij gelegd, maar sinds kort laat hij zich weer met heel veel plezier dragen, dus komt de doek weer regelmatig in beeld als troostmiddel of slaapplaats. :)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105228252
Mijn kleine man heeft weer last van zijn huiluurtje. Bijna iedere avond na zijn fles van 19 is het bal. Dan is het heel hard krijsen in bed, rood aanlopen en dat met tussenpozen waarin hij wel rustig is. Geen idee wat het is, krampjes, opstotingen? Heeft wel zojuist zijn luier volgepoept en daarna was het nog steeds krijsen. Denk opstoten want hij trekt gekke bekken, kokhalst en er komt af en toe wat melk terug. Hij ligt nu bij mij in de draagdoek en is stil, maar als ik hem terug wil leggen is het weer feest. Zo lastig dat je ziet dat er iets niet ok is, maar je niet precies weet wat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 21:39:43 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105228379
is het niet gewoon mama-honger poezebeest?

pi_105229332
quote:
12s.gif Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef DJMO het volgende:
is het niet gewoon mama-honger poezebeest?
Nee, denk het niet, hij lijkt nl wel echt ergens last van te hebben. En hij slaapt wel, maar krijst dan in zijn slaap en slaapt vervolgens verder tot hij er weer last van krijgt. Mama-honger wordt preventief veelvuldig gestild hier ;)
pi_105229426
poezebeest heeft hij het ook overdag? je zegt dat hij zijn melk terug geeft, slikt hij het ook weer door? misschien dat zijn keeltje geïrriteerd is?
vervelend dat hij zo een last heeft.

evenstar wat een mooi manneke.
mama van 3 kids!
pi_105229614
Het zouden ook krampjes kunnen zijn hoor Poezebeest. Die gaan als ze slapen ook gewoon door. Heel zielig, maar je kan er weinig aan doen, dan er voor ze zijn.
Ik heb er de nodige tranen om gelaten, omdat ik het zo frustrerend vond dat ik de pijn van mijn kleine meisje niet kon wegnemen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 22:14:58 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105230428
Mijn kleinste koter heeft trouwens vuurrode wangen, en ik gooi het op tandjes/kiezen. Zelfs in z'n slaap mag ik niet voelen of er wat doorkomt, hij bijt als een idioot op álles wat er voor z'n mond komt en heeft regelmatig buien dat ie zich in alle bochten wringt met z'n koppie. Hij heeft sinds vanavond ook wat nieuws. Zelf proberen m'n shirt opzij te trekken om te kunnen drinken .. enerzijds vind ik dat O+ maar ik hoop toch dat hij daar geen gewoonte van maakt _O-

-edit- net even doorgezet met willen voelen, en we hebben een tand erbij! tandje linksonder (links van de middelste snijtanden) is door!!

pi_105238276
Mijn baby kan zo huilen en overstuur raken dat ie paars aanloopt en even z'n adem inhoudt :'(
pi_105239989
Wat sneu die hardhuilende baby's ;(..

Hier weer aan de voeding. Handig hoor, bv. Mooi een hand vrij om bij te lezen ;)

Morgen moet Jelte naar het CB. Ik ben zo benieuwd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105240091
Ook hier voedertijd. Vriendlief is met Marieke en een flesje in de weer, ik hang aan de melkmachine. Wel fijn dat we dit zo samen kunnen doen.
pi_105240131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 03:31 schreef Vlindur het volgende:
Wat sneu die hardhuilende baby's ;(..

Hier weer aan de voeding. Handig hoor, bv. Mooi een hand vrij om bij te lezen ;)

Morgen moet Jelte naar het CB. Ik ben zo benieuwd!
Klopt, J. moet morgen ook naar het cb :P meten, wegen en de 2mnd prikjes...
Stiekem ben ik een beetje zenuwachtig.. Nu 2wk geen kv meer gehad, dus hoop ie goed gegroeid is. En die prikjes.. :'(

Ik lees ook altijd bij op iPad tijdens bv snachts ^O^
pi_105240150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 04:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Ook hier voedertijd. Vriendlief is met Marieke en een flesje in de weer, ik hang aan de melkmachine. Wel fijn dat we dit zo samen kunnen doen.
Dit doen wij dus ook, fijn hè samen. Al moet ik zeggen dat J. nu alleen nog de 1e nachtvoeding bv in fles krijgt, om het flesje niet te verleren. De rest drinkt ie dus nu sinds 2weken allemaal live *O* (kost ff 6wk maar dan heb je ookwat).
pi_105240376
Wat heerlijk dat jullie mannen er wel uitgaan. Die van mij blijft liggen. Toen Jelte er het was maakte hij de kruiken nog wel eens als ik het hem vroeg, maar verder sta ik er alleen voor. Maar ja, ik zou nu ook niet weten wat hij zou kunnen doen. En hij moet gewoon werken. Ik werk niet.

Ik had rond trouwens om 20:00 binnen 5 minuten een flesje gekolfd. Ik wee niet precies hoeveel eigenlijk maar met dan 100cc. 2 borsten. En Jelte dronk! Hij doet het zoveel beter dan dat zn grote broer deed. Ik geniet nu ook veel meer!
Rienk is nu heel leuk trouwens. O+

Ik heb er twee en ze zijn de leukste! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105240520
Boh, ik zie dat er meer wakker waren vannacht, maar dan voor voedingen.
Eva is rond 03.00 wakker geworden en was een beetje aan het mopperen. Gebeurd vaker, dus er naar toe en speen gegeven. Normaal slaapt ze dan verder.
Nu dus eerst een half uur heen en weer gelopen en daarna werd het steeds meer echt huilen. Geen idee wat er aan de hand was.
Uiteindelijk maar een klein flesje gegeven en dat ging er wel in, maar zodra het op was: weer brullen.
Tenslotte om 04.45 luier verschoont en kleinste paracetamolletje gegeven (60 mg), omdat ik het idee had dat ze ergens last van had. Maar wat?
En sindsdien slaapt ze! Sterker nog, ze snurkt. Dus toch wat verkouden.

Kortom: 4,5 uur geslapen en nu klaarmaken voor mijn werk. Dit wordt weer een laaaaaaange dag.
Maar ook die komen we door!
pi_105240536
hier een gloeiend kereltje met een hoest waar je u tegen zegt en die de fles weigert :(
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105240552
Getver Mef, das ook geen goed begin van de dag.
Vervelend ook, want juist het vocht heeft hij zo nodig. Beterschap! :*
pi_105240554
vervelend mefke -O- beterschap voor Tienus, arme prul.

Ik heb fantaaastisch geslapen :+
1 kind tegen mn rug geplakt en 1 kind tegen mn buik/aan de borst geplakt. Hendig sjiek dat zijslapen, multitasken terwijl je slaapt :P
Ze wilden allebei alleen mama :') papa wilde wel helpen maar kon weinig. Achja, het was ook wel weer knus en gezellig zo met zn viertjes in t grote bed <3 en die stijve nek overleef ik wel.
:)
pi_105240760
ik vertrouw het ook niets, ben inmiddels wel benauwdheid gewend zou je zeggen, maar bij zo'n uk is het toch anders. Nou ja, huisarts is zo gebeld natuurlijk. Men, ik had daarbeter een 10 rittenkaart kunnen scoren.
Mignonne klinkt als een heeeeeerlijke nacht ja.
pi_105240778
Er waren rveel wakker afgelopen nacht. ik hwb alleen mezelf wakker gehoest ean sliep gewoon. ze is nu naar de opvang en ikblijf nog even in bed

@poezebeest ik ben het ook nog niet vergeten dat kan best een poos duren. maar de scherpe kantjes gaan er wel vanaf
@jipster hoelijk is hij goed aangekomen
pi_105240833
Ik zag een foto van mijn baby in innige omhelzing met een veel te grote knuffel O+

Na 3 nachten doorslapen begin ik me weer beter te voelen. Ik herken mezelf zelfs langzaamaan weer in de spiegel. Wat mij betreft is weg zonder kind een toptip voor iedereen die die mogelijkheid heeft.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:51:16 #294
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105240848
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 07:40 schreef mefke79 het volgende:
ik vertrouw het ook niets, ben inmiddels wel benauwdheid gewend zou je zeggen, maar bij zo'n uk is het toch anders. Nou ja, huisarts is zo gebeld natuurlijk. Men, ik had daarbeter een 10 rittenkaart kunnen scoren.
Mignonne klinkt als een heeeeeerlijke nacht ja.
Gewoon bellen :Y
Trotse mamma :)
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:52:05 #295
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105240857
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 07:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag een foto van mijn baby in innige omhelzing met een veel te grote knuffel O+

Na 3 nachten doorslapen begin ik me weer beter te voelen. Ik herken mezelf zelfs langzaamaan weer in de spiegel. Wat mij betreft is weg zonder kind een toptip voor iedereen die die mogelijkheid heeft.
Ben je uit logeren?
pi_105240914
Zo zou je het kunnen noemen ;)
Vakantie! Zon, zee, lekker eten, goeie wijn. Dat soort.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:12:47 #297
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105241068
:o heeeeerlijk
pi_105241204
pcm lijkt zijn werk te doen, meneertje slaapt. Niet heel rustig, maar goed, wie weet komt dat nog. En anders bel ik.
pi_105241417
Mefke :*
pi_105241941
Sterkte mefke! En Ferrari :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')