15 minuten kleppen en dan bierr!!?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en morgen verplicht werkoverleg van 10 tot 13...
What the hell denken ze in al die tijd te bespreken???
Waarom geen "Hulde aan Lindy's snacktententettententoonstelling" topic?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was desperate, ik wilde gewoon werken!!
Maar bedankt
Als je hier komt posten moet je je naakte tetten laten zien he, dat weet je?quote:
Ik gok ook van nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
15 minuten kleppen en dan bierr!!?Vast niet
![]()
Maar zit je dan niet onder het minimumloon ook nog?
*BLAP*quote:
Thanxquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*BLAP*
Kledder jouw kant op gegooid
Uhm... geen idee, ik heb nog geen kassa gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Is een gehaktstaaf dan ook duurder? Want die moet langer fritureren toch?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik ook lekker gaan janken tot mijn Sigma kwasten gearriveerd zijn?
Heb jij die nou ook Lin?
Jaaaaaaa, doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik ook lekker gaan janken tot mijn Sigma kwasten gearriveerd zijn?
Heb jij die nou ook Lin?
Wat voor kwast is die MAC 217?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, doen
Die heb ik ook inderdaad! Zijn heel fijn
(al heb ik laatst een MAC 217 gekocht, hemels)
claim indienen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb al een bedrijfswond!!Een heusche snee in mijn pink!
Opgelopen door de zak van de hamburgersauspomp te vervangen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Toen mocht ik wel een mooien blauwen pleister en een vingercondoompje
Een blender, die ik gebruik voor mijn creasequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor kwast is die MAC 217?
Ik heb deze gekauft:
Flat Top Synthetic Kabuki - F80
Round Top Synthetic Kabuki - F82
ik heb al 7 blendingkwasten voor mij crease, concealer en zulks. Dus die heb ik er niet bijbesteldquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een blender, die ik gebruik voor mijn crease
Kabuki's van sigma heb ik geen ervaring mee... maar schijnen fijn te zijn voor foundation
Be-lachelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
NOG STEEDS GEEN PAKJE VAN SIGMA, ZOMG!!!!
HET IS 30 NOVEMBER AL VERSTUURD VANUIT DE VS JA!!!!!!!!!!
Slimquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb al 7 blendingkwasten voor mij crease, concealer en zulks. Dus die heb ik er niet bijbesteld
Ik sta al 25 minuten in de wacht, krijg steeds Rick Ashley te horen "never gonna give you up...."quote:
Uit hong kong was het er soberso geweestquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
MIJN NAGELLAKJE OOK NIET!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had met mijn trouwen ook 2 gekocht nog voor mijn 2 zusjes, zodat zij zich ook lekker konden opmaken met schone kwasten en meteen mee konden nemen naar huis. Maar ze wilden ze nietquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef Lindytje het volgende:
Schatten, ik ga even een rondje blogs enzo doen en mijn nagels lakken
Later bitches
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had met mijn trouwen ook 2 gekocht nog voor mijn 2 zusjes, zodat zij zich ook lekker konden opmaken met schone kwasten en meteen mee konden nemen naar huis. Maar ze wilden ze niet![]()
Mijn zusje wil ook haar wenkbrauwen niet epileren of laten doen door mij "want dan moet je het bij gaan houden"
ik zie ze wel verschijnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uit hong kong was het er soberso geweest
Misschien komt het wel met ups, die zijn uberschnelll einzzz
Dat!quote:
quote:
Wéér korting bij Nonpareil!quote:Friends & Family: Take 20% Off Sitewide
Rose! Me loves!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
En ik fiets nu eerst ff naar Patje zijn huis om meer bier te halenOf zal ik lui doen en gewoon overgaan op rose?
Rose!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
En ik fiets nu eerst ff naar Patje zijn huis om meer bier te halenOf zal ik lui doen en gewoon overgaan op rose?
Ja Rosé it is...ik heb echt geen zin om de kou nog in te gaan brrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rose! Me loves!
Ik ga een Drambuie inschenken, bekant vergeten (<-------- ik pas me aan aan de Brabo's)
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja Rosé it is...ik heb echt geen zin om de kou nog in te gaan brrrrrrrrrrr
Ik doe het niet! I have the willpower!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rose!
Zullen we samen frituren?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe het niet! I have the willpower!!!
*schuift AlbinoBambi een kipnugget toe*quote:
Oooh, ik sta echt op het punt hoor! Waarom hebben we die dingen dan ook in huis.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*schuift AlbinoBambi een kipnugget toe*
Da's fijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een heel fijn gesprek gehad met een maat van Patje over al het gezeik. Was heel fijn, hij is zo lekker relativerend en nuchter. En hij is ook 1 van de weinige die gewoon onbevooroordeeld naar onze relatie kijkt, en dus de liefde ziet.
Mja we willen heel erg graag samenwonen. Maar we zijn bang dat Joe dan niet bij ons mag slapen (want ik ben er = no go zone). Patrick heeft het er heel erg moeilijk mee, ook omdat ze gewoon zo'n gemene grip op hem heeft wat dit betreft. Niet eerlijk gewoon. Danny (= vriend van Pat) die zegt dat we gewoon moeten gaan samenwonen en dat Joe zijn eigen plan wel trekt. Hij is tenslotte 14. Maar het is zo'n enorm mama's kindje. Niet ten nadele van Joe hoor, het is een geweldige jongen. Maar wel erg bemoederd, en dat vindt hij fijn....quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's fijn!
En dan nu lekker weekend Puckzzz, gaan jullie leuke dingen doen samen?
Gaat samenwonen er komend jaar nog inzitten of doet madam moeilijk?
Nou ja, zo lang jullie 2 maar op 1 lijn zitten en lief doen tegen elkaar
Wanneer heb je tijd voor een sessie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Eens met Danny moet ik zeggen
Als jullie graag willen samenwonen, moeten jullie dat gewoon doen. Joe trekt idd zijn eigen plan wel. Anders zijn jullie beide niet helemáál happy (met LATten bedoel ik) en heeft madam precies waar ze jullie hebben wil. Gebruikt Joe gewoon als machtsmiddel. Haar kun je niet veranderen, dus doe wat jullie willen. Ze verzint wel weer iets nieuws, zo creatief zal ze vast wel zijn
En 1 daarvan heb je als achtergrondscherm ingesteld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net uit verveling idiote foto's van mezelf zitten maken met de werktelefoon van mijn man hier
We moeten eigenlijk uitzoeken welke spullen we morgen moeten kopen bij de Bouwmaat, maar geen zin in
hij heeft hem net van me afgepakt toen ik uit verveling ook voor de gein aan zijn laptop (die op zijn schoot staat) ging bijtenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En 1 daarvan heb je als achtergrondscherm ingesteld?
SHOW US!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Done
Idiootste foto genomen, mét duckface
NEINZquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ
Wil niet meer herkenbaar op de interwebz
Meneer hier heeft een werktelefoon uit 1850 en mijn USB-poort is kapoet, dus kan foto's sowieso erg moeilijk uploaden
We gaan nu toiletten en installatiemateriaal uitzoeken, tukse alvast voor de rest!
Oh, die heb ik ook. Is pretty.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Puckzzz het volgende:
Oh het is trouwens Catrice Forget me Not! geworden
Truste!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ
Wil niet meer herkenbaar op de interwebz
Meneer hier heeft een werktelefoon uit 1850 en mijn USB-poort is kapoet, dus kan foto's sowieso erg moeilijk uploaden
We gaan nu toiletten en installatiemateriaal uitzoeken, tukse alvast voor de rest!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:41 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga ook slapen!
Welterusten allemaal![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:41 schreef Lindytje het volgende:
Heel simpel een laagje gosh fix base en daarover een laagje CG QT. Onecoaters ftw!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Nagels mooi geworden?
Ideaaal! QT lijkt me ook heul mooi.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heel simpel een laagje gosh fix base en daarover een laagje CG QT. Onecoaters ftw!
Jij ook lekker slapen straks
Slaapze!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:41 schreef Lindytje het volgende:
In de wereldstad alkmaarquote:
Oh, wat onhandig joh! Nah, werkze dan!quote:Op zaterdag 3 december 2011 06:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
In de wereldstad alkmaar
Gaat pas om kwart over 7 en moet 7 uur beginnen.
Maar ben echt niet lekker(maarja sinterklaas dus druk, dus niet ziekmelden) dus trek die wind op de fiets echt niet.
Dan maar half 8 beginnen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Great, mijn kind heeft net ontdekt dat je je korstjes ook tussen je tenen kunt verstoppen als je ze niet wil
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:01 schreef Joysa het volgende:
Moggeeeee
Wie wil wordfeuden?
N-ikie
* Joysa heeft telefoon terug
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:01 schreef Joysa het volgende:
Moggeeeee
Wie wil wordfeuden?
N-ikie
* Joysa heeft telefoon terug
Ik had afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Ik ben er nog steeds verslaafd aan
Deze is trouwens briljantquote:Op zaterdag 3 december 2011 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Great, mijn kind heeft net ontdekt dat je je korstjes ook tussen je tenen kunt verstoppen als je ze niet wil
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M'n rib is uit de kom en dat doet pijn
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M'n rib is uit de kom en dat doet pijn
Nee, liever niet, want ik durf te wedden dat hij ze dán ineens wel opeetquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deze is trouwens briljant
Gewoon laten zitten tot de korstjes groen worden en tussen zijn tenen uit kruipen, dan leert hij het wel af
EN veilig thuis!quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Puckzz is happy naar huis met dr aaipet
Slechte beloftequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
EN veilig thuis!Wat een boutweer
![]()
Nu heb ik Patje beloofd eerst op te ruimen en af te wassen en schoonmaken en pas dan mag ik gaan spelen
Joaaahquote:
14.gifquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Nick liet ff zien hoe het werkte....zat ik meteen dat ding al onder te zeveren![]()
![]()
Cheap!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren tapas wezen eten bij het Spaans Centrum. Met zes mensen met veel drank. 105 eurowin!!!!
Omnomquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren tapas wezen eten bij het Spaans Centrum. Met zes mensen met veel drank. 105 eurowin!!!!
Zijn ze de drankjes vergeten in rekening te brengen?!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Whuuuuttquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Waar?! Tell me!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Nick liet ff zien hoe het werkte....zat ik meteen dat ding al onder te zeveren![]()
![]()
centro espanol, hugo de grootplein 47A. Midden in woonwijk en de menukaart is alleen in het spaans, maar oh my, lekkerste tortilla EVER!!quote:
En met die logica ben ik opgevoed!quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
faal: je telefoon lopen zoeken terwijl je aan het bellen bent....
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
faal: je telefoon lopen zoeken terwijl je aan het bellen bent....
Ja!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
wil iemand de herkomst van einz nog weten?
Baas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morning
Kitty on the way
Straks kwijlfoto's plaatsen he Loqi?![]()
Ik heb gisteren enorm zitten kutten met achteruit in een vak parkeren. Maar ik had een idee waar het mis ging en heb het dus vanmorgen op dezelfde plek nog een keer geprobeerd en ik kreeg hem er helemaal goed in. Jeej!![]()
En ik heb me toch een lol in m'n eentje achter dat stuur
O en nog een leuken anekdote. Mijn vader heeft bedrijf aan huis en die heeft zo'n net iets te hip bureau dat in hoogte verstelbaar is, zodat je hem ergonomisch kan plaatsen ten opzichte van de bureaustoel (:')). Kom ik gisteren aan, heeft hij er een sta-bureau van gemaaktNet nadat we Masja hadden zitten bashen!
![]()
Dus ik zeg "Pa, waarom heb je in godsnaam een stabureau?". Zegt hij "Alle stoelen liggen vol met rommel, dus dan ga ik maar staan...
"
Wat een goeden reden!![]()
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Baas.
Ik voel mij opperfaler, ik ga toch wel nu op zoek naar een auto.
Waren er mensen die dat niet wisten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
nou, einz... 1 is een uitroepteken zonder shift, als je een reeks uitroeptekens post en de shiftknop niet goed ingedrukt houdt komen er 1-en tussen de uitroeptekens. Dit is later gemuteerd, mensen gingen eerst expres 1-en zetten ipv uitroeptekens, en nog later gingen ze het voluit schrijven. 1 een one einz! Einz klinkt het tofst van dezen drie, dus die bleef hangen.
Saaien reden he???!!!11!!one!
Even kijken wanneer mijn vader tijd heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Auto
[..]
Waren er mensen die dat niet wisten?!!!EINZ1111!!!
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Auto
[..]
Waren er mensen die dat niet wisten?!!!EINZ1111!!!
Auto zat sowieso in de planning, maar ik wil 'm nú.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wist het niet
Maar nu ik het zo lees is het vrij eenvoudig en logisch wel
Auto moet je doen IJs! Kun je voortaan langer bij je matties blijven zonder de laatste trein te moeten hebben![]()
Ik typ dit trouwens vanuit een hoekje achterin de auto. Ene arm km een paar fucking lange afvoerpijpen heen, met de andere fokken, like a boss
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, zeggen jullie ook allemaal eens tegen Priem dat ze niet hoeft te poetsen, dat zijn gehersenspoelde waanideeën die van haar (schoon)moeder afkomstig zijn
Angrybirds HD welquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
en angry birds seasons?oh en neem spotify, you won't regret!
Epileren en tekenenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Nondeju, spuit elf, aangenaam. Iedere keer als ik m'n wenkbrauwen doe, zit ik me te ergeren dat rechts niet zo fijn gaat als links. Wel duh. Er zitten twee littekens in, wat denk je zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Met bijbehorende pijpbekquote:
Zwarte lipliner ftw!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met bijbehorende pijpbek
*BURP*
Gebakken eitje op brood waz good
Ohhhhhhh, da's een goed idee, binnenkort weer eens doen. We hebben alleen geen gourmetstel, dus die moet ik dan even lenen van iemandquote:
Vel paarsen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik een paarsen lipliner ga doen met lila lipglosh. Want paars is mijn lieveliengs kleur
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omen ken ik niet, is dat net zowiets als oker????
Of een groenen! Met gliters!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik vindt vel paars niet zo mooi bij liela. Misschien een donkeren paars???
Goeden skillz zijn goed. 14.gifquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, wat was dat een boeiend frietgesprek
Dus
En nog even twee uur gewerkt, er was iemand ziek.
Oh, en over twee weken moet ik alleen openen en opstarten en drie uur alleen in de zaak staan. Wat een vertrouwen in mijn frietskillz
Loqi, zijn de poezels er al?
Skjoe, gaat ie lekker met de gedichten?
Schud ik zo uit mijn mouw johquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij liela
lindy, frietkoninginmasterboss!
Zwarten lipchloss natuurlijk jonguh!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik vindt vel paars niet zo mooi bij liela. Misschien een donkeren paars???
Dat had mijn zusje ook toen ze bij Blokker werkte als bijbaantje. Mocht zij op haat 15e informatiebalie gaan draaien in de eerste of tweede week ofzo terwijl de rest van het vaste personeel (IQ gegarandeerd onder de 70) dat allemaal niet mocht, waren ze jaloersquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb een probleem: ik snap domme mensen niet
(als ik, ik snap niet dat sommige mensen zo dom zijn dat ze werken in een frietzaak moeilijk kunnen vinden.. en dat vind ik stom van mezelf)
Ja maar da's hip, want dat zei Masja vorige keer en die weet alles!quote:
Dat is echt erg wat daar werkt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat had mijn zusje ook toen ze bij Blokker werkte als bijbaantje. Mocht zij op haat 15e informatiebalie gaan draaien in de eerste of tweede week ofzo terwijl de rest van het vaste personeel (IQ gegarandeerd onder de 70) dat allemaal niet mocht, waren ze jaloers![]()
Gaat hij straks wel koken voor jullie?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Mama is de hele dag al aan het kotsen en aan de schijt en broer heeft boodschappen gedaan. En nu issie te moe om stof te zuigen.
Ik dacht dat ik behoefte had aan hersenloos gelul, maar dat is blijkbaar toch niet leuk als het over iets gaat wat je eigen professionaliteit isquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Masja's blog/site lezen moet je natuurlijk ook alleen doen na een lange dag intellectueel zwoegen, dan is het heerlijk om mentaal tot rust te komen, door je woede, frustratie en verdriet te richten op zulks een teksten
Zo, toilet is weer eraf, manlief gaat nu de vloertegels eraf tikken en tot op de houten vloerdelen eronder kaal maken. Toiletboer had het toilet wat we besteld hadden niet (arggg) dus die komt van de week, verder zijn alle spullen binnen nu (4 meter lange afvoerbuizen etc) dus we kunnen aan de slag.
Nu alle voorbereidingen voor zover mogelijk, vrijdag eindelijk echt die klotepijp eruit slopen en meteen een nieuwe plaatsen, anders kunnen we niet plassen/schijten
Voor de zekerheid haal ik bij de ANWB wel van die TravelJohns, want bij ons gaat nooit in 1 keer iets goed
Wat voor werk doe je dan? Werk je in een parfumerie/drogist of ben je "neus"?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik behoefte had aan hersenloos gelul, maar dat is blijkbaar toch niet leuk als het over iets gaat wat je eigen professionaliteit is
Jeej voor werken aan nieuwe toilet! ga je er ook iets creatiefs mee doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja precies.... ik zat half kotsend achter mijn laptop (van die foto's) maar na die comments zat ik alleen maar zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:01 schreef Mss het volgende:
Die comments ook.
"hij staat je goed hoor".
Kom op zeg
Ik snap ook niet dat zij zichzelf zo serieus neemtquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies.... ik zat half kotsend achter mijn laptop (van die foto's) maar na die comments zat ik alleen maar zo![]()
![]()
![]()
Dat kún je gewoon niet serieus menen, écht niet
"Hieronder zie je het resultaat. Nog wat witjes maar ik hoop dat de zon daar verandering in brengt."quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies.... ik zat half kotsend achter mijn laptop (van die foto's) maar na die comments zat ik alleen maar zo![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
That's part of the problem, I presume...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zij zichzelf zo serieus neemt
En hij werkt niet en gaat ook niet naar school (toch?) ? Kansloos...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef Diconnected het volgende:
Broer word 17 deze maand, dus helaas zit ie hier nog ffnee en koken kan ie wel, maar dat doet ie niet want dat kost teveel tijd. Want dan kan ie niet gamen!!!
Dus we eten maar broodjens.
Dat zit ik dus nu ook te doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh my, die blog
Die ga ik eens verder checken
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zit ik dus nu ook te doen![]()
Met zo'n patroontje valt het helemaal niet op dat je fatass bent
[ afbeelding ]
Vind je? Ik vind het nog wel meevallen.quote:
Ja, dat meisjequote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nog wel meevallen.
Wat ik echter echt niet snap, is dat ze best wel een leuke vent heeft (ik hou van nerds he)
Zou hij een feeder zijn???
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind sommige kleding voor dat meiske ook best leuk, maar beetje zielig dat dat kind steeds voor de blog van moeders op de foto moet, ze heeft er ook duidelijk totaal geen zin in, dat straalt er heel hard vanaf![]()
Maar moeders heeft ook een post gedaan over eigen lingerie maken, mét foto's
Dat is de link van die dude weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd zielig voor dat meiske
Don't come closer, I might hurt you
Ohquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is de link van die dude weer
En idd zielig voor dat meiske
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij is zeker een feeder, ik zit toch net weer iets te lezen.... oh my....Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, da's "iets" minder....
Ze kan naast alle lelijke dingen (vooral voor zichzelf) ook wel mooie dingen maken, dat moet ik toegeven.
Die man is wel een beetje érg nerd, maar best ok vind ik.
Die jas die hij aan heeft heeft zij gemaakt, vind ik dan wel weer knapLink van de post!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij is zeker een feeder, ik zit toch net weer iets te lezen.... oh my....
Ik loop achter op jou met lezen, ik lees teveel stukken
Maar ze kan idd wel leuke dingen maken.Don't come closer, I might hurt you
Die mag heul geen Sien hetenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, en ze heeft ook een hond die Sien heet![]()
http://doingcreaties.blogspot.com/2009/01/jasje-voor-sien.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BBQ-kip op 03-12-2011 17:42:23 ]Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Tijdens het zoeken naar "Hollandse witjes" heb ik echt de engste site ooit gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Willen jullie 'em zien?Woont in AlmereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze moet even in een spoiler, anders trekt Fok het niet denk ik
OH MY GOD!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My eyes
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze moet even in een spoiler, anders trekt Fok het niet denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja die heb ik wel gevonden, maar had ze in de winkel goedkoper gezien dus die worden het denk ik, als meneer BBQ-kip en ik het eensch worden over de soorten en kleuren tegelsquote:
Ik deed het niet expres huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van kip d'r linkjes.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Link van de post!!
Ik loop achter op jou met lezen, ik lees teveel stukken
Maar ze kan idd wel leuke dingen maken.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel gevonden, maar had ze in de winkel goedkoper gezien dus die worden het denk ik, als meneer BBQ-kip en ik het eensch worden over de soorten en kleuren tegels
Niet vreemd, je ziet 'm amper.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Die micropenis van die vent op die foto valt me nu pas op ook![]()
True, true!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet vreemd, je ziet 'm amper.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Die micropenis van die vent op die foto valt me nu pas op ook![]()
Ik zie ze voor mijn werk weleens en sta dan stiekem als ik me omdraai zo te kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb wel 2 minuten naar die minipiemel zitten staren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doen die plaatjes nou raar??? Nou ja, boeiend, jullie kunnen wel knippen en plakken als je 'em wilt zien he
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat zijn bloedlullen heb ik ergens gelezenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie ze voor mijn werk weleens en sta dan stiekem als ik me omdraai zo te kijken![]()
Zijn meestal trouwens de mannen van wie je het niet zo verwacht, stoere bouwvakkers en banken-meneren met grote bek (om te compenseren dus) enzo
Bwhehehe, kan ik me goed voorstellen, dat je dan even zo staat:quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie ze voor mijn werk weleens en sta dan stiekem als ik me omdraai zo te kijken![]()
Zijn meestal trouwens de mannen van wie je het niet zo verwacht, stoere bouwvakkers en banken-meneren met grote bek (om te compenseren dus) enzo
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
My eyes!Mooien mutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doen die plaatjes nou raar??? Nou ja, boeiend, jullie kunnen wel knippen en plakken als je 'em wilt zien he
Trust me, ik zie ze dan ook weleens in "stijve" toestand (don't ask mequote:Op zaterdag 3 december 2011 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zijn bloedlullen heb ik ergens gelezen
Neequote:Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hebben jullie trouwens wel een plaatjes gezien van die verkiezingen? Man met de kleinste piemolDie zijn echt 1 vingerkootje lang.
Die waren toch een keer bij Howard Stern ofzo? Die radio-dj-figuur?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hebben jullie trouwens wel een plaatjes gezien van die verkiezingen? Man met de kleinste piemolDie zijn echt 1 vingerkootje lang.
Whihihihihiquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Trust me, ik zie ze dan ook weleens in "stijve" toestand (don't ask me)
En dat zijn heus niet allemaal bloedpiemels... Sommige blijven serieus 1 cm
quote:Ik heb voor mezelf een wikkebroek gemaakt. Een heel simpel patroon, het moeilijke was dat het zulke grote lappen zijn waarmee je werkt. Het op lengte maken was ook niet makkelijk, de afgespelde pijp is zo breed dat een rechte zoom een beetje gokken is, ik heb m'n werktafel niet groot genoeg om de hele broek op uit te spreiden. Maar het is gelukt, ik heb de broek vandaag ook al gedragen. Hij zit heerlijk, lekker ruim.
Ik heb de broek uitgespreid over het zwembadje zodat je een beetje een indruk hebt hoe groot de broek is.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
"oh was je al begonnen?"quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whihihihihi
Je zal thuis komen met zo'n vent en dan een sekspoging ondernemen
Ja inddquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die waren toch een keer bij Howard Stern ofzo? Die radio-dj-figuur?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga weer eens wat doen hier, tjuus!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Trust me, ik zie ze dan ook weleens in "stijve" toestand (don't ask me)
En dat zijn heus niet allemaal bloedpiemels... Sommige blijven serieus 1 cm
Douche-ze!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doei kip![]()
Ik ga ook douchen enzo, voordat ik strax weer haast heb.
4 volgens mij zelfsquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een goeden wending van het topic
Wat zijn nou die twee bobbels op de buik van die mevrouw? Niet d'r tetten, maar daaronder..
Ik heb tot 4 maanden geleden zon 5 jaar in een drogist gewerkt inderdaad, dus ben flink thuis in de geurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Werk je in een parfumerie/drogist of ben je "neus"?
Uhm niet echt iets creatiefs mee doen. We gaan van oldskool astbest included staand toilet naar hyperdeluxe inbouw-hangtoilet.
Waarschijnlijk namaak effen witte Hollandse witjes op de muur ongeveer tot 1.50 m. daarboven vers stucwerk. Nieuw plafonnetje erin jassen.
Op de vloer hoop ik kleine (Belgisch) hardstenen vloertegels te kunnen scoren ergens.
Wit toiletje (compact, want kleine ruimte), klein wit fonteintje met ouderwetsch kraantje.
En dat is het wel zo'n beetje
Saai maar tijdloos zeg maar, daar hou ik van
Dat signalementquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef Mirjam het volgende:
nooooooooooooooo, not my pakjes
Zwarte Piet overvalt 'pakjespiet'
http://2.bp.blogspot.com/(...)A/s1600-h/noach2.jpgquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat signalement.
op welk plaatje zou die micropenis nou eigenlijk te zien moeten zijn?
Dat is zo liefquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef Loqi het volgende:
Ze zijn zo liefAyron hoef je serieus maar naar t wijzen en dan spint ie al
![]()
En Brody moet alles weten wat je doet, net een hond, loopt de hele tijd achter je aan
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
http://2.bp.blogspot.com/(...)A/s1600-h/noach2.jpg
Aaaahh mijn hart smeltquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:49 schreef Loqi het volgende:
Poezerts![]()
![]()
![]()
Ze zijn ZO leuk!!!!
Ze zijn meteen begonnen met het hele huis verkennen (uiteraard overal op en in) en lekker in de krabpaal te hossen. Brody was in het begin een beetje bangig, maar Ayron vond meteen alles best.
Volgens de fokkers zouden ze vandaag eeeecht nog niet eten door de spanning, maar ze hebben zitten KANEN.. niet normaalstelletje bouwvakkers
En daarna uiteraard lekker pitten![]()
Brody
[ afbeelding ]
Ze zijn gewoon al zo groot als mijn bovenbenenen de pootjes hebben al de maat van de volwassen kater van m'n ouders
![]()
[ afbeelding ]
Ayron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*smelt*
Wtf?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
@Schaar: de katers kunnen twaalf kilo worden, dus groot.
dit is 12 wekenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die micropiemel
Loqi lieeeevvvvv![]()
![]()
![]()
Maar hoe oud is dit?![]()
Ze zijn al net zo groot als mijn volwassen kat, wat voor een poema's worden dit wel niet?![]()
Misschien leest hij mee hier en wil hij zijn reputatie reddenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaaaa mijn broer heeft eindelijk gestofzuigden dan na 15x vragen in 2 dagen!
Whehehehe, rammelende opa en omaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Loqi het volgende:
I haz killed zhe topic![]()
We kregen vandaag trouwens een kaart van mijn ouders:
"Gefeliciteerd met de poezelkinders
Van opa en oma"
Ahhh, keiliefquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Loqi het volgende:
Van opa en oma"
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Loqi het volgende:
Van opa en oma"
Hahahahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Loqi het volgende:
Van opa en oma"
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien leest hij mee hier en wil hij zijn reputatie redden
Loqi: die dingen zijn gemaakt om snel stuk te gaan, zodat je als kattenvrouwtje snel weer ganz neues moet kaufen
Kansloze aap zijn isquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder zei gisteren aan de telefoon dat ze iets voor Sinterklaas had gekocht voor het dochtertje van mijn zus (8 maanden, dus maakt het niet echt bijzonder bewust mee) . Dus ik zei dat ik dat ook gedaan had, gewoon omdat het kan
Ik zeg vervolgens dat het volgend jaar wel leuker is, omdat ze dan ietsjes meer al mee krijgt van het feestje.
Zegt ze ineens dat er dan wel meer kindertjes bij moeten zijn![]()
Dus ik weer terug "had je plannen dan?"![]()
Whehehehe. (en ik keihard lachen om mijn eigen grapje natuurlijk, kansloze aap die ik ook ben![]()
![]()
)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder zei gisteren aan de telefoon dat ze iets voor Sinterklaas had gekocht voor het dochtertje van mijn zus (8 maanden, dus maakt het niet echt bijzonder bewust mee) . Dus ik zei dat ik dat ook gedaan had, gewoon omdat het kan
Ik zeg vervolgens dat het volgend jaar wel leuker is, omdat ze dan ietsjes meer al mee krijgt van het feestje.
Zegt ze ineens dat er dan wel meer kindertjes bij moeten zijn![]()
Dus ik weer terug "had je plannen dan?"![]()
Whehehehe. (en ik keihard lachen om mijn eigen grapje natuurlijk, kansloze aap die ik ook ben![]()
![]()
)
Oh, hoe lief!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, trix, ik zit al de hele avond te bedenken wat ik nu aan je moest zeggen, en nu ben ik er uit!
Wij noemen Sien nu echt heel vaak BafBaf! It's so cute
Sixpack?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een goeden wending van het topic
Wat zijn nou die twee bobbels op de buik van die mevrouw? Niet d'r tetten, maar daaronder..
Ja, ik weet ook niet zo goed wat ik er anders mee moet. Ik wil ook graag kindjes over een tijdje, maar wie weet kan het wel helemaal niet ofzo, je kunt er in ieder geval niet vanuit gaan dat het allemaal maar hup-hup lukt enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef Loqi het volgende:
[..]zo reageer ik meestal ook maar om van t gezeur af te zijn
ze zegt kei hard dat t nie twaar is, maar ze rammelt echt heel erg geloof ik
5 liter kannen sherry jaquote:
Want je moest werken begrijp ik hieruit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
De poezels! Wat zijn ze mooi!![]()
Het was gewoon niet druk. Vooral tussen 8 en 9 niet, heeft meer geld gekost dat opgebracht
dankequote:
ja dat moet je inderdaad ook nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Proud to be kansloze aap
[..]
Ja, ik weet ook niet zo goed wat ik er anders mee moet. Ik wil ook graag kindjes over een tijdje, maar wie weet kan het wel helemaal niet ofzo, je kunt er in ieder geval niet vanuit gaan dat het allemaal maar hup-hup lukt enzo.
Je bent hartstikke jong, wat een onzin zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
danke
[..]
ja dat moet je inderdaad ook nog maar afwachten
Wij weten nog niet eens OF we wel kinderen willen later.. maar ik heb nu al van 4 verschillende mensen moeten horen: 'Oh, er komen katten ja? Dan gaan er vast geen kinderen komen he?'
Ja uh.. moet dat nu al dan? en sluit het een het ander uit ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |