15 minuten kleppen en dan bierr!!?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en morgen verplicht werkoverleg van 10 tot 13...
What the hell denken ze in al die tijd te bespreken???
Waarom geen "Hulde aan Lindy's snacktententettententoonstelling" topic?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was desperate, ik wilde gewoon werken!!
Maar bedankt
Als je hier komt posten moet je je naakte tetten laten zien he, dat weet je?quote:
Ik gok ook van nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
15 minuten kleppen en dan bierr!!?Vast niet
![]()
Maar zit je dan niet onder het minimumloon ook nog?
*BLAP*quote:
Thanxquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*BLAP*
Kledder jouw kant op gegooid
Uhm... geen idee, ik heb nog geen kassa gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Is een gehaktstaaf dan ook duurder? Want die moet langer fritureren toch?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik ook lekker gaan janken tot mijn Sigma kwasten gearriveerd zijn?
Heb jij die nou ook Lin?
Jaaaaaaa, doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik ook lekker gaan janken tot mijn Sigma kwasten gearriveerd zijn?
Heb jij die nou ook Lin?
Wat voor kwast is die MAC 217?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, doen
Die heb ik ook inderdaad! Zijn heel fijn
(al heb ik laatst een MAC 217 gekocht, hemels)
claim indienen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb al een bedrijfswond!!Een heusche snee in mijn pink!
Opgelopen door de zak van de hamburgersauspomp te vervangen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Toen mocht ik wel een mooien blauwen pleister en een vingercondoompje
Een blender, die ik gebruik voor mijn creasequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor kwast is die MAC 217?
Ik heb deze gekauft:
Flat Top Synthetic Kabuki - F80
Round Top Synthetic Kabuki - F82
ik heb al 7 blendingkwasten voor mij crease, concealer en zulks. Dus die heb ik er niet bijbesteldquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een blender, die ik gebruik voor mijn crease
Kabuki's van sigma heb ik geen ervaring mee... maar schijnen fijn te zijn voor foundation
Be-lachelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
NOG STEEDS GEEN PAKJE VAN SIGMA, ZOMG!!!!
HET IS 30 NOVEMBER AL VERSTUURD VANUIT DE VS JA!!!!!!!!!!
Slimquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb al 7 blendingkwasten voor mij crease, concealer en zulks. Dus die heb ik er niet bijbesteld
Ik sta al 25 minuten in de wacht, krijg steeds Rick Ashley te horen "never gonna give you up...."quote:
Uit hong kong was het er soberso geweestquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
MIJN NAGELLAKJE OOK NIET!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had met mijn trouwen ook 2 gekocht nog voor mijn 2 zusjes, zodat zij zich ook lekker konden opmaken met schone kwasten en meteen mee konden nemen naar huis. Maar ze wilden ze nietquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef Lindytje het volgende:
Schatten, ik ga even een rondje blogs enzo doen en mijn nagels lakken
Later bitches
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had met mijn trouwen ook 2 gekocht nog voor mijn 2 zusjes, zodat zij zich ook lekker konden opmaken met schone kwasten en meteen mee konden nemen naar huis. Maar ze wilden ze niet![]()
Mijn zusje wil ook haar wenkbrauwen niet epileren of laten doen door mij "want dan moet je het bij gaan houden"
ik zie ze wel verschijnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uit hong kong was het er soberso geweest
Misschien komt het wel met ups, die zijn uberschnelll einzzz
Dat!quote:
quote:
Wéér korting bij Nonpareil!quote:Friends & Family: Take 20% Off Sitewide
Rose! Me loves!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
En ik fiets nu eerst ff naar Patje zijn huis om meer bier te halenOf zal ik lui doen en gewoon overgaan op rose?
Rose!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
En ik fiets nu eerst ff naar Patje zijn huis om meer bier te halenOf zal ik lui doen en gewoon overgaan op rose?
Ja Rosé it is...ik heb echt geen zin om de kou nog in te gaan brrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rose! Me loves!
Ik ga een Drambuie inschenken, bekant vergeten (<-------- ik pas me aan aan de Brabo's)
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja Rosé it is...ik heb echt geen zin om de kou nog in te gaan brrrrrrrrrrr
Ik doe het niet! I have the willpower!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rose!
Zullen we samen frituren?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe het niet! I have the willpower!!!
*schuift AlbinoBambi een kipnugget toe*quote:
Oooh, ik sta echt op het punt hoor! Waarom hebben we die dingen dan ook in huis.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*schuift AlbinoBambi een kipnugget toe*
Da's fijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een heel fijn gesprek gehad met een maat van Patje over al het gezeik. Was heel fijn, hij is zo lekker relativerend en nuchter. En hij is ook 1 van de weinige die gewoon onbevooroordeeld naar onze relatie kijkt, en dus de liefde ziet.
Mja we willen heel erg graag samenwonen. Maar we zijn bang dat Joe dan niet bij ons mag slapen (want ik ben er = no go zone). Patrick heeft het er heel erg moeilijk mee, ook omdat ze gewoon zo'n gemene grip op hem heeft wat dit betreft. Niet eerlijk gewoon. Danny (= vriend van Pat) die zegt dat we gewoon moeten gaan samenwonen en dat Joe zijn eigen plan wel trekt. Hij is tenslotte 14. Maar het is zo'n enorm mama's kindje. Niet ten nadele van Joe hoor, het is een geweldige jongen. Maar wel erg bemoederd, en dat vindt hij fijn....quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's fijn!
En dan nu lekker weekend Puckzzz, gaan jullie leuke dingen doen samen?
Gaat samenwonen er komend jaar nog inzitten of doet madam moeilijk?
Nou ja, zo lang jullie 2 maar op 1 lijn zitten en lief doen tegen elkaar
Wanneer heb je tijd voor een sessie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Eens met Danny moet ik zeggen
Als jullie graag willen samenwonen, moeten jullie dat gewoon doen. Joe trekt idd zijn eigen plan wel. Anders zijn jullie beide niet helemáál happy (met LATten bedoel ik) en heeft madam precies waar ze jullie hebben wil. Gebruikt Joe gewoon als machtsmiddel. Haar kun je niet veranderen, dus doe wat jullie willen. Ze verzint wel weer iets nieuws, zo creatief zal ze vast wel zijn
En 1 daarvan heb je als achtergrondscherm ingesteld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net uit verveling idiote foto's van mezelf zitten maken met de werktelefoon van mijn man hier
We moeten eigenlijk uitzoeken welke spullen we morgen moeten kopen bij de Bouwmaat, maar geen zin in
hij heeft hem net van me afgepakt toen ik uit verveling ook voor de gein aan zijn laptop (die op zijn schoot staat) ging bijtenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En 1 daarvan heb je als achtergrondscherm ingesteld?
SHOW US!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Done
Idiootste foto genomen, mét duckface
NEINZquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ
Wil niet meer herkenbaar op de interwebz
Meneer hier heeft een werktelefoon uit 1850 en mijn USB-poort is kapoet, dus kan foto's sowieso erg moeilijk uploaden
We gaan nu toiletten en installatiemateriaal uitzoeken, tukse alvast voor de rest!
Oh, die heb ik ook. Is pretty.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Puckzzz het volgende:
Oh het is trouwens Catrice Forget me Not! geworden
Truste!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ
Wil niet meer herkenbaar op de interwebz
Meneer hier heeft een werktelefoon uit 1850 en mijn USB-poort is kapoet, dus kan foto's sowieso erg moeilijk uploaden
We gaan nu toiletten en installatiemateriaal uitzoeken, tukse alvast voor de rest!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:41 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga ook slapen!
Welterusten allemaal![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:41 schreef Lindytje het volgende:
Heel simpel een laagje gosh fix base en daarover een laagje CG QT. Onecoaters ftw!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Nagels mooi geworden?
Ideaaal! QT lijkt me ook heul mooi.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heel simpel een laagje gosh fix base en daarover een laagje CG QT. Onecoaters ftw!
Jij ook lekker slapen straks
Slaapze!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:41 schreef Lindytje het volgende:
In de wereldstad alkmaarquote:
Oh, wat onhandig joh! Nah, werkze dan!quote:Op zaterdag 3 december 2011 06:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
In de wereldstad alkmaar
Gaat pas om kwart over 7 en moet 7 uur beginnen.
Maar ben echt niet lekker(maarja sinterklaas dus druk, dus niet ziekmelden) dus trek die wind op de fiets echt niet.
Dan maar half 8 beginnen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Great, mijn kind heeft net ontdekt dat je je korstjes ook tussen je tenen kunt verstoppen als je ze niet wil
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:01 schreef Joysa het volgende:
Moggeeeee
Wie wil wordfeuden?
N-ikie
* Joysa heeft telefoon terug
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:01 schreef Joysa het volgende:
Moggeeeee
Wie wil wordfeuden?
N-ikie
* Joysa heeft telefoon terug
Ik had afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Ik ben er nog steeds verslaafd aan
Deze is trouwens briljantquote:Op zaterdag 3 december 2011 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Great, mijn kind heeft net ontdekt dat je je korstjes ook tussen je tenen kunt verstoppen als je ze niet wil
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M'n rib is uit de kom en dat doet pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |