Daar kan ik mij wel in vinden ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef Jajong het volgende:
Dat provoceren van Mayhem is puur show, en hem 100% ingefluisterd destijds om een rematch te hypen. Bisping is gewoon een ontzettende lijer. Die zou ik een stomp verkopen. Met alle gevolgen van dien.
ze kijkt chaggie en staat er bij als een zoutzakquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kijk niet naar dat mens der kruis hoor.. dus ik zou het niet weten.
x2quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:19 schreef Jajong het volgende:
Verbaast me niks als ik las dat ie zn camp @ 230 begon....
Waarom ben ik nu meteen een fanquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? Hoe kan iemand nou fan zijn van Bisping.
Waar zet je eigenlijk in? Doet Bwin eigenlijk ook mma?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:25 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik wat geld gooi op Mayhem+Dodson, ook al roep ik elke keer dat Pissbing toch wel zal winnen
Nou, volgens mij is Guillard - Miller als een 3 ronder aangekondigd, en dat is ook een main event. Voor UFC on FX 1.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.alle main events tegenwoordig.
+quote:Actor Kevin James of "King of Queens" fame will walk out to the cage with Mayhem tomorrow and be in his corner for the fight. #tuffinale![]()
quote:Fedor Emelianenko: 'I have a desire to compete in the UFC
Hé, casual mma fan is de correcte benaming om iemand met inferieure mma kennis op zijn plek te zetten!quote:
UFC 148 - Jones vs. Fedor: changing of the guardquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:16 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF telt overigens gewoon mee voor The UP! (net zoals vorig jaar)
[Fedor Emelianenko: 'I have a desire to compete in the UFC]
Unibet+Bwin, eerst ook williamhill.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:42 schreef leeroy het volgende:
[..]
Waar zet je eigenlijk in? Doet Bwin eigenlijk ook mma?
Headmovement van 0,0 .. slim tegen Hendoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |