WAT WAS HET MOET HET WETEN ZEG PLZquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
![]()
Rolstoel is het woord van de week.
FOK!kers die er niet bij waren
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
![]()
Jij weet hier meer van?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
![]()
VEUL!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoeveel topics gaan jullie nog openen over gister avond?
Leg dan gvd uit wat er zo grappig aan is, en anders pm/dm, je bent een mod, dus je zult het beter moeten weten toch?quote:
Mijn rolstoel is gestolenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leg dan gvd uit wat er zo grappig aan is, en anders pm/dm, je bent een mod, dus je zult het beter moeten weten toch?
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leg dan gvd uit wat er zo grappig aan is, en anders pm/dm, je bent een mod, dus je zult het beter moeten weten toch?
Omdat jij een pino bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:40 schreef Pino0 het volgende:
Waarom worden zulke topics als ik ze maak altijd meteen gesloten?
Nou wat?quote:
Ja, ik vind het hilarischquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn rolstoel is gestolennoem je dat nu grappig?
Nou? Niet zo lelijk doen tegen mij meisjen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou wat?
[..]
Ja, ik vind het hilarisch
Dat ik eerlijk ben, betekent nog niet dat ik lelijk tegen jou doequote:Op zaterdag 3 december 2011 15:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou? Niet zo lelijk doen tegen mij meisjen!![]()
Zou jij mij dan naar dat topic kunnen doorlinken want ik denk dat het daar leuker is dan hier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom koos alberts voor een rolstoel?
Dat moeten alle andere mensen wtn, want ze hebben al 3 topics geopend ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zijn weer een paar Fokkers op zo'n sneue meet geweest
werdtquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef KoekiMonster het volgende:
ik heb het gezien toen die gesloten werdt
ze gingen der met rookende banden vandoor
Arme rolstoel. Hierbij mijn condoleance.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Lag zo'n rolstoel in de sloot langs de N224. Zag er afgeragd uit
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij was het bij een hotel en stond die rolstoel onderaan een trap. Een lange trap
En toen reed er nog een rolstoel overheen ookquote:
Dat is een sport rolstoel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:01 schreef BoleroPower het volgende:
Hier een nieuwe rolstoel speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Je moest eens weten hoe dicht je bij de waarheid zitquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:17 schreef KoekiMonster het volgende:
ik heb het gezien toen die gesloten werdt
ze gingen der met rookende banden vandoor
quote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Ja, en ik wou pinnen terwijl ik in een rolstoel zat. Erg rolstoelonvriendelijk die pinapparaten.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Ja, en ik wou pinnen terwijl ik in een rolstoel zat. Erg rolstoelonvriendelijk die pinapparaten.
Vraag me af wat er later mee gebeurd is.quote:Op zondag 4 december 2011 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Klote ding riep mij gewoon.
Hij wou geen dik fatsig wijf meer op zich hebben
Zonde wel. Was een puik dingetje.quote:Op zondag 4 december 2011 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja wiel was een beetje geblokkeerd dus verder rijden was geen optie
Met afneembaar zadel, puicken ding.quote:
Dat is het nadeel dan weerquote:Op zondag 4 december 2011 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja ik was er wel blij mee.
Heb er alleen wel een bult op mijn achterhoofd aan over gehouden
Ohjaquote:Op zondag 4 december 2011 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens afneembaar kartonnen informatiebord en groenvoorziening aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |