Hoeveel is tegenwoordig een iPad1?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is dunner, beter scherm en naar mijn idee ook sneller aar geen idee of dat ook echt zo is. En scherm lijkt beter te reageren.
Rond de 10-11 ekkies geloof ik.. Hongerloon-werkquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat verdien je daar nou (per uur)?
geen ideeee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoeveel is tegenwoordig een iPad1?
Mijn laptop begint echt zó extreem traag te worden en al mijn USB-poorten zijn inmiddels stuk enzo
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal!! Ik zweer het jonge, jeweetzelluf![]()
'je doet nu, wat iemand na vier weken doet'
En toen keek ik zo:En vroeg ik hoe traag de andere mensen dan wel niet waren... Oeps
![]()
Nou, is nog best ok toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Rond de 10-11 ekkies geloof ik.. Hongerloon-werkMaar hey, werk is werk
Geen idee, maar ik vrees dat mijn laptoppie het niet meer zo lang gaat uithouden, dus ik moet even zicht hebben op alternatievenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
geen ideeee.
Kun je die nog wel kopen?
Ja, dat is wel okequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, is nog best ok toch?
Kun je mentaal een ontspannen (omdat je fysiek zo hard aan het werk bent dat je niet meer kunt nadenken, EINZ!)
Ken iemand eigenlijk de herkomst van EINZZZZ???
Wat is dat voor mongolregeling. Je moet t toch lerenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel oke
De eerste 2 maanden verdien je alleen 2 ekkies minder, omdat je nog niet 'op volle kracht werkt'. Maar ik dus blijkbaar wel, dus hier met die ekkies
Oh, ik ken EINZ vanuit KLB, maar er is vast een andere oorsprong ergens..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, is nog best ok toch?
Kun je mentaal een ontspannen (omdat je fysiek zo hard aan het werk bent dat je niet meer kunt nadenken, EINZ!)
Ken iemand eigenlijk de herkomst van EINZZZZ???
Moet je aan de overkoepelende organisatie vragenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is dat voor mongolregeling. Je moet t toch leren
geen flash enzo, toch wel veel nadelen ook en niet echt geschikt voor wat heftiger werk he...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik zou mijn laptop er niet voor inruilen. Leuk voor erbij.
da's in heel veel organisaties zo, aanloopschalen enzo. Niks geks aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is dat voor mongolregeling. Je moet t toch leren
Ja ik ken het ook daarvan, maar ben nu wel benieuwd naar de oorsprong.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik ken EINZ vanuit KLB, maar er is vast een andere oorsprong ergens..
Naja niet voor flash. Maar ik ga geen complete verslagen hier op typen. Typen zou op zich nog wel gaan maar het opmaken volgens de eisen is dan al een grote faal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen flash enzo, toch wel veel nadelen ook en niet echt geschikt voor wat heftiger werk he...
Nou, dan toch maar een nieuw laptoppie over een tijdje
Ik had t nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's in heel veel organisaties zo, aanloopschalen enzo. Niks geks aan.
3 fucking uur?????quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en morgen verplicht werkoverleg van 10 tot 13...
What the hell denken ze in al die tijd te bespreken???
Dat is lang zeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Een kroket moet 5 minuten in de frituur tot hij bruin is. Hij mag niet openspringen. Op een broodne hamburger moet eerst sla, dan tomaat dan de hamburger dan saus en dan ui en dan het bovenste broodne erop.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Kak, ik nu ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja ik ken het ook daarvan, maar ben nu wel benieuwd naar de oorsprong.
Oh, da's ook wel goed om te weten, want dat doe ik ook nog soms weleensquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja niet voor flash. Maar ik ga geen complete verslagen hier op typen. Typen zou op zich nog wel gaan maar het opmaken volgens de eisen is dan al een grote faal.
Ja, dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
3 fucking uur?????
Hoe retarded zijn die medewerkers daar dan joh?
mijn vent vroeg het en ik kon het niet uitleggen, best kansloos eigenlijk, omdat ik het best vaak roepquote:
Nee, kroket 4 minutenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een kroket moet 5 minuten in de frituur tot hij bruin is. Hij mag niet openspringen. Op een broodne hamburger moet eerst sla, dan tomaat dan de hamburger dan saus en dan ui en dan het bovenste broodne erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |