Ja dat dus. En zo'n geweldig bereik heeft 'ie toch echt niet vind ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Chris kijkt echt vaak met zo'n hoofd van: ik snap er allemaal niets van dat ze me goed vinden.
En hij is ook echt niet zo goed. Best een aardige zanger, maar meer niet.
Sterker nog... Ben kreeg dit vorig jaar niet voor elkaarquote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef ranja het volgende:
wel gaaf dat behalve z'n finaleliedje nog een nummer hoger staat dan het finaleliedje van Erwin en zelfs nog 1 extra liedje hoger dan het finale liedje van Paul
In dat geval zal Paul Turner wel winnen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog... Ben kreeg dit vorig jaar niet voor elkaar
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In dat geval zal Paul Turner wel winnen.
Ik lees net dat ie met z'n zus gaat zingenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef Femm2 het volgende:
Zou leuk zijn als Chris vrijdag gaat zingen met Gavin Degraw. Hij deed Not Over You in de battle met Sakine toen ook al erg goed!
quote:Chris Hordijk gaat tijdens de finale van The Voice of Holland een duet zingen met zijn zus Lisa Hordijk.
Welnee, dat is de stand van zijn ogen, hij heeft een beetje puntige oogjesquote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Chris kijkt echt vaak met zo'n hoofd van: ik snap er allemaal niets van dat ze me goed vinden.
Oh dat vind ik tofquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik lees net dat ie met z'n zus gaat zingen.
[..]
"Ik wil niet gezien worden als de broer van"quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Ook leuk! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Ja wat dat betreft is het wel een beetje dom van hem om dan in de finale met zijn zus een liedje te gaan zingen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:22 schreef UltraR het volgende:
[..]
"Ik wil niet gezien worden als de broer van"
Ja, maar zou hij het geheel zelf gekozen hebben? Misschien wordt het wel voorgeschoteld...quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:45 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is het wel een beetje dom van hem om dan in de finale met zijn zus een liedje te gaan zingen!
Maar... Ik ben wel heel benieuwd, ik vind beide heel erg goed, dus ik kijk er wel naar uit!
Op de site van The Voice staat een filmpje 'Chris en Lisa blikken terug'. Daar zegt hij ook dat hij nu niet moeite zou hebben om een duet te doen, omdat hij niet via Lisa bekend is geworden, maar het zelf via deze weg heeft gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar zou hij het geheel zelf gekozen hebben? Misschien wordt het wel voorgeschoteld...
Nee, maar wel een zeer mooi timbre. Dat bereik valt tenminste te trainen, muzikaliteit (zuiver kunnen zingen en fatsoenlijke timing hebben) en timbre zijn nauwelijks trainbaar.quote:Ja dat dus. En zo'n geweldig bereik heeft 'ie toch echt niet vind ik.
Wie is zijn zus dan en kan die wel goed zingen ???quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Da's Dikke Lisa, de winnares van X-factor van een paar jaar gelee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:04 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Wie is zijn zus dan en kan die wel goed zingen ???
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:04 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Wie is zijn zus dan en kan die wel goed zingen ???
En gelijk heeft iequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:53 schreef Femm2 het volgende:
[..]
Op de site van The Voice staat een filmpje 'Chris en Lisa blikken terug'. Daar zegt hij ook dat hij nu niet moeite zou hebben om een duet te doen, omdat hij niet via Lisa bekend is geworden, maar het zelf via deze weg heeft gedaan.
Nou nou lekker stevig, wist ik veel dat er nog meer Hordijkjes zingenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's Dikke Lisa, de winnares van X-factor van een paar jaar gelee.
Thx, erg leuk gezongen maar red het niet bij Jeff Buckley.quote:
Er zijn maar weinig zangers en zangeressen die echt mooi kunnen zingen met hun kopstem, wat zich kenmerkt door een dermate vloeiende overgang tussen de gewone stem en de kopstem dat je het alleen maar hoort wanneer je er op let en wanneer je weet waar je op moet letten. Voor verreweg de meeste zangers en zangeressen is het een kunstgreep om wat extra tonen te kunnen halen terwijl de tonen die ze zonder kopstem kunnen zingen veel mooier klinken (warmer).quote:Bereik wordt ook overschat... is leuk als je Mariah Carey liedjes wil doen, maar niet echt nodig.
Dat het publiek in de zaal bij elk gilletje of uithaaltje dat iemand doet een gejuich laat horen slaat ook nergens op.
Ik hoop het ook Benny!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:39 schreef iBenny het volgende:
Als ze nou ook nog een leuk liedje samen gaan zingen zou het helemaal mooi zijn. Liever niet dat Promises Promises of Hallelujah van haar
Vorig jaar nog broer en broer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt wel bijzonder dat broer en zus een talentenjacht winnen.
Luister eens naar het origineel: kippenvel.quote:Als ze nou ook nog een leuk liedje samen gaan zingen zou het helemaal mooi zijn. Liever niet dat Promises Promises of Hallelujah van haar
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt wel bijzonder dat broer en zus een talentenjacht winnen.
Meteen luisteren!quote:
Chris had ook gewoon moeten winnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:01 schreef ranja het volgende:
De 2e single van Chris staat inmiddels ook in de Top 40.
Die van Iris blijft wat in de tipparade hangen.
quote:
Ik vergeet steeds dat die van hem isquote:
Ik hoor toch vaker Chris op de radio dan Iris.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat die van hem is. Dacht dat hij van John Mayer was
...Chris had gewoon moeten winnen. Dan had hij sowieso meer in de aandacht gestaan en denk ik serieus dat we veel meer van hem zouden horen. Iris is misschien wel de slechtste TALwinnares ooit
Yup, klopt. Maar naar mijn idee zou je rondom hem meer horen als hij wel had gewonnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:29 schreef massy het volgende:
[..]
Ik hoor toch vaker Chris op de radio dan Iris.
Heeft Iris uberhaupt al iets uitgebracht nadat ze gewonnen heeft ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |