Daar kan ik mij wel in vinden ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef Jajong het volgende:
Dat provoceren van Mayhem is puur show, en hem 100% ingefluisterd destijds om een rematch te hypen. Bisping is gewoon een ontzettende lijer. Die zou ik een stomp verkopen. Met alle gevolgen van dien.
ze kijkt chaggie en staat er bij als een zoutzakquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kijk niet naar dat mens der kruis hoor.. dus ik zou het niet weten.
x2quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:19 schreef Jajong het volgende:
Verbaast me niks als ik las dat ie zn camp @ 230 begon....
Waarom ben ik nu meteen een fanquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? Hoe kan iemand nou fan zijn van Bisping.
Waar zet je eigenlijk in? Doet Bwin eigenlijk ook mma?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:25 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik wat geld gooi op Mayhem+Dodson, ook al roep ik elke keer dat Pissbing toch wel zal winnen
Nou, volgens mij is Guillard - Miller als een 3 ronder aangekondigd, en dat is ook een main event. Voor UFC on FX 1.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.alle main events tegenwoordig.
+quote:Actor Kevin James of "King of Queens" fame will walk out to the cage with Mayhem tomorrow and be in his corner for the fight. #tuffinale![]()
quote:Fedor Emelianenko: 'I have a desire to compete in the UFC
Hé, casual mma fan is de correcte benaming om iemand met inferieure mma kennis op zijn plek te zetten!quote:
UFC 148 - Jones vs. Fedor: changing of the guardquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:16 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF telt overigens gewoon mee voor The UP! (net zoals vorig jaar)
[Fedor Emelianenko: 'I have a desire to compete in the UFC]
Unibet+Bwin, eerst ook williamhill.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef leeroy het volgende:
[..]
Waar zet je eigenlijk in? Doet Bwin eigenlijk ook mma?
Headmovement van 0,0 .. slim tegen Hendoquote:
Heerlijk jaquote:
Bisping moet 't meer van volume hebben dan van power. Daarnaast is Mayhem pas 1 keer TKO gegaan, en dat was met knieen op de grond en soccer kicks.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:42 schreef roepdeman het volgende:
I dont know Jajong, Bisping is sterk en groot ik ben erg benieuwd naar de wrestling skills van Bisping als hij tegenover een hele wendbare Miller staat. Gezien zijn eerdere gevechten zie ik hem dit gevecht controleren en staand houden. KO power van Bisping is ook niet mis.
Rechtzaak, moeder herstellend van kanker, terug naar NL (traint ie nog wrestling?) ..quote:I am now training for Lesnar in Holland. I flew back about a week ago. I don't want to go too deep into personal matters, but what happened was my mother is recovering from cancer and needs my support. She needs me in Holland over the next couple of weeks and I came back for her.
What I can say is that going back to Holland to be with my mother won't be a distraction; it is actually stopping me from getting distracted. If I stayed in Las Vegas for this camp I would be constantly worried about her and my focus would have been compromised. Now I can train 100 percent, and know she's just across town.
Er valt nog best wel geld te verdienen aan Fedor, vooral nu de ufc weer naar japan gaat. Plus als m-1 slim is begrijpen ze nu wel dat de eisen wat minder mogen omdat fedor niet dezelfde is als een paar jaar geleden, en dus co-promotie helemaal geen optie meer is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef Geo3kant het volgende:
Fedor blijft maar lekker in Rusland, met je kut managment, je bent te laat, ga lekker met pensioen nu er nog wat van je legacy over is.. of ga nog wat cans in elkaar slaan in Rusland.
Niet iedereen denkt daar zo over.. Ik loop er ook niet echt warm voor hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:34 schreef vivelafete het volgende:
Wie wil Fedor nou nog in de UFC zien?
Is nu echt mosterd na de maaltijd
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef Hooidraad het volgende:
Bisping
Brandao
Dodson
Ferguson
Bedford
Hahahahaha! Pricelessquote:
Heb vanavond een feestje dayumquote:
6/10 Brandao @ 1,31quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef Geo3kant het volgende:
Iemand die nog wat gaat wedden op deze card?
True.quote:
Klopt normaal wel, was ik ook achter.. maar nu zijn ze er (nog) niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:12 schreef Jajong het volgende:
Unibet heeft wel method toch? Daar heb ik de vorige keer mijn winst mee gepakt..
Urgh. Naja dan idd morgen maar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef kevin_ het volgende:
11.15 FB gevechten al.
Facebook Fights Saturday at 10:15 pm UK
heb het even bekeken, maar de main card is om 03:00 uur en met 5 facebook fights zit je op 2.5 uurquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef kevin_ het volgende:
11.15 FB gevechten al.
Facebook Fights Saturday at 10:15 pm UK
Fuckers hebben 'm een half uur later gezet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
Kwart voor 12 zijn de facebook fights.
5.45 PM ET. -6
quote:Louis Gaudinot vs. Johnny Bedford
Moeilijk te voorspellen, wat mij betreft een toss-up. Ik ga voor Gaudinot omdat hij opvalt en
een leuke stijl heeft waar we hopelijk nog een tijd van mogen genieten.
Tony Ferguson vs. Yves Edwards
Betere stand-up game en betere wrestling skills waardoor Tony dit gevecht het zijne kan maken.
T.J. Dillashaw vs. John Dodson
Ik wilde eerst voor Dodson gaan omdat hij de underdog is, en in mijn ogen veel beter is dan zijn betting line doet vermoeden, maar toch zal TJ net een kleine edge hebben ook al heeft Dodson weer meer ervaring. Ik doe een gok en ga voor een guillotine win voor Dillashaw.
ALPHA MALE baby!
Diego Brandao vs. Dennis Bermudez
Wie dit gevecht ook gaat winnen, ik verwacht vuurwerk!! Iedereen zit op de Brandao hype wagon dus ik spring er ook snel op.. ik weet ook veel te weinig over Bermudez. Gevaar voor Brandao ligt denk ik bij de adrenaline dump als hij Dennis niet snel genoeg kan pakken.
Michael Bisping vs. Jason Miller
Zoals ik al eerder in het topic zei.. Miller gaat deze pot winnen. Ik verwacht eigenlijk niet zo heel veel van het gevecht zelf maar uiteindelijk zal Miller wel een manier vinden om er een einde aan te maken.Bisping
Toen de line op Unibet kwam had ik er al ¤5 op gezet omdat hij zo aantrekkelijk was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:
Hoeveel euri's heb je op Miller dan?
Er was even beeld.. nu niet meer, zal wel gewoon om 23.45 beginnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef Tazmaniac het volgende:
We are live? Ik heb nog geen beeld...
Vet manquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:50 schreef Geo3kant het volgende:
Check die dude met zijn palmboom haarWHAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |