15 minuten kleppen en dan bierr!!?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en morgen verplicht werkoverleg van 10 tot 13...
What the hell denken ze in al die tijd te bespreken???
Waarom geen "Hulde aan Lindy's snacktententettententoonstelling" topic?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was desperate, ik wilde gewoon werken!!
Maar bedankt
Als je hier komt posten moet je je naakte tetten laten zien he, dat weet je?quote:
Ik gok ook van nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
15 minuten kleppen en dan bierr!!?Vast niet
![]()
Maar zit je dan niet onder het minimumloon ook nog?
*BLAP*quote:
Thanxquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*BLAP*
Kledder jouw kant op gegooid
Uhm... geen idee, ik heb nog geen kassa gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Is een gehaktstaaf dan ook duurder? Want die moet langer fritureren toch?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik ook lekker gaan janken tot mijn Sigma kwasten gearriveerd zijn?
Heb jij die nou ook Lin?
Jaaaaaaa, doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik ook lekker gaan janken tot mijn Sigma kwasten gearriveerd zijn?
Heb jij die nou ook Lin?
Wat voor kwast is die MAC 217?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, doen
Die heb ik ook inderdaad! Zijn heel fijn
(al heb ik laatst een MAC 217 gekocht, hemels)
claim indienen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb al een bedrijfswond!!Een heusche snee in mijn pink!
Opgelopen door de zak van de hamburgersauspomp te vervangen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Toen mocht ik wel een mooien blauwen pleister en een vingercondoompje
Een blender, die ik gebruik voor mijn creasequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor kwast is die MAC 217?
Ik heb deze gekauft:
Flat Top Synthetic Kabuki - F80
Round Top Synthetic Kabuki - F82
ik heb al 7 blendingkwasten voor mij crease, concealer en zulks. Dus die heb ik er niet bijbesteldquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een blender, die ik gebruik voor mijn crease
Kabuki's van sigma heb ik geen ervaring mee... maar schijnen fijn te zijn voor foundation
Be-lachelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
NOG STEEDS GEEN PAKJE VAN SIGMA, ZOMG!!!!
HET IS 30 NOVEMBER AL VERSTUURD VANUIT DE VS JA!!!!!!!!!!
Slimquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb al 7 blendingkwasten voor mij crease, concealer en zulks. Dus die heb ik er niet bijbesteld
Ik sta al 25 minuten in de wacht, krijg steeds Rick Ashley te horen "never gonna give you up...."quote:
Uit hong kong was het er soberso geweestquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
MIJN NAGELLAKJE OOK NIET!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had met mijn trouwen ook 2 gekocht nog voor mijn 2 zusjes, zodat zij zich ook lekker konden opmaken met schone kwasten en meteen mee konden nemen naar huis. Maar ze wilden ze nietquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef Lindytje het volgende:
Schatten, ik ga even een rondje blogs enzo doen en mijn nagels lakken
Later bitches
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had met mijn trouwen ook 2 gekocht nog voor mijn 2 zusjes, zodat zij zich ook lekker konden opmaken met schone kwasten en meteen mee konden nemen naar huis. Maar ze wilden ze niet![]()
Mijn zusje wil ook haar wenkbrauwen niet epileren of laten doen door mij "want dan moet je het bij gaan houden"
ik zie ze wel verschijnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uit hong kong was het er soberso geweest
Misschien komt het wel met ups, die zijn uberschnelll einzzz
Dat!quote:
quote:
Wéér korting bij Nonpareil!quote:Friends & Family: Take 20% Off Sitewide
Rose! Me loves!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
En ik fiets nu eerst ff naar Patje zijn huis om meer bier te halenOf zal ik lui doen en gewoon overgaan op rose?
Rose!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
En ik fiets nu eerst ff naar Patje zijn huis om meer bier te halenOf zal ik lui doen en gewoon overgaan op rose?
Ja Rosé it is...ik heb echt geen zin om de kou nog in te gaan brrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rose! Me loves!
Ik ga een Drambuie inschenken, bekant vergeten (<-------- ik pas me aan aan de Brabo's)
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja Rosé it is...ik heb echt geen zin om de kou nog in te gaan brrrrrrrrrrr
Ik doe het niet! I have the willpower!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rose!
Zullen we samen frituren?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe het niet! I have the willpower!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |