kan bestquote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik herken dat dus totaal niet die putlucht. Geen last van gehad
kut! zie je! dat komt omdat ik lucht schreefquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag het ligt aan?
Ik had dat niet. Geen ranzige zuiveringslucht.
ja ik deed ze in van die luierzakjes van de actionquote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Susie het volgende:
Bah, die lucht! Weer een tip van mijn kraam (voor de pas bevallene dan) kraamverbanden in een boterhamzakje, houd de geur goed tegen in je pedaalemmer!
Dat is bij ons precies hetzelfdequote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet meer met mij dan met de Mrs eigenlijk. Ik heb daar nog steeds moeite mee omdat het nog niet helemaal 'veilig' voelt door dat gedoe.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ach ja, wij zitten er dan weer met onze neus bovenop
trust me, dat ruik je zelf échtquote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Troeta het volgende:
oh, ik heb niks geroken en dat kraamverband zo in m'n prullebak gedaan. Zou de kraamvisite het geroken hebben?
Waren ze snel weg?quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Troeta het volgende:
oh, ik heb niks geroken en dat kraamverband zo in m'n prullebak gedaan. Zou de kraamvisite het geroken hebben?
Met je neus?quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat is bij ons precies hetzelfdeAl had Nirak geen last van de hechtingen maar wel hetzelfde gevoel qua 'veilig'. Als je het maar gewoon tegen elkaar kunt zeggen. Ik snap het helemaal, al heb ik er geen moeite mee. Terwijl ik dat wel zou hebben als ik het zelf zou hebben.
Ach ja, wij zitten er dan weer met onze neus bovenop
quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoe doen jullie het dan? Nah, laat maar
Slaap lekker
Moest ik ook van Nirakquote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Troeta het volgende:
Ik had trouwens een foto gemaakt van hoe het er uit zag met die hechtingen. Stuk handiger als met de spiegel kijken, maar het zag er echt vreselijk uit zeg. Was er echt bang van.
Foto meteen weer gewist hoor;)
Die kan ik nou niet vinden bij Action! Moet volgende keer toch es vragen waar ze liggen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja ik deed ze in van die luierzakjes van de actiondoosje kost een euro ofzo.
hahaha, je zou het maar vinden...quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Faithz het volgende:
[..]
Moest ik ook van Niraken idd meteen weer gewist. Maar als de CSI of Abby van NCIS ooit mijn telefoon moeten onderzoeken..
Bij mij knipten ze op dag 6 ofzo 1 knoopje bij de uiteindes door zodat de spanning op het draad/de huid wat minder wordt. Ik werd iid ook echt gek van de pijnquote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Aventura het volgende:
Ik heb geen stank gehad eigk, maar een ruime week gebloed ook. Knip was subcutaan gehecht met oplosbare hechtingen, is heel mooi en zonder problemen geheeld. Alleen vond ik de pijn onbeschrijfelijk, erger dan bevallen. Het heeft mijn kraamweek echt vergald. Na 6 dagen was ik zo wanhopig dat ik de vk heb gebeld, de pijn werd alleen maar erger. Zij kwam kijken maar kon niks voor me doen. Ik had last van de uiteindes van de hechtingen, maar die moesten vanzelf oplossen. Paar dagen werd ik wakker en merkte meteen dat de pijn weg was. Als bij toverslag! Dag 7 schijnt het allerergst te zijn bij een knip, vertelde de vk.
hmm volgens mij is het assortiment bij action nogal grillig. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik drie jaar geleden tijdnes de zwangerschap van de oudste ooit eens drie doosjes heb gekocht in mn enthousiasme en ik ben nu pas halverwege de tweedequote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef Susie het volgende:
[..]
Die kan ik nou niet vinden bij Action! Moet volgende keer toch es vragen waar ze liggen.
Hahaha, ach weet je ik neem het bij een derde voor lief allemaal, het zij zo! Maar ja of die derde er ooit komt blijft hier nog een vraagquote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij mij knipten ze op dag 6 ofzo 1 knoopje bij de uiteindes door zodat de spanning op het draad/de huid wat minder wordt. Ik werd iid ook echt gek van de pijnWat dat betreft zijn kraamweken niet mijn hobby. Die bevalling vind ik best maar die eerste week erna mag je houden. En bij een derde kind ga ik dus mooi de hele week mét kind in bed liggen en kan de hele wereld het heen en weer krijgen
Ik kom dr pas uit als die hechting weg is. Hij dr uit of ik dr uit
Zo'n hechting op spanning doet pijn ja. Hier werden die vrij op tijd op mijn dringend verzoek verwijderd door de vk, onder gemompel dat ze ook wel erg strak waren gezet. Daarna kon ik opeens weer zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij mij knipten ze op dag 6 ofzo 1 knoopje bij de uiteindes door zodat de spanning op het draad/de huid wat minder wordt. Ik werd iid ook echt gek van de pijnWat dat betreft zijn kraamweken niet mijn hobby. Die bevalling vind ik best maar die eerste week erna mag je houden. En bij een derde kind ga ik dus mooi de hele week mét kind in bed liggen en kan de hele wereld het heen en weer krijgen
ohja klopt! das een goeie dat zijn dezelfde idd.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Wibra heeft ze af en toe ook in de aanbieding.
Ik was zooooo blij vanochtend dat de hechtingen eruit gingen .quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je kunt bij beide typen bevallingen pech en geluk hebben. Ik heb een stuitbevalling gedaan en dan word je altijd ingeknipt om zuurstofgebrek bij de baby te voorkomen. Ik had 6 hechtingen en die zijn heel snel heel netjes genezen. Dat kan dus ook!quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef MamaPurk het volgende:
Als ik jullie doos verhalen zo lees ben ik toch wel blij met mijn keizersnede kindjes. Ze hebben de tweede keizersnee netjes het litteken van de vorige open gemaakt en wat littekenweefsel verwijderd enzo. En ik moet zeggen dat ik er deze tweede keer een stuk minder last van heb gehad.. Ja wel gevoelloos op de onderbuik, nog steeds, en last met weersveranderingen, maar ja hee ik heb er wel wat heel moois voor gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |