Ik vind de dieren van CK zoquote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef annelotje het volgende:
grmbl ik heb even hulp nodig!
Ik heb stella de koe gemaakt van Christel Krukkert maar nu moet ik nog 1 ding en ik snap er geen fluit van hihi.
Ik moet de haartjes op de kop maken. Er staat in het patroon:
leg een knoop in het uiteinde van een bruine draad. Haal deze door en ruimte tussen de steken en dward door een steek zodat de draad goed vastzit. Gebruik een dikke haaknaald of een stokje om de lussen te maken.
Begrijp ik dan goed dat de draad dan maar op 1 plaats vast zit. Het is voor een baby dus het moet wel echt echt goed vastzitten.
Tips anyone??
Never mind! ik heb het per ongeluk zelf al uitgedokterd.
tadaaa
[ afbeelding ]
en ik heb ook nog een kerstcadeautje voor mn oma gemaakt!
[ afbeelding ]
Iets grover garen pakken?quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef BrainTeaser het volgende:
Al is-ie een stuk kleiner dan ik dacht, maar dat gebeurt me de laatste tijd wel vaker![]()
he, die komen me bekend voorquote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef trovey het volgende:
En de tashangers, waarvan de kleuren zeer flets zijn op deze fotomaar die in werkelijkheidheid heldere kleurtjes hebben.
[ afbeelding ]
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
Deze verkoop ik in mijn webwinkel:quote:
SPOILER: Voor de liefhebber de originele tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door BrainTeaser op 13-12-2011 15:52:15 ]Smile, tomorrow will be worse...
ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:24 schreef trui het volgende:
oh die heeft ook zoveel lussen/haren, toch? succes!
en muck, loopt het eigenlijk een beetje, de verkoop via je webshop?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:41 schreef BrainTeaser het volgende:
Hmm...ik zit echt compleet vast met het dak van m'n gingerbreadhuisje
Volgens het patroon moet je eerst de fundering van het dak maken, door afwisselend rijen van halve vasten en stokjes te maken... (22 rijen totaal)
Dit snap ik op zich wel, maar ik krijg m'n haaknaald nauwelijk in die halve vasten...
Vervolgens maak je aan die fundering de dakpannetjes, door in de rijen met stokjes te haken:
"working in top 2 lps of each dc"
Maar hoe kun je nu in die stokjes haken, als je daar al een rij met halve vasten in hebt gehaakt
Kan me voorstellen dat het niet echt duidelijk is, maar dat is ook het probleem...
Iemand een idee?Is het niet zo dat de halve stokjes onder de stokjes komen te zitten (of juist andersom)?SPOILER: Voor de liefhebber de originele tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |