gafequote:
Ah, gafe!quote:
Morrowind is ook wel gaavquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:03 schreef Jiggens het volgende:
Ik vind oblivion echt een gaaf spel maar dit is dus te zwaar is er iets dat daar op lijkt? mischien iets minder "realistisch" Fable 1 heb ik al uitgespeeld
Duke Nukem: Time to Kill was die ook voor de pc?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:58 schreef Schaapje1987 het volgende:
Zoals al eerder gezegd:
- Counterstrike
- Half-life
- Worms
- Emulator (NES/SNES/N64/PS1)
- Rayman
- Doom
- Wolvenstein 3D
- Duke Nukem: Time to Kill
- Ik had net een hele leuke game maar ben het vergeten
Beneath a Steel Sky.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Monkey Island 1 & 2
De oude klassiekers via ScummVM, of de nieuwe opgepoetste Special Editions
In dezelfde categorie: Day of the Tentacle
O ja, SiN was ook best tof.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:22 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien doet het spel SIN het ook wel op je pc.
Was ook wel redelijk leuk.
Can't be seriousquote:
deze manquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:33 schreef hehehe het volgende:
Warcraft 3
Rollercoaster Tycoon (2)
Unreal Tournament GOTY (2000) Of 2004
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baldurs Gate 1 en 2, daar kun je je echt de nodige uren mee vermakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:03 schreef Jiggens het volgende:
Ik vind oblivion echt een gaaf spel maar dit is dus te zwaar is er iets dat daar op lijkt? mischien iets minder "realistisch" Fable 1 heb ik al uitgespeeld
Hij vraag naar gave spellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:26 schreef gehotseflotst het volgende:
Jagged Alliance is ook nog niet genoemd, maar dat vond ik zelf dan weer een rotspel
Jagged Alliance 2 is moeilijk vetquote:Op donderdag 8 december 2011 14:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij vraag naar gave spellen.
The Incredible Machine!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Tyrian
afbeelding ]
The Incredible Machine
Wow! Dat is wel heeel lang geleden. Bedankt voor m'n nostalgie gevoelquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Tyrian
[ afbeelding ]
Crusader: No Remorse/No Regret
[ afbeelding ]
C&C: Red Alert 2
[ afbeelding ]
The Incredible Machine
Een sociaal leven heeft TS voorlopig even niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:42 schreef gehotseflotst het volgende:
Nou TS, zit er nou ook iets tussen wat je leuk vindt/gaat spelen?Na 2 weken van allerlei suggesties ben ik daar wel benieuwd naar
Z...quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:35 schreef ems. het volgende:
Z![]()
Helemaal kapot gespeeld op Lan toen ik nog een mannetje van 10 was.
XDXDXDXDXDXDXDXD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:
Niet doen, speelt niet zo lekker als hoe je het in gedachte hebtquote:
ik heb dat spel altijd beroerd gevonden..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef invine het volgende:
[..]
Niet doen, speelt niet zo lekker als hoe je het in gedachte hebthelaas, spel is AWESOME!
DOSbox een optie?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef DutchDude27 het volgende:
Mijn eerste spel: Z. Die kan je met geen mogelijkheid meer aan de praat krijgen, DOS spel.
anders:
- A2 Racer
- Red Alert 1 & 2
- C&C Generals
- C&C Tiberian Sun
- GTA 2 of 3
- Doom
- Counter Strike: Source
quote:
Niet nodig, is freeware.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef DutchDude27 het volgende:
[..]Heus bestaat dat. * DOSbox kopen gaat*
kudo's voor jou, ik ga even mijn eerste spel uit het stof halenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet nodig, is freeware.
http://www.dosbox.com/download.php?main=1
quote:
Monkey Island?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Mordecai het volgende:
Meh, ik ben op zoek naar een gave game die mijn broer vroeger speelde toen ik nog vrij jong was :x Ongeveer 10 jaar geleden ofzo.. not sure..
Heb géén screens of wát dan ook.
Als ik het me goed herinner, was het een soort point-and-click adventure game (nee, geen Myst). Het was getekend,
Dat wat mij het beste bij is gebleven is een trol in een moeras met een houten brug er bij...
Weet je het zeker? Die brugtroll komt er erg mee overeen.quote:
King's Quest VII ?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Mordecai het volgende:
Meh, ik ben op zoek naar een gave game die mijn broer vroeger speelde toen ik nog vrij jong was :x Ongeveer 10 jaar geleden ofzo.. not sure..
Heb géén screens of wát dan ook.
Als ik het me goed herinner, was het een soort point-and-click adventure game (nee, geen Myst). Het was getekend,
Dat wat mij het beste bij is gebleven is een trol in een moeras met een houten brug er bij...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die brugtroll komt er erg mee overeen.
[ afbeelding ]
Nope, beiden zijn het echt niet.quote:
Joh. Je UI geeft het weg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Mordecai het volgende:
[..]
[..]
Nope, beiden zijn het echt niet.
Het is echt meer getekend dan pixelachtig..
Nouja, mijn lijst met gave oude (of wat minder oude) games:
- Suikoden (PS1)
Suikoden II helaas nooit gehad, heb hem wel pas gedownload met een emulator voor op de pc ^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Joh. Je UI geeft het weg.![]()
Suikoden II was trouwens wel veel beter.
Ik ook, maar II ging opeens alles goed doen wat I verkeerd deed. Ook zagen de karakters er uit als botte stront in I vergeleken met II.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:52 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Suikoden II helaas nooit gehad, heb hem wel pas gedownload met een emulator voor op de pc ^^
Vond de eerste al geniaal <3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |