quote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef bitterend het volgende:
we liggen snachts in een deuk...ik geef tiet, mijn man verschoont. Is hij net klaar komt hij haar terug brengen....PRRRRROEEEET
Zeer herkenbaar, tot zelfs aan 3 keer toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik deed kraamverband er tegenaan, kon ik meteen zien of er nog vocht van de wond afkwam.quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier gelukkig geen last van opgezette doos, want keizersnee. Wel heel erg veel jeuk aan de wond. En door mijn hangbuik gaat het ook lekker brieven. Ik moet dus maar goed uitkijken dan het niet gaat smetten. Misschien maar een hydrofiel in repen knippen/scheuren en die erop leggen?
Vind het wel erg jammer dat ik voorlopig nog niet in bad mag.
ik zie een verbandquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Nirak het volgende:
Ben gisteren voor t eerst in bad geweest, woensdag pas 6 wkn. Maar wond is goed dicht, dus vond t wel prima
Nu douchen en naar bed, voel me grieperig...
och, het is lood om oud ijzer denk ik. Vaak ook een beetje een kwestie van mazzel hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef MamaPurk het volgende:
Als ik jullie doos verhalen zo lees ben ik toch wel blij met mijn keizersnede kindjes. Ze hebben de tweede keizersnee netjes het litteken van de vorige open gemaakt en wat littekenweefsel verwijderd enzo. En ik moet zeggen dat ik er deze tweede keer een stuk minder last van heb gehad.. Ja wel gevoelloos op de onderbuik, nog steeds, en last met weersveranderingen, maar ja hee ik heb er wel wat heel moois voor gekregen
quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef mignonne het volgende:
Mijn doos is ook geen feestje meernormaalgesproken knippen ze over het litteken van je vorige knip heen maar omdat er dit keer sprake was van hoge nood was er geen tijd om dat uitgebreid te bekijken en is er gewoon nog eens geknipt, op een voor de baby zo gunstig mogelijk manier/richting. Ik heb nu dus twee van die lellikke littekens die dan weer gevoelig, dan weer gevoelloos zijn. Schiet ook niet op.
Ja lijkt me fijn wat nietjes in je doosquote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef mignonne het volgende:
Note to self, volgende keer knip dicht laten nieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |