abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105249158
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vond de meiden op Paiq die ik 'vrijgespeeld' had ook echt niks bijzonders. Ik kom in Utrecht via via of in de stad gewoon veel leukere en knappere meiden tegen. Ik heb op Paiq en RP nog nooit iemand gezien waar ik kwa foto's dacht "wow, dat jij op een datingsite zit".

Van de meiden die ik ken die op RP zitten en er "op zich wel leuk" uitzien weet ik ook precies wat er mis mee is.

En sorry, maar ik bedoel niet dat op datingsites de mensen zitten die IRL ook 'succesvol' zijn. Als je IRL veel succes hebt geloof ik niet dat je op een datingsite gaat zitten. Ik zeg alleen dat mannen die ronduit lelijk zijn het op een datingsite minstens net zo moeilijk gaan hebben als IRL gewoon omdat de verhouding mannen/vrouwen scheef is.

Ik vond het trouwens treffend dat ik toen ik afgelopen weekend alle foto's kon checken dat de meiden bij wie ik eerst wel zo iets had van "goh, best een lekker ding" dat het later gewoon de bekende myspace angle was. Hun eerste foto is meestal die waar ze er toevallig erg goed opstaan, maar als je dan de rest van de foto's ziet zijn het weer die standaard "kijk mij eens gezellig een gekke bek trekken bij het uitgaan"-foto's.
Ik ben het hier gewoon niet met je eens. Of ik heb lage standaarden, of jij bent te kritisch, of je je bent bevooroordeeld. Hoe dan ook, ik verschil gewoon van mening.

Je had het laatst over 'damaged goods'. Vrouwen met issues die eerst leuk lijken zien die issues toch ook nog steeds aan het licht komen na daten via een datingsite? Hoe is dat anders dan via werk, sportvereniging of kroeg?
pi_105249244
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef palawan het volgende:

[..]

Van mij mag dat wel hoor :D

Ik vind haar alleen 3x niks. (naast het feit dat ze veel te oud voor me is natuurlijk ;))
Op de foto heeft ze zo'n grote zonnebril dat je haar halve gezicht niet kan zien (kan alleen foto 1 zien)
Heeft het standaard zinnetje laten staan dat ze een leuke man zoekt.
En verder geeft ze helemaal geen info, niet bij beroep, niet bij hobby's, tv, sport etc.

Wat voor leuk berichtje kan je daar nou heensturen :?
Haar 2 en 3 foto zijn zonder zonnebril maar inderdaad zoals Catbert al zegt van het type "kijk mij eens gezellig een gekke bek trekken bij het uitgaan". Toch ziet ze er wel goed uit maar inderdaad wel een beetje weinig in het profiel maar dat is voor haar denk ik toch niet nodig. :)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:25:02 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105249395
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben het hier gewoon niet met je eens. Of ik heb lage standaarden, of jij bent te kritisch, of je je bent bevooroordeeld. Hoe dan ook, ik verschil gewoon van mening.
Niks mis mee, het is een forum. Als iedereen dezelfde mening zou hebben, zou het nogal saai zijn :) Misschien ben ik wel te verwend met wat er in Utrecht rondloopt :)

quote:
Je had het laatst over 'damaged goods'. Vrouwen met issues die eerst leuk lijken zien die issues toch ook nog steeds aan het licht komen na daten via een datingsite? Hoe is dat anders dan via werk, sportvereniging of kroeg?
Van iemand die je IRL leert kennen, ontdek je vrijwel meteen dat er iets 'mis' is. Dat ze gewoon enorm saai of oppervlakkig is bijvoorbeeld, of sociaal gewoon een beetje raar. Ik ken ook wel meiden IRL die op RP staan die kwa uiterlijk er goed uitzien maar die gewoon tja, erg typisch zijn (eentje ervan ziet er gewoon leuk uit maar staat al echt jaren op RP). Via een datingsite / chatten is dat prima te verbergen. Ik zeg niet dat iedereen op datingsites contactgestoord is ofzo, helemaal niet. Maar ik krijg, gezien de meiden die ik ken die op RP staan, toch echt het gevoel dat dit soort types sneller geneigd zijn om een datingsite te gebruiken dan 'gewoon leuke' meiden. Die hebben volgens mij sneller toch zo iets van dat ze toch wel weer een kerel tegenkomen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:27:27 #154
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105249486
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom moet je dit persoonlijk maken? Ik vind het gewoon een interessante discussie. Dat je het vreemd vindt dat ik die mailtjes nog laat komen snap ik niet zo goed, ik vind het gewoon grappig om te zien dat er best veel meiden die ik ken langskomen. Een van de meiden die ik training geef bijvoorbeeld is nu actief op RP, had ik het nog met haar over onlangs.

En reactie waarop?
Ik heb dezelfde tekst gisteren ook geschreven jouw kant op, maar dat heb je kennelijk gemist. Weet je vrouw dat je als hobby rondhangt op datingsites?
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:29:42 #155
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105249574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
Ik heb dezelfde tekst gisteren ook geschreven jouw kant op, maar dat heb je kennelijk gemist. Weet je vrouw dat je als hobby rondhangt op datingsites?
Die had ik gemist. Ze weet dat ik nog een leeg RP profiel heb waar matchmailtjes op binnenkomen ja. Als ze zich ergens zorgen om zou moeten maken zouden het eerder de hockeyfeesten of het damesteam dat ik train moeten zijn :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105249829
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die had ik gemist. Ze weet dat ik nog een leeg RP profiel heb waar matchmailtjes op binnenkomen ja. Als ze zich ergens zorgen om zou moeten maken zouden het eerder de hockeyfeesten of het damesteam dat ik train moeten zijn :)
Houdt de relatie spannend he? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:37:58 #157
57047 macondo
pi_105249863
quote:

[..]

Hockey training en feesten zijn sociale gebeurtenissen. Datingsites zijn dat niet, daar frequent inloggen "uit interesse" is gewoon sneu imho.
Overal verstand van.
pi_105250248
quote:

[..]

door al jouw verhalen ga ik bijna spijt krijgen dat ik ooit gestopt ben met hockey..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:30:28 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105256801
Typisch Hollands weer he, dat belerende vingertje. :') "Weet je vrouw wel dat..."

Goh lekker boeiend zeg, laat iedereen lekker doen waar 'ie zin in heeft.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105257242
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Silenus het volgende:
Typisch Hollands weer he, dat belerende vingertje. :') "Weet je vrouw wel dat..."

Goh lekker boeiend zeg, laat iedereen lekker doen waar 'ie zin in heeft.
Typisch Hollands weer he, die alles kan en alles mag mentaliteit :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:41:18 #161
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105257287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef palawan het volgende:

[..]

*kijkt naar buiten*
Ja, typisch Hollands weer.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:41:35 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105257297
Hij neukt niet het hele hockey-elftal, hij logt af en toe in op een datingsite. Wat een misdaad. :')

Misschien moeten we 'm ook maar verbieden om in dit topic te komen? Bekrompen zeg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105257303
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef robdriessen het volgende:

[..]

*kijkt naar buiten*
Ja, typisch Hollands weer.
_O-
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:42:03 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105257315
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef palawan het volgende:
Daarbij beslist hij (ism z'n vrouw/vriendin) of het kan/mag/goedgekeurd wordt.. en niet wij :)
pi_105257410
Het interesseert me geen zak wat hij doet.

Ik vind die opmerking zo raar, dat iets typisch Hollands is.
Alsof ze zoiets niet in Duitsland of België zouden kunnen zeggen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:45:09 #166
57047 macondo
pi_105257490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef Silenus het volgende:
Hij neukt niet het hele hockey-elftal, hij logt af en toe in op een datingsite. Wat een misdaad. :')

Misschien moeten we 'm ook maar verbieden om in dit topic te komen? Bekrompen zeg.
Van mij mag hij - hoewel ik het een eigenaardige hobby vind - maar om vervolgens hier te vertellen wat er allemaal mis is met de vrouwen op datingsites vind ik nét een brug te ver.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:00:39 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105258283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:

Van mij mag hij - hoewel ik het een eigenaardige hobby vind - maar om vervolgens hier te vertellen wat er allemaal mis is met de vrouwen op datingsites vind ik nét een brug te ver.
Want je mag geen mening hebben over dingen die je ziet?
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:10:17 #168
57047 macondo
pi_105258773
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want je mag geen mening hebben over dingen die je ziet?
Je mag overal een mening over hebben.

Maar ik vergelijk het met een automobilist die eindeloos rondjes blijft rijden door de hoerenbuurt, en daarna gaat lopen verkondigen dat er allemaal van die zielige types naar de hoeren gaan. Of dat de hoeren tegenwoordig zo lelijk zijn.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:25:54 #169
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105259526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef macondo het volgende:

[..]

Je mag overal een mening over hebben.

Maar ik vergelijk het met een automobilist die eindeloos rondjes blijft rijden door de hoerenbuurt, en daarna gaat lopen verkondigen dat er allemaal van die zielige types naar de hoeren gaan. Of dat de hoeren tegenwoordig zo lelijk zijn.
Je kunt het niet goed hebben dat ik die vrouwen die ik langs zie komen ondermaats vindt, want dat is jouw visvijver. Da's wel duidelijk.

En de hoeren aan 't zandpad zijn gemiddeld knapper dan wat ik op RP langs zie komen :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:35:07 #170
57047 macondo
pi_105259934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je kunt het niet goed hebben dat ik die vrouwen die ik langs zie komen ondermaats vindt, want dat is jouw visvijver. Da's wel duidelijk.

En de hoeren aan 't zandpad zijn gemiddeld knapper dan wat ik op RP langs zie komen :D
Neuh, ik ben inmiddels voorzien (via RP). Een buitengewoon mooie vrouw trouwens.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:10:46 #171
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105261593
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niks mis mee, het is een forum. Als iedereen dezelfde mening zou hebben, zou het nogal saai zijn :) Misschien ben ik wel te verwend met wat er in Utrecht rondloopt :)

[..]

Van iemand die je IRL leert kennen, ontdek je vrijwel meteen dat er iets 'mis' is. Dat ze gewoon enorm saai of oppervlakkig is bijvoorbeeld, of sociaal gewoon een beetje raar. Ik ken ook wel meiden IRL die op RP staan die kwa uiterlijk er goed uitzien maar die gewoon tja, erg typisch zijn (eentje ervan ziet er gewoon leuk uit maar staat al echt jaren op RP). Via een datingsite / chatten is dat prima te verbergen. Ik zeg niet dat iedereen op datingsites contactgestoord is ofzo, helemaal niet. Maar ik krijg, gezien de meiden die ik ken die op RP staan, toch echt het gevoel dat dit soort types sneller geneigd zijn om een datingsite te gebruiken dan 'gewoon leuke' meiden. Die hebben volgens mij sneller toch zo iets van dat ze toch wel weer een kerel tegenkomen.
Is dat zo dat je IRL eerder merkt of iemand sociaal "gestoord" is? Misschien als ze extreem borderline heeft en al binnen dat gesprekje in de kroeg al binnen vijf minuten tien stemmingswisseling heeft of echt extreem saai is en het gesprek meteen al doodvalt. Maar dat zijn echt extreme gevallen, denk dat je verder ook echt pas erachter komt wat er mis is met iemand, die je IRL in de kroeg heb ontmoet, als je er echt een één-op-één date mee hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Dat meen ik bloedserieus, en daar is helemaal niks geks aan. Misschien had ik 'platonisch' kunnen uitbreiden met 'professioneel' en 'casual', maar het komt er op neer dat diegene waarmee langdurige relaties gevormd worden vaak al deel uit maken van je sociale kring al voordat je de intentie had om die romantische relatie uberhaubt te beginnen. Voorbeelden zijn school, werk, toevallig dagelijks in de bus/trein, en ook clubs van verscheidene hobbies. Ik kan me voorstellen dat je het contrast groot vindt, vooral als je gewend bent te denken in zwart/wit termen als 'voorkomen' en 'nee dat kan nooit, want...'. Je moet niet vergeten dat een date vaak niet meer is dan een toneelstuk waarbij beide acteurs óók toeschouwers zijn. Na een aantal weken (als het al niet na enkele dagen is) wil je ook een keer jezelf zijn, en dan komt men er vaak achter dat het helemaal niet klikt. De bedoeling van een date is dat je er achter komt of je bij elkaar past, maar de praktijk wijst vaak uit dat 't niet zo werkt. Daarom is R&P zo druk bezocht!
Dat er veel relaties ontstaan uit het soort contacten zoals jij noemt, sport, werk, verenigingen enz. ben ik het helemaal eens. Denk dat macondo (en ik ook) bij je eerdere post meer dacht dat je het over iemand die in de zogenaamde friendzone zit en dan een relatie krijgt. Dat is iets anders imo. En komt minder vaak voor.
pi_105263080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef macondo het volgende:

[..]

Neuh, ik ben inmiddels voorzien (via RP). Een buitengewoon mooie vrouw trouwens.
Mooi zijn is niet het (primaire) probleem. Emotionele stabiliteit wel.
Beneath the gold, bitter steel
pi_105268377
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ook niet. Beetje raar om dat soort fotos hier te plaatsen trouwens.

Enfin, ik ben blij voor Puntenjager dat hij zijn soulmate, PicardMike, gevonden heeft. Samen met DigitalGirl een fraai gezelschap! :D
Ja jongen er vind een een waar mannenschisma plaats. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 06-12-2011 20:33:49 ]
UITGESCHREVEN
pi_105270245

[ Bericht 100% gewijzigd door picardmike op 06-12-2011 21:49:28 ]
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:25:20 #175
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105271107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:29 schreef macondo het volgende:

[..]

Kom aan Wauwelaar, alle dates zijn geforceerd. Daar heeft internet niets mee te maken.
Eens, maar over internet wordt het nog geforceerder. Bij een normale date heb ik iemand echt gezien met alle gezichtstrekjes en dan is het de vraag:
- is de aantrekkingskracht er dan ook nog?
- past het innerlijk, is er genoeg common ground?

Bij internetdaten vormt zich (on)bewust een beeld op basis van een aantal foto's en een internetpersoonlijkheid. Dan ga je daar een keuze voor een date op baseren en overeenkomsten zoeken. En dan spelen bovenstaande vragen ook nog eens.

Als je iemand tegenkomt via via heb je al een overeenkomst, dezelfde fijne kring van mensen en je weet al dat je iemand oprecht aantrekkelijk vind. Anders ga je niet op date lijkt me.

Aan de vragen vanuit de andere kant van de internetdatetafel hoor je dat ook, zoeken naar overeenkomsten en zoeken naar persoonlijkheid. En mij moet je gewoon langer kennen, als ik je nar dan nar ik je. Ik ga me niet toffer voor doen op zo'n date. Daar heb ik maling aan. En ook aan allerhande kutlijstjes die er tegenover je worden afgewerkt. Dan ga ik etteren, gewoon om te laten zien hoe suf het is.

Maar goed, internetdaten werkt voor mij niet. Dan kan het voor ander nog wel werken. Misschien werkt het hele daten wel niet voor mij. Het is er of niet. Geen enkele zin voor mij om het er van te gaan maken tijdens zo'n sociaal gelul. Maar goed, ik hoef ook niet zo nodig tenzij ik echt van mn poten wordt gesleurd.

[ Bericht 3% gewijzigd door DenWauwelaar op 06-12-2011 21:35:48 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')