abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:44:57 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105272154
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou, dan denk ik dat álle dieren naar de hemel gaan. God heeft ze allen even lief, en ze hebben allemaal de aarde bevolkt. Ik zou niet weten hoe je hier een onderscheid in zou kunnen aanbrengen.
Dat zou goed kunnen. Een onstoffelijk lichaam neemt geen plaats in. Er is geen praktische reden waarom je bepaalde 'zielen' buiten zou houden, er is oneindig veel plaats beschikbaar. Alle zielen die ooit geleefd hebben passen in een lucifersdoosje en dan nog is er ruimte zat.
The End Times are wild
pi_105272647
Alles wat leeft of bestaat wordt bezield/heeft een ziel (is niet gelijk aan een bewust bewustzijn) en gaat later terug naar het hiernamaals (gebruik niet het woord hemel want dan veronderstel je ook dat er een hel is)

[3-voud-mode] DENK IK [/3-voud-mode]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 6 december 2011 @ 22:05:37 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_105273406
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Toch, als mensen overleden dierbaren zien, zijn ze wel herkenbaar. Op aarde bedoel ik.
Hoe bedoel je dat Boca? Als een verschijning?
pi_105273973
Volgens mij doelt hij op die bijna-dood-ervaringen die eerder vernoemd werden ... waarbij ze soms overleden dierbaren zien.
Misschien is dat omdat de bijna-dood persoon nog in de Aardse sfeer vertoeft en daarom verschijningen (zoals jij het noemt) in hun Aardse vorm ziet.
Al bij al moeilijke stelling ... als we ervan uitgaan dat er bijv reincarnatie of andere levensvormen (ergens anders) bestaat. Iemand die bijv al 10 jaar dood is ... hangt die hier nog rond ? Dan moet het hier toch behoorlijk druk zijn ondertussen ?
Is zo'n programma op tv van een vrouw die dode mensen "ziet" ... en zegt dat er dikwijls verschillende personen "bij" je lopen ... die hebben toch wel wat anders te doen dan hier op Aarde te blijven hangen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:16:49 #255
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105274167
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat Boca? Als een verschijning?
Nou ik bedoel bijvoorbeeld mediums, die zien personen staan. Of gewoon mensen die onbekende geesten zien in hun huis. Dat zijn gedaantes.
  Moderator dinsdag 6 december 2011 @ 22:26:13 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_105274848
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou ik bedoel bijvoorbeeld mediums, die zien personen staan. Of gewoon mensen die onbekende geesten zien in hun huis. Dat zijn gedaantes.
Oh zo.
Ja, ik heb van iemand die er veel verstand van heeft vele dingen gehoord op dit gebied. Ook over verschijningen na de dood. Al dan niet stoffelijk.
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:32:21 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105275257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef UncleScorp het volgende:
Volgens mij doelt hij op die bijna-dood-ervaringen die eerder vernoemd werden ... waarbij ze soms overleden dierbaren zien.
Misschien is dat omdat de bijna-dood persoon nog in de Aardse sfeer vertoeft en daarom verschijningen (zoals jij het noemt) in hun Aardse vorm ziet.
Al bij al moeilijke stelling ... als we ervan uitgaan dat er bijv reincarnatie of andere levensvormen (ergens anders) bestaat. Iemand die bijv al 10 jaar dood is ... hangt die hier nog rond ? Dan moet het hier toch behoorlijk druk zijn ondertussen ?
Is zo'n programma op tv van een vrouw die dode mensen "ziet" ... en zegt dat er dikwijls verschillende personen "bij" je lopen ... die hebben toch wel wat anders te doen dan hier op Aarde te blijven hangen ?
Die 'Charrr' die dit beweert is gewoon een vieze heks die de gevoelens van mensen misbruikt om geld binnen te harken.
The End Times are wild
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:34:51 #258
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105275432
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh zo.
Ja, ik heb van iemand die er veel verstand van heeft vele dingen gehoord op dit gebied. Ook over verschijningen na de dood. Al dan niet stoffelijk.
Prachtige materie...

Heb je die documentaire gevolgd van Frans Bromet? Het heette 'Spookhuizen'. Echt héél interessant. (Bromet begon overigens vol goede moed maar is voortijdig gestopt omdat ie migraine-aanvallen kreeg van de gefilmde bijeenkomsten van de mediums :D Maar dat terzijde.)

Ik ga nu mijn bedstee in, ik zal de link morgen voor je opzoeken :)
pi_105275567
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef LXIV het volgende:
Die 'Charrr' die dit beweert is gewoon een vieze heks die de gevoelens van mensen misbruikt om geld binnen te harken.
Nee, ik heb het niet op die ... is een andere ... eentje die zo op straat mensen aanklampt enzo ... kan ff niet op haar naam komen :/
Lisa Williams ...
  Moderator dinsdag 6 december 2011 @ 22:48:11 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_105276251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Prachtige materie...

Heb je die documentaire gevolgd van Frans Bromet? Het heette 'Spookhuizen'. Echt héél interessant. (Bromet begon overigens vol goede moed maar is voortijdig gestopt omdat ie migraine-aanvallen kreeg van de gefilmde bijeenkomsten van de mediums :D Maar dat terzijde.)

Ik ga nu mijn bedstee in, ik zal de link morgen voor je opzoeken :)
Ah, dat zou ik graag zien. Fijn dat je dat wilt doen.
Slaap lekker voor nu :z
  woensdag 7 december 2011 @ 07:40:37 #261
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105283191
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, dat zou ik graag zien. Fijn dat je dat wilt doen.
Slaap lekker voor nu :z
Lavenderr, hier de link naar de documentaire. Het rare is is dat hij nergens terug te zien is, ook niet via de link van de NCRV. De link om het programma terug te kijken doet het niet. :?

http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/spookhuizen-in-dokument

Eind oktober, voorafgaand aan Halloween, zendt NCRV Dokument de twee andere delen uit van Spookhuis. Daarin bezoekt Frans Bromet samen met Lise een viertal Hollandse huishoudens die last hebben van het occulte.

Deze vond ik erg boeiend.
  woensdag 7 december 2011 @ 07:52:59 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105283296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef UncleScorp het volgende:
Er word een vorm aangenomen die voor jou herkenbaar is, zoals je diegene graag herrinert volgens mij, dat maakt de communicatie of boodschap meteen een stuk helderder, neemt angst weg.
Reincarnatie treedt meestal niet direct in, vaak kiest een ziel er voor om nog even een periode te wachten en bij geliefden zo nu en dan te komen kijken, helpen. Of zelf bij te komen, wachten op het juiste ogenblik om de lessen weer op te kunnen pakken, of er juist voor kiezen om niet te incarneren.
Je hebt ook dolende zielen, zij die niet doorhebben dat ze gestorven zijn en nog steeds proberen mee te doen. Mensen die het leven niet willen loslaten of door een trauma uit het leven zijn gerukt. Of mensen die zo vol haat zitten en liefde niet willen kennen, 'god' (is ware liefde) blijven ontkennen kunnen er heel lang over doen om tot inkeer te komen, los te laten.
De schrijver Jozef Rulof heeft voor mij veel puzzelstukjes op zn plaats kunnen leggen wat dat betreft.
The truth was in here.
pi_105283606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er word een vorm aangenomen die voor jou herkenbaar is, zoals je diegene graag herrinert volgens mij, dat maakt de communicatie of boodschap meteen een stuk helderder, neemt angst weg.
Reincarnatie treedt meestal niet direct in, vaak kiest een ziel er voor om nog even een periode te wachten en bij geliefden zo nu en dan te komen kijken, helpen. Of zelf bij te komen, wachten op het juiste ogenblik om de lessen weer op te kunnen pakken, of er juist voor kiezen om niet te incarneren.
Je hebt ook dolende zielen, zij die niet doorhebben dat ze gestorven zijn en nog steeds proberen mee te doen. Mensen die het leven niet willen loslaten of door een trauma uit het leven zijn gerukt. Of mensen die zo vol haat zitten en liefde niet willen kennen, 'god' (is ware liefde) blijven ontkennen kunnen er heel lang over doen om tot inkeer te komen, los te laten.
De schrijver Jozef Rulof heeft voor mij veel puzzelstukjes op zn plaats kunnen leggen wat dat betreft.
Verhelderend stukje
Vetgedrukt stukje verklaart idd waarom er hier nog zoveel zouden kunnen rondhangen :)
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2011 @ 11:48:26 #264
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105288697
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:52 schreef Bastard het volgende:

Je hebt ook dolende zielen, zij die niet doorhebben dat ze gestorven zijn en nog steeds proberen mee te doen. Mensen die het leven niet willen loslaten of door een trauma uit het leven zijn gerukt.
Is dat waar je in gelooft, een aanname? Of heb je daar keiharde bewijzen voor?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  woensdag 7 december 2011 @ 11:54:30 #265
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105288939
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik negeer jou verder ook maar beter.
The truth was in here.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:59:10 #266
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105289135
quote:
De schrijver Jozef Rulof
Dát is inderdaad heel verhelderend.
LOL

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jozef_Rulof

Toch jammer dat de maanlanding tóch heeft plaats gevonden en duidelijk te zien is op alle foto's van Nasa net als de reflectoren op de maan die daar zijn achtergelaten. Daar kun je zelf een laser op richten.

Qua evolutie zit hij er ook al bewijsbaar naast.
En dan ga ik nog niet eens in op de rest.

Hoe moet ik dat precies zien? Lees je het zelfbenoemde "grootste medium ooit" ook selectief?
Waarom zou hij dit soort slordige foutjes maken dan als hij zo'n groot medium was?
  woensdag 7 december 2011 @ 12:01:01 #267
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105289206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:59 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dát is inderdaad heel verhelderend.
LOL

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jozef_Rulof

Toch jammer dat de maanlanding tóch heeft plaats gevonden en duidelijk te zien is op alle foto's van Nasa net als de reflectoren op de maan die daar zijn achtergelaten. Daar kun je zelf een laser op richten.

Qua evolutie zit hij er ook al bewijsbaar naast.
En dan ga ik nog niet eens in op de rest.

Hoe moet ik dat precies zien? Lees je het zelfbenoemde "grootste medium ooit" ook selectief?
Waarom zou hij dit soort slordige foutjes maken dan als hij zo'n groot medium was?
En jou ook met je constant offtopic en bash gedrag.
The truth was in here.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:18:42 #268
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105289828
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

En jou ook met je constant offtopic en bash gedrag.
Ik bash niet. Ik vond dat slechts humoristisch om te lezen.
Maar deze persoon is dus een belangrijke leidraad in je leven.
Dan denk ik dat mijn bovenstaande vragen interessant zijn.
Kun je nu eindelijk eens inhoudelijk antwoord geven je laat je zo kennen zo.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:25:51 #269
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105290055
Ik vond het erg prettig toen jij Daniël, 3-voud en PietVerdriet even wegbleven. Het werd in één klap verhelderend en het topic werd niet ontwricht door uitlachen en dat soort ongein.

Blijf gewoon hier weg. Vriendelijk verzoek.

Bewijzen moet je hier niet vragen en de wetenschap komt al helemáál niet ver.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:21:43 #270
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_105296680
Ook wel interessant:
http://www.cai.org/nl/getuigenissen/genezing

Hoe willen de weteschap aangelegden dat verklaren?
Placebo's?

Verder is er genoeg bewijs voor het bestaan van geesten, heb ze zelf ook gemaakt, maar de wijsneuzen willen er niks in zien, of in mijn geval, horen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Manke op 07-12-2011 15:32:32 ]
pi_105297208
quote:
Ja ik heb daar keiharde bewijzen voor ...
  woensdag 7 december 2011 @ 15:55:35 #272
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_105297968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja ik heb daar keiharde bewijzen voor ...
Laat maar zien ;)
als dat mogelijk is.
pi_105309940
quote:

[..]

Ik denk dat hij zich ook baseert op de vele BDE verklaringen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:06:25 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105312178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zich ook baseert op de vele BDE verklaringen.
Ik heb zelf geen BDE ervaring hoor, gelukkig niet. Kennis uit boeken, contacten met geintresseerde, contacten met mediums, en kennis via het automatisch schrijven.
Dat zijn geen keiharde wetenschappelijke bewijzen, helaas voor sommige mensen.
The truth was in here.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:07:29 #275
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105312250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

.
Dat zijn geen keiharde wetenschappelijke bewijzen
Juist
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:11:57 #276
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105312513
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Juist
Daar kan ik wel prima mee leven hoor. ;)
The truth was in here.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:21:46 #277
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105313230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar kan ik wel prima mee leven hoor. ;)
Dan zie je nog ff je ouwe huisdieren niet terug
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:22:57 #278
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105313386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb nog een eeuwigheid.

Jij dus ook, wees blij.
The truth was in here.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:56:59 #279
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_105315927
Nadat ik mijn hond in moest laten slapen heb ik zeker de eerste maanden regelmatig contact met hem gehad. Het was uiteraard heel moeilijk en we hadden gesprekken over zijn leven bij mij, hij liet voelen hoe blij hij was nu zonder pijn te zijn.
Maar ja, ook al heb ik eerder andere spirits gevoeld, je weet het nooit zeker.
Tot hij een half jaar weg was en ik al wekenlang als een idioot aan het hoesten was. Het ging maar niet over, zakte zo diep mn longen in dat ik dacht ik moet toch eens naar de huisarts.
Voor hoesten doe ik dat niet snel want roken :P

Die avond lag ik net op bed, nog wakker en voelde ineens zijn energie naast me op bed springen.
Hij ging naast me liggen zoals hij dat vaker deed toen hij nog leefde en legde zijn voorpoot op mn borst. Het werd warm, drukkend en ja, een beetje griezelig, maar omdat het Micah was vertrouwde ik het.
Na een tijdje hield het op, hij ging weer weg, ik heb nog 1 rochel gegeven en daarna niet meer... zelfs niet toen ik de dag erna mn 1e peuk opstak (terwijl ik mn dagen altijd met rochels begon :P)

En nee, geen 'bewijzen' want nog niet bij de huisarts geweest, maar voor mij staat het buiten kijf, hij heeft me geholpen en reken maar dat ik hem terug zie straks :D

Meteen even zeggen dat ik verder niet reageer (dit wilde ik gewoon even delen) en zeker niet op 'de 3' en al helemaal niet op PV want die is me na maanden nog steeds een antwoord schuldig maar sja, dat kennen we wel.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:11:33 #280
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105317052
Bedankt Blaadje ;)
The truth was in here.
  donderdag 8 december 2011 @ 00:43:29 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105324966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Piet, jij speelt op een heel ander veld dan veel van de andere mensen hier. Jij refereert alles aan bepaalde wetenschappelijke normen/waarheden, terwijl het daar nu dus niet om gaat. Het is alsof jij met de regels van volleybal een voetbalwedstrijd aan het arbitreren bent.
The End Times are wild
  donderdag 8 december 2011 @ 00:48:17 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105325099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Blaadje11 het volgende:
Nadat ik mijn hond in moest laten slapen heb ik zeker de eerste maanden regelmatig contact met hem gehad. Het was uiteraard heel moeilijk en we hadden gesprekken over zijn leven bij mij, hij liet voelen hoe blij hij was nu zonder pijn te zijn.
Maar ja, ook al heb ik eerder andere spirits gevoeld, je weet het nooit zeker.
Tot hij een half jaar weg was en ik al wekenlang als een idioot aan het hoesten was. Het ging maar niet over, zakte zo diep mn longen in dat ik dacht ik moet toch eens naar de huisarts.
Voor hoesten doe ik dat niet snel want roken :P

Die avond lag ik net op bed, nog wakker en voelde ineens zijn energie naast me op bed springen.
Hij ging naast me liggen zoals hij dat vaker deed toen hij nog leefde en legde zijn voorpoot op mn borst. Het werd warm, drukkend en ja, een beetje griezelig, maar omdat het Micah was vertrouwde ik het.
Na een tijdje hield het op, hij ging weer weg, ik heb nog 1 rochel gegeven en daarna niet meer... zelfs niet toen ik de dag erna mn 1e peuk opstak (terwijl ik mn dagen altijd met rochels begon :P)

En nee, geen 'bewijzen' want nog niet bij de huisarts geweest, maar voor mij staat het buiten kijf, hij heeft me geholpen en reken maar dat ik hem terug zie straks :D

Meteen even zeggen dat ik verder niet reageer (dit wilde ik gewoon even delen) en zeker niet op 'de 3' en al helemaal niet op PV want die is me na maanden nog steeds een antwoord schuldig maar sja, dat kennen we wel.
Een heel ander verhaal over dieren en wat ze voor een mens kunnen betekenen:

Een paar jaar terug had ik vaak last van een soort jicht. Mijn gewrichten waren vaak heel stijf, vooral na het opstaan. Mijn knieen, ellebogen, vingerkootjes. Het duurde soms wel een uur na het wakker worden voordat die geen pijn meer deden. Ik wist niet hoe dat kwam.

Toen was ik op vakantie in Griekenland. Ik stond daar eens vroeg op, zo'n uur of zes, en ging een rondje lopen. Bij het zwembad aangekomen zag ik dat daar een stuk of acht bijen in het water dreven. Toen heb ik met een stok die langs het zwembad lag die bijen eruit gehaald en ze weer op het droge gezet. Gewoon, omdat het kon.

Die middag lag ik weer langs dat zwembad, toen ik opeens, uit het niets, door een bij gestoken werd. Dat vond ik zeer vreemd, want ik was al jarenlang niet meer door een bij gestoken en ik had nota bene diezelfde ochtend nog acht bijen uit het zwembad gered!

Enfin, wel gestoken dus. Maar het vreemde was dat vanaf dat moment mijn gewrichtspijn ineens compleet verdwenen was. Nooit meer last van gehad! Iedere ochtend werd ik gewoon soepel wakker. Hoe is dat nu verklaarbaar?
The End Times are wild
  donderdag 8 december 2011 @ 00:58:53 #283
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105325396
Pareltjes-posts, van Blaadje en LXIV O+
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 01:06:15 #284
341203 3-voud
pi_105325583
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Piet, jij speelt op een heel ander veld dan veel van de andere mensen hier. Jij refereert alles aan bepaalde wetenschappelijke normen/waarheden, terwijl het daar nu dus niet om gaat. Het is alsof jij met de regels van volleybal een voetbalwedstrijd aan het arbitreren bent.
Het lijkt me toch reëel dat je als nuchter mens kunt vragen of diegenen met dergelijk hiernamaals ervaringen er rekening mee houden dat de kans groot is (zo niet, zeker) dat al die ervaringen suggestief zijn. Trick of your own mind.
pi_105325681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het lijkt me toch reëel dat je als nuchter mens kunt vragen of diegenen met dergelijk hiernamaals ervaringen er rekening mee houden dat de kans groot is (zo niet, zeker) dat al die ervaringen suggestief zijn. Trick of your own mind.
Prachtig toch! Blijkbaar zit de mens zo in elkaar dat hij zichzelf voor de gek kan houden. De een wat meer dan de ander ;)
pi_105326054
quote:

[..]

Kan zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat die ervaringen ook niet echt zijn. De mogelijkheid dat ze wel echt zijn is te belangrijk om zomaar per definitie als onwaar af te doen, alleen om dat de wetenschap er nog geen sluitende bewijzen voor heeft kunnen vinden.

Ik verwijs je ondermeer naar de verklaring van een BDE waarin de betrokkene welke dood was verklaard, toch weer bijkwam en niet alleen precies wist te vertellen wat er in die kamer was gezegd, maar ook in andere kamers, wat mensen daar droegen en waar zijn kunstgebit was gelegd, iets wat hijzelf nooit had kunnen zien.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 8 december 2011 @ 07:57:18 #287
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105327633
quote:

[..]

Alvast vertrouwen op jouw waarneming en ervaring dat het niet bestaat lijkt me onrealistisch
Het lijkt me nuttiger dat mensen bij hun eigen waarnemingen blijven en daar van leren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 08:10:12 #288
341203 3-voud
pi_105327732
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 07:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Alvast vertrouwen op jouw waarneming en ervaring dat het niet bestaat lijkt me onrealistisch
Het lijkt me nuttiger dat mensen bij hun eigen waarnemingen blijven en daar van leren .
Dus als kinderen spoken in hun kast zien en draken onder hun bed, stimuleer je dat?
  donderdag 8 december 2011 @ 14:00:03 #289
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_105336522
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Juist
Wat voor bewijs wil je zien?
Voor de snaren-theorie zijn ook geen bewijzen.
De geestenwereld staat los van de natuurlijke wereld en valt dus niet te meten met onze apparatuur, of weet jij wel een manier om het te meten en te analyseren?
  donderdag 8 december 2011 @ 14:28:09 #290
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_105337478
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een heel ander verhaal over dieren en wat ze voor een mens kunnen betekenen:

Een paar jaar terug had ik vaak last van een soort jicht. Mijn gewrichten waren vaak heel stijf, vooral na het opstaan. Mijn knieen, ellebogen, vingerkootjes. Het duurde soms wel een uur na het wakker worden voordat die geen pijn meer deden. Ik wist niet hoe dat kwam.

Toen was ik op vakantie in Griekenland. Ik stond daar eens vroeg op, zo'n uur of zes, en ging een rondje lopen. Bij het zwembad aangekomen zag ik dat daar een stuk of acht bijen in het water dreven. Toen heb ik met een stok die langs het zwembad lag die bijen eruit gehaald en ze weer op het droge gezet. Gewoon, omdat het kon.

Die middag lag ik weer langs dat zwembad, toen ik opeens, uit het niets, door een bij gestoken werd. Dat vond ik zeer vreemd, want ik was al jarenlang niet meer door een bij gestoken en ik had nota bene diezelfde ochtend nog acht bijen uit het zwembad gered!

Enfin, wel gestoken dus. Maar het vreemde was dat vanaf dat moment mijn gewrichtspijn ineens compleet verdwenen was. Nooit meer last van gehad! Iedere ochtend werd ik gewoon soepel wakker. Hoe is dat nu verklaarbaar?
Mooi, best wel bizar :)
pi_105339512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus als kinderen spoken in hun kast zien en draken onder hun bed, stimuleer je dat?
Geen idee of ze dat doet. Dat kinderen nog niet helemaal geaard zijn in deze wereld en dat hun waarnemingen niet uitsluitend op hun fantasie terug te herleiden is, blijkt wel uit heel veel verklaringen.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 17:15:04 #292
341203 3-voud
pi_105343710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Geen idee of ze dat doet. Dat kinderen nog niet helemaal geaard zijn in deze wereld en dat hun waarnemingen niet uitsluitend op hun fantasie terug te herleiden is, blijkt wel uit heel veel verklaringen.
Geaard?
Het is redelijkerwijs onzin wat je hier zegt. Veel verklaringen van volwassenen zijn er ook eentje van enkeltje inrichting. Dit komt er vlak bij in de buurt. De bron is gelijk: jezelf toestaan van alles hierover te geloven en aan te nemen.

Maar goed, laten we Summers maar zelf antwoorden. Haar die aanreiken geeft ook weer een vertekend beeld.
  donderdag 8 december 2011 @ 18:04:16 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105345313
Toen trouwens onze parkiet doodging heb ik onderstaand plaatje gefotoshopped (met de parkiet) en aan mijn dochtertje laten zien. Opdat ze begreep/een beeld had van wat er gebeurd was :
The End Times are wild
  donderdag 8 december 2011 @ 18:42:15 #294
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105346377
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef LXIV het volgende:
Toen trouwens onze parkiet doodging heb ik onderstaand plaatje gefotoshopped (met de parkiet) en aan mijn dochtertje laten zien. Opdat ze begreep/een beeld had van wat er gebeurd was :
[ afbeelding ]
Wat een prachtig mooi gebaar van je, dat zal ze vast nog steeds weten.
The truth was in here.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:26:40 #295
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105348252
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

We zijn geen kinderen maar volwassen mensen met een andere mening en andere ervaringen .
  donderdag 8 december 2011 @ 19:45:45 #296
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105349261
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Geaard?
Het is redelijkerwijs onzin wat je hier zegt. Veel verklaringen van volwassenen zijn er ook eentje van enkeltje inrichting. Dit komt er vlak bij in de buurt. De bron is gelijk: jezelf toestaan van alles hierover te geloven en aan te nemen.
Dat doen we allemaal alleen we geloven niet allemaal hetzelfde en ik zou niet weten wie buiten mijzelf mij zou mogen vertellen wat ik moet geloven en moet aannemen en van wie .
  donderdag 8 december 2011 @ 23:11:43 #297
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105359727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dit is een mooi voorbeeld:

donderdag 8 december 2011 @ 23:13:04 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105359785
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wat mooi! O+
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 00:05:11 #299
341203 3-voud
pi_105362142
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat doen we allemaal alleen we geloven niet allemaal hetzelfde en ik zou niet weten wie buiten mijzelf mij zou mogen vertellen wat ik moet geloven en moet aannemen en van wie .
Dus geesten geloof je dan ook niet.
Contra in terminus.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:38:05 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105364770
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus geesten geloof je dan ook niet.