Nee, denk het niet, hij lijkt nl wel echt ergens last van te hebben. En hij slaapt wel, maar krijst dan in zijn slaap en slaapt vervolgens verder tot hij er weer last van krijgt. Mama-honger wordt preventief veelvuldig gestild hierquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef DJMO het volgende:
is het niet gewoon mama-honger poezebeest?
Klopt, J. moet morgen ook naar het cbquote:Op dinsdag 6 december 2011 03:31 schreef Vlindur het volgende:
Wat sneu die hardhuilende baby's..
Hier weer aan de voeding. Handig hoor, bv. Mooi een hand vrij om bij te lezen![]()
Morgen moet Jelte naar het CB. Ik ben zo benieuwd!
Dit doen wij dus ook, fijn hè samen. Al moet ik zeggen dat J. nu alleen nog de 1e nachtvoeding bv in fles krijgt, om het flesje niet te verleren. De rest drinkt ie dus nu sinds 2weken allemaal livequote:Op dinsdag 6 december 2011 04:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Ook hier voedertijd. Vriendlief is met Marieke en een flesje in de weer, ik hang aan de melkmachine. Wel fijn dat we dit zo samen kunnen doen.
Gewoon bellenquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:40 schreef mefke79 het volgende:
ik vertrouw het ook niets, ben inmiddels wel benauwdheid gewend zou je zeggen, maar bij zo'n uk is het toch anders. Nou ja, huisarts is zo gebeld natuurlijk. Men, ik had daarbeter een 10 rittenkaart kunnen scoren.
Mignonne klinkt als een heeeeeerlijke nacht ja.
Ben je uit logeren?quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag een foto van mijn baby in innige omhelzing met een veel te grote knuffel
Na 3 nachten doorslapen begin ik me weer beter te voelen. Ik herken mezelf zelfs langzaamaan weer in de spiegel. Wat mij betreft is weg zonder kind een toptip voor iedereen die die mogelijkheid heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |