abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 21:39:43 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105228379
is het niet gewoon mama-honger poezebeest?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105229332
quote:
12s.gif Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef DJMO het volgende:
is het niet gewoon mama-honger poezebeest?
Nee, denk het niet, hij lijkt nl wel echt ergens last van te hebben. En hij slaapt wel, maar krijst dan in zijn slaap en slaapt vervolgens verder tot hij er weer last van krijgt. Mama-honger wordt preventief veelvuldig gestild hier ;)
pi_105229426
poezebeest heeft hij het ook overdag? je zegt dat hij zijn melk terug geeft, slikt hij het ook weer door? misschien dat zijn keeltje geïrriteerd is?
vervelend dat hij zo een last heeft.

evenstar wat een mooi manneke.
mama van 3 kids!
pi_105229614
Het zouden ook krampjes kunnen zijn hoor Poezebeest. Die gaan als ze slapen ook gewoon door. Heel zielig, maar je kan er weinig aan doen, dan er voor ze zijn.
Ik heb er de nodige tranen om gelaten, omdat ik het zo frustrerend vond dat ik de pijn van mijn kleine meisje niet kon wegnemen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 22:14:58 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105230428
Mijn kleinste koter heeft trouwens vuurrode wangen, en ik gooi het op tandjes/kiezen. Zelfs in z'n slaap mag ik niet voelen of er wat doorkomt, hij bijt als een idioot op álles wat er voor z'n mond komt en heeft regelmatig buien dat ie zich in alle bochten wringt met z'n koppie. Hij heeft sinds vanavond ook wat nieuws. Zelf proberen m'n shirt opzij te trekken om te kunnen drinken .. enerzijds vind ik dat O+ maar ik hoop toch dat hij daar geen gewoonte van maakt _O-

-edit- net even doorgezet met willen voelen, en we hebben een tand erbij! tandje linksonder (links van de middelste snijtanden) is door!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105238276
Mijn baby kan zo huilen en overstuur raken dat ie paars aanloopt en even z'n adem inhoudt :'(
pi_105239989
Wat sneu die hardhuilende baby's ;(..

Hier weer aan de voeding. Handig hoor, bv. Mooi een hand vrij om bij te lezen ;)

Morgen moet Jelte naar het CB. Ik ben zo benieuwd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105240091
Ook hier voedertijd. Vriendlief is met Marieke en een flesje in de weer, ik hang aan de melkmachine. Wel fijn dat we dit zo samen kunnen doen.
pi_105240131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 03:31 schreef Vlindur het volgende:
Wat sneu die hardhuilende baby's ;(..

Hier weer aan de voeding. Handig hoor, bv. Mooi een hand vrij om bij te lezen ;)

Morgen moet Jelte naar het CB. Ik ben zo benieuwd!
Klopt, J. moet morgen ook naar het cb :P meten, wegen en de 2mnd prikjes...
Stiekem ben ik een beetje zenuwachtig.. Nu 2wk geen kv meer gehad, dus hoop ie goed gegroeid is. En die prikjes.. :'(

Ik lees ook altijd bij op iPad tijdens bv snachts ^O^
pi_105240150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 04:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Ook hier voedertijd. Vriendlief is met Marieke en een flesje in de weer, ik hang aan de melkmachine. Wel fijn dat we dit zo samen kunnen doen.
Dit doen wij dus ook, fijn hè samen. Al moet ik zeggen dat J. nu alleen nog de 1e nachtvoeding bv in fles krijgt, om het flesje niet te verleren. De rest drinkt ie dus nu sinds 2weken allemaal live *O* (kost ff 6wk maar dan heb je ookwat).
pi_105240376
Wat heerlijk dat jullie mannen er wel uitgaan. Die van mij blijft liggen. Toen Jelte er het was maakte hij de kruiken nog wel eens als ik het hem vroeg, maar verder sta ik er alleen voor. Maar ja, ik zou nu ook niet weten wat hij zou kunnen doen. En hij moet gewoon werken. Ik werk niet.

Ik had rond trouwens om 20:00 binnen 5 minuten een flesje gekolfd. Ik wee niet precies hoeveel eigenlijk maar met dan 100cc. 2 borsten. En Jelte dronk! Hij doet het zoveel beter dan dat zn grote broer deed. Ik geniet nu ook veel meer!
Rienk is nu heel leuk trouwens. O+

Ik heb er twee en ze zijn de leukste! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105240520
Boh, ik zie dat er meer wakker waren vannacht, maar dan voor voedingen.
Eva is rond 03.00 wakker geworden en was een beetje aan het mopperen. Gebeurd vaker, dus er naar toe en speen gegeven. Normaal slaapt ze dan verder.
Nu dus eerst een half uur heen en weer gelopen en daarna werd het steeds meer echt huilen. Geen idee wat er aan de hand was.
Uiteindelijk maar een klein flesje gegeven en dat ging er wel in, maar zodra het op was: weer brullen.
Tenslotte om 04.45 luier verschoont en kleinste paracetamolletje gegeven (60 mg), omdat ik het idee had dat ze ergens last van had. Maar wat?
En sindsdien slaapt ze! Sterker nog, ze snurkt. Dus toch wat verkouden.

Kortom: 4,5 uur geslapen en nu klaarmaken voor mijn werk. Dit wordt weer een laaaaaaange dag.
Maar ook die komen we door!
pi_105240536
hier een gloeiend kereltje met een hoest waar je u tegen zegt en die de fles weigert :(
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105240552
Getver Mef, das ook geen goed begin van de dag.
Vervelend ook, want juist het vocht heeft hij zo nodig. Beterschap! :*
pi_105240554
vervelend mefke -O- beterschap voor Tienus, arme prul.

Ik heb fantaaastisch geslapen :+
1 kind tegen mn rug geplakt en 1 kind tegen mn buik/aan de borst geplakt. Hendig sjiek dat zijslapen, multitasken terwijl je slaapt :P
Ze wilden allebei alleen mama :') papa wilde wel helpen maar kon weinig. Achja, het was ook wel weer knus en gezellig zo met zn viertjes in t grote bed <3 en die stijve nek overleef ik wel.
:)
pi_105240760
ik vertrouw het ook niets, ben inmiddels wel benauwdheid gewend zou je zeggen, maar bij zo'n uk is het toch anders. Nou ja, huisarts is zo gebeld natuurlijk. Men, ik had daarbeter een 10 rittenkaart kunnen scoren.
Mignonne klinkt als een heeeeeerlijke nacht ja.
pi_105240778
Er waren rveel wakker afgelopen nacht. ik hwb alleen mezelf wakker gehoest ean sliep gewoon. ze is nu naar de opvang en ikblijf nog even in bed

@poezebeest ik ben het ook nog niet vergeten dat kan best een poos duren. maar de scherpe kantjes gaan er wel vanaf
@jipster hoelijk is hij goed aangekomen
pi_105240833
Ik zag een foto van mijn baby in innige omhelzing met een veel te grote knuffel O+

Na 3 nachten doorslapen begin ik me weer beter te voelen. Ik herken mezelf zelfs langzaamaan weer in de spiegel. Wat mij betreft is weg zonder kind een toptip voor iedereen die die mogelijkheid heeft.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:51:16 #294
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105240848
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 07:40 schreef mefke79 het volgende:
ik vertrouw het ook niets, ben inmiddels wel benauwdheid gewend zou je zeggen, maar bij zo'n uk is het toch anders. Nou ja, huisarts is zo gebeld natuurlijk. Men, ik had daarbeter een 10 rittenkaart kunnen scoren.
Mignonne klinkt als een heeeeeerlijke nacht ja.
Gewoon bellen :Y
Trotse mamma :)
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:52:05 #295
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105240857
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 07:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag een foto van mijn baby in innige omhelzing met een veel te grote knuffel O+

Na 3 nachten doorslapen begin ik me weer beter te voelen. Ik herken mezelf zelfs langzaamaan weer in de spiegel. Wat mij betreft is weg zonder kind een toptip voor iedereen die die mogelijkheid heeft.
Ben je uit logeren?
pi_105240914
Zo zou je het kunnen noemen ;)
Vakantie! Zon, zee, lekker eten, goeie wijn. Dat soort.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:12:47 #297
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105241068
:o heeeeerlijk
pi_105241204
pcm lijkt zijn werk te doen, meneertje slaapt. Niet heel rustig, maar goed, wie weet komt dat nog. En anders bel ik.
pi_105241417
Mefke :*
pi_105241941
Sterkte mefke! En Ferrari :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')