quote:
Monkey Island?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Mordecai het volgende:
Meh, ik ben op zoek naar een gave game die mijn broer vroeger speelde toen ik nog vrij jong was :x Ongeveer 10 jaar geleden ofzo.. not sure..
Heb géén screens of wát dan ook.
Als ik het me goed herinner, was het een soort point-and-click adventure game (nee, geen Myst). Het was getekend,
Dat wat mij het beste bij is gebleven is een trol in een moeras met een houten brug er bij...
Weet je het zeker? Die brugtroll komt er erg mee overeen.quote:
King's Quest VII ?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Mordecai het volgende:
Meh, ik ben op zoek naar een gave game die mijn broer vroeger speelde toen ik nog vrij jong was :x Ongeveer 10 jaar geleden ofzo.. not sure..
Heb géén screens of wát dan ook.
Als ik het me goed herinner, was het een soort point-and-click adventure game (nee, geen Myst). Het was getekend,
Dat wat mij het beste bij is gebleven is een trol in een moeras met een houten brug er bij...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die brugtroll komt er erg mee overeen.
[ afbeelding ]
Nope, beiden zijn het echt niet.quote:
Joh. Je UI geeft het weg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Mordecai het volgende:
[..]
[..]
Nope, beiden zijn het echt niet.
Het is echt meer getekend dan pixelachtig..
Nouja, mijn lijst met gave oude (of wat minder oude) games:
- Suikoden (PS1)
Suikoden II helaas nooit gehad, heb hem wel pas gedownload met een emulator voor op de pc ^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Joh. Je UI geeft het weg.![]()
Suikoden II was trouwens wel veel beter.
Ik ook, maar II ging opeens alles goed doen wat I verkeerd deed. Ook zagen de karakters er uit als botte stront in I vergeleken met II.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:52 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Suikoden II helaas nooit gehad, heb hem wel pas gedownload met een emulator voor op de pc ^^
Vond de eerste al geniaal <3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |