Ik ga iig wel beginnen met fysio en voor de rest van alle therapie en what not wacht ik het oordeel van de cardio en daarna de reumatoloog wel ff afquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Okido, zal het doorgeven aan hem maandag en vervolgens aan jou
ga je verder nog iets doen qua therapie, of eerst cardio afwachten?
Zo dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Delft is leukzit in het centrum een heel leuk Italiaans tentje, hele lekkore dingen
Ja, zeer makkelijk!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Centrum is hendig te vinden van station af?
slimquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga iig wel beginnen met fysio en voor de rest van alle therapie en what not wacht ik het oordeel van de cardio en daarna de reumatoloog wel ff af
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, zeer makkelijk!
Gewoon een scheve toren volgen (of de bordjes)
Je ziet het vanzelf, al zijn ze er flink aan het verbouwen, maar als je pauperige studentenwoningen ziet, zit je aan de verkeerde kant
Ja, ik ben er net ook naartoe gezapt.... wel duidelijk dat ze major issues heeft natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dr. Phil aan het kijken...damn wat een biatch!!
Ik wacht op het breekpuntquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, ik ben er net ook naartoe gezapt.... wel duidelijk dat ze major issues heeft natuurlijk
Maar maakt niet minder nuttig dat ze even een realitycheck krijgt hoor
gaat niet lang meer duren, ze zat net al tegen huilen aan. Heerlijk doorzichtig dit soort gedrag (zo zitten er een stuk of 6 per week bij mij in mijn behandelkamerquote:
Ik wil jouw baanquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gaat niet lang meer duren, ze zat net al tegen huilen aan. Heerlijk doorzichtig dit soort gedrag (zo zitten er een stuk of 6 per week bij mij in mijn behandelkamer)
Wat ga je doen en met welke oogschaduw?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga eens kijken of ik met de oogschaduw die ik in huis heb een beetje uit de voeten kan
Hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |