Baldurs Gate 1 en 2, daar kun je je echt de nodige uren mee vermakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:03 schreef Jiggens het volgende:
Ik vind oblivion echt een gaaf spel maar dit is dus te zwaar is er iets dat daar op lijkt? mischien iets minder "realistisch" Fable 1 heb ik al uitgespeeld
Hij vraag naar gave spellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:26 schreef gehotseflotst het volgende:
Jagged Alliance is ook nog niet genoemd, maar dat vond ik zelf dan weer een rotspel
Jagged Alliance 2 is moeilijk vetquote:Op donderdag 8 december 2011 14:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij vraag naar gave spellen.
The Incredible Machine!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Tyrian
afbeelding ]
The Incredible Machine
Wow! Dat is wel heeel lang geleden. Bedankt voor m'n nostalgie gevoelquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Tyrian
[ afbeelding ]
Crusader: No Remorse/No Regret
[ afbeelding ]
C&C: Red Alert 2
[ afbeelding ]
The Incredible Machine
Een sociaal leven heeft TS voorlopig even niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:42 schreef gehotseflotst het volgende:
Nou TS, zit er nou ook iets tussen wat je leuk vindt/gaat spelen?Na 2 weken van allerlei suggesties ben ik daar wel benieuwd naar
Z...quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:35 schreef ems. het volgende:
Z![]()
Helemaal kapot gespeeld op Lan toen ik nog een mannetje van 10 was.
XDXDXDXDXDXDXDXD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:
Niet doen, speelt niet zo lekker als hoe je het in gedachte hebtquote:
ik heb dat spel altijd beroerd gevonden..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef invine het volgende:
[..]
Niet doen, speelt niet zo lekker als hoe je het in gedachte hebthelaas, spel is AWESOME!
DOSbox een optie?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef DutchDude27 het volgende:
Mijn eerste spel: Z. Die kan je met geen mogelijkheid meer aan de praat krijgen, DOS spel.
anders:
- A2 Racer
- Red Alert 1 & 2
- C&C Generals
- C&C Tiberian Sun
- GTA 2 of 3
- Doom
- Counter Strike: Source
quote:
Niet nodig, is freeware.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef DutchDude27 het volgende:
[..]Heus bestaat dat. * DOSbox kopen gaat*
kudo's voor jou, ik ga even mijn eerste spel uit het stof halenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet nodig, is freeware.
http://www.dosbox.com/download.php?main=1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |